TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Safe-T ו- SecureAuthהכריזו על שיתוף פעולה טכנולוגי לבניית פתרון מקיף לפתרונות גישה אדפטיבית


חברת Safe-T, ספקית מובילה של פתרונות גישה ושיתוף מאובטח למידע הארגוני, הודיעה השבוע על פירות שיתוף פעולה עם חברת SecureAuth , המובילה בפתרונות גישה אדפטיבית.

מציגות את מהפכת אבטחת הגישה לאפליקציות הארגוניות


חברת Safe-T, ספקית מובילה של פתרונות גישה ושיתוף מאובטח למידע הארגוני, הודיעה השבוע על פירות שיתוף פעולה עם חברת SecureAuth , המובילה בפתרונות גישה אדפטיבית.

הגישה ליישומיםהמניעים את הכלכלה העולמית,על ידי בני אדם ומערכות ממוחשבות, , הכוללים נתוני חשבון ,גישה לאתרים ומגוון של מערכות מבוססות אינטרנט מהווה בעיה אמתית . ההסתמכות על אינטרנט לא אמין פוגעת בנו בין אם אנו ארגונים או אנשים זו בעיה המשולהלבעיה באספקת החשמל .
גם גרטנר התייחס לרשת האינטרנט כ"ביוב של התקפות" במסמך - It's Time to Isolate Your Users From the Internet Cesspool With Remote Browsing, Neil McDonald, September 2016 .

SecureAuth Access Gateway, היא פלטפורמת אבטחת מידע וגישה OEM שפותחהעל ידיSafe-T . הפלטפורמה בשילוב פתרונות פורצי דרך לזיהוי , אימות, ניהול סיכונים ו- SSO מאפשרת עצירת התוקפים תוך סגירת הרשת והגנה על יישומים הארגוניים. ובתוך כך היא מאפשרת גישה בטוחה לעובדים ומשתמשים חיצונייםמורשים.

"המוצרים של SecureAuth עוזרים לארגונים למנוע שימוש לרעה בהרשאות גנובות וחדירה לרשתות ארגוניות תוך שימוש באבטחה חזקה, גמישות ושקיפות למשתמש. אנו מציעים הגנה לרשתות וירטואליות פרטיות ויישומים מבוססי רשת על ידי שילוב של בקרת גישה אדפטיבית ואימות רב שכבתי תוך שימוש בחתימה אחת ( SSO) " אמר ג'ףקוקווסקי, מנכ"ל SecureAuth.
בחרנו ב- Safe-T בשל היכולות המקצועיות והמחויבות חסרת הפשרות שלה לאבטחת מידעכך שיחד נוכל להגן טוב יותר על מרכזי הנתונים של לקוחותינו".

אמיר מיזהר, CTO ומייסד Safe-T אמר: " מיום הקמת החברה הייתה המשימה שלנו למנוע מהאקרים להגיע לתוך הארגון ןלהבטיח הגנה הרמטית על היישומים והנתונים הארגוניים. אנו עושים זאת על ידי ביטול שטח התקיפה תוך מתן גישה למשתמשים נבחרים כמו לקוחות,עובדים, שותפים ואזרחים שיש להם את פרטי הכניסה הנכונים. אנו שמחים לבשר כי המשימה הזאת מתבצעת בשילוב הפתרון של SecureAuth."

אודותSecureAuth
SecureAuth (www.secureauth.com.) הינה חברה המובילה בתחום פתרונות בקרת גישה אדפטיבית, מאפשרת לארגונים לקבוע זהויות משתמשים בביטחון. SecureAuthמספקת אבטחת זהות חזקה תוך מזעור הפרעות למשתמש הקצהופתרונות MFA ו- SSO במשך למעלה מעשור.


אודות Safe-T

Safe-T(www.safe-t.com) הינה ספקית של פתרונות אבטחת מידע שנועדו לצמצם התקפות על שירותים עסקיים קריטיים ומידע עבור מגוון רחב של תעשיות, כולל: פיננסיים, שירותי בריאות, ממשלה, וכו '
Safe-T (HDS) –הוא פתרון המונע מתקפות על המידע הארגוני הרגיש, כגון שירותים עסקיים, רשתות ארגוניות, ממשקי API; מאפשר חסימה של אלו שאינם מורשים לגשת למידע, כמו גם איומים הקשורים לזליגת מידע, תוכנות זדוניות, כופר, והונאה.
ארגונים וממשלות ברחבי העולם סומכים על הפתרונות של Safe-T שיגנועל הנתונים והשירותים הרגישים שלהם מפני סיכונים מבית ומחוץ.
החברה, שמתמקדת במתן פתרונות אבטחת מידע לשוק האנטרפרייז, מאפשרת לארגונים להנות מפרודוקטיביות, יעילות ואבטחה מוגברות תוך עמידה ברגולציה המחמירה.
Safe-Tפועלת בצפון אמריקה, אפריקה, אירופה וישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il