TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה - האקתון בלוקצ'יין בינלאומי משותף של אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב


האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי ייערך לראשונה בחסות אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב ובתמיכתם של HSBC, Intesa Sanpaolo, Deutsche Bank, CTBC, Accenture ו-KPMG, ייערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב ב 29-30 למרץ 2017.

האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי ייערך לראשונה בחסות אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב ובתמיכתם של HSBC, Intesa Sanpaolo, Deutsche Bank, CTBC, Accenture ו-KPMG, ייערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב ב 29-30 למרץ 2017.
בלוקצ'יין הינו אחד מתחומי הטכנולוגיה החמים והמעניינים בשוק ובעל פוטנציאל גדול לחידושים במגוון תעשיות ובהפיכתם של תהליכים למאובטחים, שקופים ויעילים יותר.
ישראל מיצבה את עצמה כמוקד חדשנות בתחום הבלוקצ'יין בזכות ניסיונה הייחודי בתחום הפינטק, הסייבר והקריפטוגרפיה. כיום ישנו מספר רב של יזמים ישראלים וחברות הזנק אשר מפתחות מגוון רחב של אפליקציות בלוקצ'יין.
בהתבסס על מקרי הבוחן שיציגו השותפים של The Floor, האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי יספק ליזמים וחברות הזנק את ההזדמנות ליצור אפליקציות חדשות, להציג יכולות טכנולוגיות ואולי אף ליצור הזדמנויות עסקיות.
אינטל, The Floorוהבורסה לניירות ערך בתל אביב יארחו את האקתון הבלוקצ'יין במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, רחוב אחוזת בית 2 תל אביב. יזמים, יוצרים וחברות טכנולוגיות למיניהן מוזמנים להשתתף.
להצטרפות והרשמה חינם לחצו כאן

אינטל, ריק אצ'יווריה, סמנ"כל אינטל העולמית ומנהל קבוצת הPlatform Security Division בארגון Software & Services – "אינטל שמחה לארח את האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי ביחד עם The Floor, הבורסה לניירות ערך והשותפים. אירוע זה מציע הזדמנות ייחודית עבור מוסדות פיננסיים ומפתחים להתאסף ולפתח פתרונות שיאיצו את אימוץ הבלוקצ'יין וישפרו את הביצועים והאבטחה שלו".
The Floor, אבי כהן, מייסד שותף ומנכ"ל – "בתור מוקד פינטק בינלאומי שעובד עם כמה מהבנקים הגדולים בעולם, אנו מאמינים שהפוטנציאל העצום לטכנולוגיות מבוססות בלוקצ'יין נמצא כאן בישראל וההאקתון הזה הוא הזדמנות ייחודית עבור מפתחים, יזמים וחברות שונות ליישם את הידע הטכנולוגי עבור תעשיית הבנקים ולמקם את ישראל בתור מובילה בתחום".
הבורסה לניירות ערך, איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה - "השינויים הרבים בסביבה העסקית והפיננסית, בפרט אלו הנוגעים לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות יוצרים עבור הגופים הפיננסיים בכלל והבורסה בפרט הזדמנויות רבות וצורך בחדשנות על מנת לשמור על רלוונטיות ועדכניות. אנו גאים להיות שותפים להאקתון הבינלאומי ובטוחים כי ניסיונה המקצועי של הבורסה מחד, לצד הפתיחות שלנו ליישום מוצרים וטכנולוגיות חדשות, יבטיחו כי נוכל גם לתרום למשתתפים וגם ליהנות מרעיונות יצירתיים ופתרונות פורצי דרך".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il