TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנסוניק ו- IBM מפתחות מראה שתדבר עם אורחים במלון, ומערכת בידור ומידע לרכב


אסף עדי
פנסוניק וIBM מציגות טכנולוגיה שתאפשר תקשורת קולית ברכבים ובבתי מלון ותספק נוחות ובטיחות

חברת פנסוניק מציגה פלטפורמת מידע ובידור קוגניטיבית למכוניות, המשלבת את היכולות המיוחדות של מחשב העל ווטסון מבית IBM. הפלטפורמה ממנפת את היכולות הקוגניטיביות של ווטסון, לרבות עיבוד שפה טבעית והבנת דיבור אנושי – על מנת לענות לשאלות המוצגות על ידי הנהג והנוסעים, לספק המלצות והנחיות לדרך. בנוסף, כוללת הפלטפורמה החדשה יכולות מסחר אלקטרוני, המאפשרות ביצוע רכישות מתוך הרכב – וניצול מירבי של זמן הנסיעה. בעתיד, ניתן יהיה לשלב בה גם כלים לניטור מצב הרכב ולשיפור הבטיחות בדרכים.
לדברי ד"ר אסף עדי, מנהל בכיר בתחום האינטרנט של הדברים ומחשוב לביש במעבדת המחקר של IBM בחיפה: " תקשורת קולית עם הרכב היא אמצעי האינטראקציה הטבעי ביותר והבטוח ביותר בזמן נהיגה. באמצעות דיבור, הנהג יכול להפעיל את מערכות הרכב, לתקשר עם עוזר אישי דיגיטלי, ולקבל מידע על הדרך או היעד בלי להוריד את הידיים מההגה ואת העיניים מהכביש. עדי מוסיף כי " שילוב של מציאות רבודה עם תקשורת קולית ויכולות שיחה מאפשרים "לייבא" מידע מחוץ למכונית ולהשתמש בו בתוכה – בהקשר נכון לצרכיהם של הנהג והנוסע באותו זמן. השילוב של אינטראקציה בשיחה עם מידע המוצג באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה הוא שילוב אפקטיבי מאוד."
המערכת החדשה של פנסוניק, משלבת את ממשקי תכנות היישומים (API) והיכולות המיוחדות לווטסון של IBM – באמצעות סביבת ענן בלומיקס של IBM. רשימת השירותים והיישומים של ווטסון עליהם נשענת מערכת הבידור והמידע החדשה כוללת עיבוד וקטלוג שפה טבעית, המרת טקסט לדיבור והמרת דיבור לטקסט, וכלים להתאמה אישית של חוויית המשתמש. העבודה בסביבת בלומיקס מאפשרת גם לשלב נתוני מזג אוויר וציוצים המתקבלים מטוויטר אל תוך פתרון המדיה לנהגים – ולספק תובנות נוספות לחוויית המשתמש.
Concierge דיגיטלי במראה חכמה
במקביל להשקת המערכת החדשה, חשפו IBM ופנסוניק שיתוף פעולה נוסף, המתמקד בפיתוח שירות "עוזר אישי דיגיטלי" (concierge) – המיועד לסייע בשיפור חוויית הצרכן המשתמש ומתן מענה לציפיותיו במהלך נסיעות ושהיה במלונות.
השירות החדש מבוסס על מראה דיגיטאלית, אותה ניתן להתקין במלונות ובאתרי תיירות ואירוח. באמצעות המראה, יכול האורח או התייר לנהל דיאלוג עם העוזר האישי הדיגיטלי, ולקבל במהירות מידע אודות המלון ושירותיו, אפשרויות הבידור והקניות, אמצעי תחבורה, תחזית מזג האוויר ונושאים אחרים הקשורים לשהייתו במקום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il