TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליפות ישראל לספורט אלקטרוני 2017 יוצאת לדרך


גיימינג
נפתחה ההרשמה לתחרות הגיימינג הרשמית והגדולה בישראל שתתקיים בין התאריכים 15-17 לאוגוסט

עידו ברוש, מייסד ומנכ"ל 4DV: "אנו רואים ערך עליון במיצובה של ישראל כמובילה עולמית בספורט אלקטרוני, ומקווים כי התחרות, שהשנה צפויה להיות הגדולה והמשמעותית ביותר, תפנה את אור הזרקורים לענף ספורט חשוב ורווחי במדינת ישראל. עם 27 מדינות שמכירות בספורט האלקטרוני כענף ספורט תחרותי ופדרציה עולמית שפועלת להכרה עולמית של הענף אנו משוכנעים כי אין זה מן הנמנע שגם ישראל תצטרף למהפכה העולמית בתחום".

אליפות ישראל לספורט אלקטרוני, המתקיימת זו השנה השישית, במסגרת אירוע הגיימינג היוקרתי והגדול בישראל, פותחת את שעריה למיטב השחקנים שרוצים להתחרות על תואר אלוף ישראל בספורט אלקטרוני לשנת 2017.

התחרות תערך ע"י העמותה לגיימינג תחרותי בישראל ותופק ע"י 4DV, שפועלות ללא הרף במהלך כל השנה על מנת להפוך את ישראל לבירת הגיימינג העולמית.
ההרשמה לשלב המוקדמות בתחרות תפתח מחר בתאריך 20 באפריל למשך כשבועיים, והינה ללא עלות.

השנה צפויה להיות התחרות גדולה מאי פעם עם למעלה 1,500 שחקנים שיתחרו בעשרת כותרי הגיימינג הפופולאריים ביותר בישראל וינסו להעפיל לשלב הגמר. יותר מ- 4,000 מבקרים צפויים לפקוד את האירוע שיארך במשך שלושה ימים, בין התאריכים 15-17 באוגוסט, בהיכל התרבות בראשון לציון.
אירוע הגמר יתקיים על במת ההיכל מול קהל של 1,000 שחקנים בלייב, שאליהם יצטרפו מהבית עוד אלפי צופים בטלוויזיה ובשידור מקוון באינטרנט.

מי שיגיע למקום הראשון בתחרות ויקטוף את התואר אלוף ישראל לספורט אלקטרוני לשנת 2017 יזכה לייצג את ישראל באליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני לשנת 2017, המתקיימת זו

השנה התשיעית, ונחשבת לאירוע הגיימינג היחיד בעולם לנבחרות לאומיות. האירוע ייערך ע"י הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (IeSF) בעיר פוסן שבקוריאה הדרומית בנובמבר הקרוב.
לפרס הראשון מצטרפת קופת פרסים בשווי מאות אלפי שקלים הכוללת טיסות לחו"ל, כסף מזומן וציוד לגיימרים. קופת הפרסים המלאה תיחשף בהמשך.

לאירוע יוזמנו בכירי התעשייה העולמית והמקומית. אורח כבוד מהשנה שעבר שיוזמן גם השנה הוא אנריקה 'xPeke' מרטינז הספרדי, אלוף העולם לשעבר ב- League of Legends ואחד השחקנים הפופולאריים ביותר בעולם, שהתארח בתחרות גם בשנה שעברה.

בין הטאלנטים המקומיים, צפויים השנה להבטיח את מקומם בתחרות אלעד 'קפה' ועקנין, השחקן התחרותי המדורג ראשון בעולם במשחק Overwatch. בנוסף, צפויים להשתתף גם אלופי ישראל הקודמים ב- League of Legends וחברי נבחרת ישראל לאליפות העולמית הקודמת למדינות. את האירוע צפויות לפקוד אושיות יו-טיוב וטוויצ' מובילות בישראל. פרטים ייחשפו בהמשך.

פרטים אודות ההרשמה
ההרשמה לתחרות בשלב המוקדמות הינה חינמית. דמי הרשמה סמליים ייגבו משחקנים שיעפילו לשלבים מתקדמים (פרטים בהמשך) שתמורתם ייהנו השחקנים מפרסים מובטחים. למבקרים בתחרות, הכניסה לאירוע כרוכה ברכישת כרטיס צופה.
בשלב ראשון, נפתחה ההרשמה לשלב המוקדמות למתחרים בלבד. מועד תחילת מכירת הכרטיסים למבקרים באירוע ועלותם יימסרו בהמשך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il