TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Pepper, מקבוצת לאומי עלה לאוויר


בנק לאומי
Pepper מאתגר את הבנקאות המסורתית ומציע אלטרנטיבה חכמה, שקופה וטכנולוגית.

לראשונה בישראל, Pepper יוצא לדרך ועולה לחנויות האפליקציות למוזמנים בלבד.
Pepper מאתגר את הבנקאות המסורתית ומציע אלטרנטיבה חכמה, שקופה וטכנולוגית.

יחד איתו, מושקת גם אפליקציית התשלומים Pepper Pay, ללקוחות כל הבנקים.

Pepper Pay פתוחה לכולם, ומאפשרת תשלום ובקשת תשלום בדרך כיפית, מהירה וחווייתית.

Pepper, מקבוצת לאומי, המאפשר ללקוחות לנהל את כל הפעילות הבנקאית שלהם במובייל בלבד, עלה לחנויות האפליקציות בשיטת Invites only, לכל אלו שנרשמו מראש באתר Pepper.

Pepper כולו במובייל, החל משלב פתיחת החשבון ועד ביצוע כל הפעולות הבנקאיות.
פתיחת החשבון עצמה אורכת פחות מ-10 דקות ובסיומה מקבל הלקוח גם את מסגרות העו"ש והאשראי ישירות לנייד. Pepper הוא חשבון בנק ללא עמלות עו"ש ועם טכנולוגיה ייחודית המסייעת ללקוחות לנהל טוב יותר את כספם. הטכנולוגיה מאפשרת ל-Pepper ללמוד את המשתמש, להתאים לו תכנים רלוונטיים ולהעניק לו חוויה בנקאית אישית, השונה בין אדם לאדם.

ב – Pepper חוויית המשתמש דומה לזו של ה- feed שבפייסבוק, בו ניתן לקבל תוכן פרסונאלי, תובנות צרכניות, השוואות, סיכומי הוצאות, עדכונים בלייב, טיפים צרכניים וכמובן לבצע פעולות בנקאיות רגילות. השפה של Pepper צעירה, פשוטה, שקופה ושונה לחלוטין משפה בנקאית מסורתית.

בשלב ראשון, Pepper יעלה לחנות האפליקציות לאנדרואיד, ובימים הקרובים גם ל-IOS.

לצד השקת Pepper, עלתה לחנויות האפליקציות גם Pepper Pay - אפליקציית תשלומים מתקדמת וחינמית, ללא עמלות, המיועדת ללקוחות כל הבנקים. חווית התשלום ב-Pepper Pay היא מהירה, ידידותית מאוד וכיפית. רק בוחרים כמה לשלם ולמי מתוך אנשי הקשר בנייד, ומוסיפים GIF (אנימציה) מתוך ספריית גיפים, שנוצרה במיוחד כדי להפוך את רגע התשלום לחווייה מהנה. עם Pepper Pay כבר לא צריך להסתובב עם ארנק עמוס מזומן או לשכוח לשלם לבייביסיטר, לחבר שהזמין לצהריים, למסיבה בגן ועוד.


רקפת רוסק עמינח, מנכ"לית לאומי: "העולם משתנה במהירות. הבנקאות צריכה להדביק את הפער הטכנולוגי ולהציע מענה מתקדם ורלוונטי המתאים עצמו ללקוחות. Pepper נולד כדי לאתגר את הבנקאות הקיימת ומביא דרך חדשה להתנהלות בנקאית. זו אינה רק אבולוציה של הבנקאות הקיימת. זוהי רבולוציה המסמנת תפיסה חדשה לחלוטין."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il