TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעלות S&P העלתה את דירוג החברה ל-'ilBBB+' בעקבות המשך השיפור בפרופיל הפיננסי


דניאל לבנטל
במעלות S&P צופים את המשך השיפור ההדרגתי ביחסי הכיסוי בשנתיים הקרובות כתוצאה מהמשך ביצוע של פעולות להגדלת ההכנסות והגדלת שיעורי הרווחיות
"הפרופיל הפיננסי של מישורים התחזק כתצאה משיפור מתמשך בביצועים התפעוליים וביחסי הכיסוי והמינוף בשנים האחרונות"

מעלות צופה שיפור נוסף במיצובה הפיננסי של החברה עם יישום האסטרטגיה של הגדלת המרכיב המניב על חשבון המרכיב היזמי.

חברת דירוג האשראי מעלות S&P העלתה היום את הדירוג של חברת מישורים מ-'ilBBB' ל- 'ilBBB+' עם תחזית יציבה. ההעלאה הינה הודות למספר פעולות שביצעה החברה בשנים האחרונות, שהובילו לשיפור מתמשך בביצועים התפעוליים כמתבטא בשיפור ביחסי הכיסוי והמינוף.

במעלות S&P מעריכים, כי "החברה תמשיך לבצע פעולות שישפיעו לחיוב על פרופיל הסיכון הפיננסי, תוך יישום האסטרטגיה של הגדלת המרכיב המניב על חשבון המרכיב היזמי באמצעות מכירת נכסים אשר הגיעו למיצוי הפוטנציאל (מלונות וקרקעות לפיתוח) במקביל לרכישת נדלן מניב בעיקר בישראל וארה"ב, וסבורים כי הפרופיל הסיכון העסקי של החברה נתמך על ידי מיקוד פעילות החברה בשלושה שווקים יציבים – קנדה, ארה"ב וישראל, על ידי תיק נכסים מניבים יציב המושכר למאות שוכרים שונים בשיעורי תפוסה בינונים-גבוהים ועל ידי ניסיון בפעילות המלונאות והייזום בקנדה".

בנוסף, צופים במעלות S&P את המשך שיפור הדרגתי ביחסי הכיסוי בשנתיים הקרובות כתוצאה מהמשך ביצוע של פעולות להגדלת ההכנסות, הגדלת שיעורי הרווחיות, העלאת שיעורי התפוסה של נכסי הנדל"ן המניב בישראל ובארה"ב והשבחת נכסים בקנדה.

יעקב אקילוב, יועץ החברה לענייני מימון, שוק ההון ואסטרטגיה אשר מלווה את החברה מתחילת 2015, ליווה את החברה גם בהליך הדירוג הנוכחי.

לעניין העלאת הדירוג אמר היום מר דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים:
"אנו מודים לחברת הדירוג מעלות S&P על הבעת האמון בחברה, בפעילותה ובהנהלתה כמתבטא בהעלאת הדירוג של החברה. בשנתיים האחרונות בוצעו בקבוצה צעדים משמעותיים לחיזוקה בצד העסקי, הפיננסי הניהולי והאסטרטגי, אשר השפעתן ניכרות גם בתוצאות המוצגות על ידי החברה. החברה אימצה אסטרטגיה ברורה הדוגלת בהרחבה של פעילותה המניבה בשווקי הפעילות הקיימים לצד מימוש הנכסים הלא מניבים ו/או הנכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, וזאת לצד שמירה על איתנות פיננסית וגמישות פיננסית גבוהה.
אנו ממוקדים בהמשך חיזוק ושיפור של יכולת הקבוצה לייצר תזרים מפעילותה השוטפת לצד המשך שיפור בביצועים התפעולים והרווחיות, וזאת על מנת לייצר ערך לבעלי המניות וכן על מנת לשמור על יכולת שירות חוב גבוהה לאורך זמן".

חברת מישורים בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות בנדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ-188 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: מישר) לפי שווי שוק של כ-219 מיליון שקל, והונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות), נכון לסוף הרבעון השלישי 2016, הסתכם בכ-275 מיליון שקל. חברת מישורים הינה גם בעלת השליטה (51%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים ופיתוח קרקעות בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-425 מיליון שקל. הונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות) של סקייליין, נכון לסוף הרבעון השלישי 2016, הסתכם בכ-466 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים. מנכ"ל החברה הינו מר דניאל לבנטל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il