TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי שנים – צמודי קרקע ביקנעם


משולם לוינשטיין
משולם לוינשטין מקימה ומשווקת 52 צמודי קרקע ביקנעם

על פי נתוני הלמ"ס בשלושת הרבעונים הראשונים של 2016 נבנו בעיר 6 צמודי קרקע בלבד מתוך 183 התחלות בנייה באותה תקופה. גם במהלך שנת 2015 המצב לא היה שונה כשבאותה שנה החלו בבנייתם של 7 צמודי קרקע בלבד מתוך 480 התחלות בנייה.
 
מעשה לאחר שנים שבהן כמעט ולא נבנו צמודי קרקע ביקנעם, קבוצת משולם לוינשטין מקימה היום ביקנעם 52 צמודי קרקע שצפויים להתאכלס בתוך שנתיים וחצי.

צמודי הקרקע הנבנים אל מול נוף חורשת אורנים גדולה ולכן גם נקרא "בית בחורש" הוא ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בשכונת שער הגיא וכולל בתים בני 5 ו- 6 חדרים כשבחלקם גם עליית גג. שטחו של כל מגרש כ- 300 מ"ר בממוצע ומחירם החל מ- 2.4 מיליון שקל.

כל צמוד קרקע כולל מפרט טכני גבוה לרבות תנור קמין. כאמור יחודו של הפרויקט הוא הנוף - חורש ואדי מוחרכה.



שרון בן צבי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת משולם לוינשטין ציינה כי "הפרויקט הוא לצמודי קרקע היחידי שמוקם היום בשכונה. הוא ממקום במיקום הטוב ביותר שלה – אל מול נופי חורש רחבים. בנוסף, מיקומו של הפרויקט בסמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו מחלף אליקים, כביש 70 ובראש ובראשונה כביש 6״. בן צבי התייחסה גם לאוכלוסיית הרוכשים בפרויקט המורכבת מהייטקיסטים העובדים באזור ההייטק פארק הקרוב לשכונה, ממשפרי דיור מהסביבה, מצמצמי דיור מהישובים היותר יוקרתיים העוטפים את יקנעם ומחובבי נוף של טבע מכל הארץ.
"מלבד זאת, יקנעם הפכה בשנים האחרונות לנגישה מאוד ומבוקשת ע״י חברות ההיטק המאכלסות את אזורי תעסוקה הסמוך לפרויקט. הרי גם לנו יש כאן בניין משרדים ובו אלפי מטרים מאוכלסים במלואם ע״י מיטב החברות. כך שבמכלול הכללי, כל עוד ניתן לרכוש כאן בית צמוד קרקע גדול, עם גינה במחירים שבין 2,400,000 ל 2,900,000 ברור שהיא תחשב למאוד אטרקטיבית למשפחות שמחפשות את השילוב בין בית פרטי, מחיר שפוי, מיקום נגיש, אזורי תעסוקה וחינוך מצוין".

רוצים לקבל פרטים נוספים על הפרויקט?  השאירו פרטים כאן



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il