TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"התראת צבע אדום" על זיהום אוויר כבד בסין


צילום - יחצ
חברה בבעלות ישראלית בסין זכתה בפרס בתחרות לבדיקת איכות האוויר במשרדים בשנגחאי

האוויר המזוהם בסין הוא הזדמנות לטכנולוגיה ישראלית

לסינים קשה לנשום. בימים האחרונים רמות זיהום האוויר בערים הגדולות במדינה חריגה במיוחד והתראת "צבע אדום", שמשמעותה רמת הכוננות הגבוהה ביותר, לא יורדת מהכותרות. בבייג'ינג אף הוכרז בשבוע האחרון מצב חירום: בתי הספר נסגרו, מכוניות הורדו מהכביש והופסקו עבודות בניה בעיר. רמת האוויר הנאותה למחייה לפי ארגון הבריאות העולמי (WHO) עומדת על 25 מיקרוגרם חלקיקים מזהמים למ"ק של אוויר, ובבייג'ינג ביום הראשון של 2017 ריכוז החלקיקים המזהמים באוויר עבר את ה- 500 מיקרוגרם, מעל פי- 20 מהמותר! בתקופות גרועות במיוחד כמו אלה האזרחים הזרים וגם הסינים שיכולים להרשות לעצמם "נודדים" זמנית להונג קונג כדי לברוח מהזיהום הקשה.

על רקע זה, חברת PTL Group, המספקת שירותי ניהול ותפעול לחברות ישראליות וזרות רבות בסין, רושמת הישג ירוק מרשים. החברה, שבמשרדיה מתארחות דרך קבע חברות ישראליות רבות, זכתה בתחרות שנערכה בשנגחאי, לבדיקת איכות האוויר במשרדים רבים בעיר. בתחרות נבדקה איכות האוויר בשלושה פרמטרים: PM 2.5 (ריכוז חלקיקים קטנים העוברים בדרכי הנשימה), כמות הפחמן באוויר, וכמות הגזים הרעילים שנפלטים מחפצים צבועים (בסין יש בעיה קשה של צבעים רעילים). החברה, בניהולו של אריה שרייר, קיבלה את הפרס במסגרת תחרות שנערכה במשרדים רבים בעיר ע"י חברה מקומית שמייצרת מנטרי זיהום אוויר מתוחכמים.

PTL GROUP, כחברה המספקת בסין משרדים משותפים הכוללים תמיכה עסקית ותפעולית לחברות זרות, מקפידה מאוד על איכות האוויר והמשרדים מאובזרים בכל ציוד סינון האוויר הדרוש, וגם במכשיר מדידה המראה בכל רגע נתון מה מצב האוויר.
האוויר המזוהם בסין מהווה הזדמנות עבור חברות טכנולוגיה ישראליות. אחת מהחברות האלו היא enVerid, שהתחילה את דרכה בסין במשרדי PTL Group . לאחרונה הקימה enVerid חברה עצמאית סינית, שעדיין משתמשת בחלק משירותי מיקור החוץ של PTL Group, בעיקר בסיוע לוגיסטי כמו יבוא, אחסון וכד'. enVerid, שגייסה מעל 30 מיליון דולר ופיתחה מוצרים לטיהור אוויר, כבר פועלת בצפון אמריקה עם לקוחות גדולים ומוכרים כמו גוגל, איקאה, סיטי בנק, מורגן סטנלי, סיסקו ועוד. בשנה האחרונה החלה החברה לפעול בשוק הסיני ובימים אלה הטלפון במשרדים שלהם בשנחאי לא מפסיק לצלצל.
הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למחזר את האוויר בשיטה שונה מכל מטהרי האוויר הקיימים. בעוד מטהרי אוויר נפוצים עובדים בגודל החלקיקי בשיטה של סינון, enVerid פיתחה טכנולוגיה שלוכדת מולקולות של גזים רעילים וחומרים מסוכנים, ומאפשרת רק לאוויר נקי לזרום דרך מערכת המיזוג. החברה עובדת ברחבי העולם, אבל ב- enVerid מבינים שהפוטנציאל הגדול ביותר הוא בסין - גם בגלל גודל השוק וגם בגלל הצורך המשמעותי הקיים בו לפתרונות טיהור אוויר. המטהרים שפיתחה החברה מתחברים למערכת המיזוג, סופחים את המזהמים מן האוויר ומאפשרים להפחית בכ- 85% את הצורך באויר חיצוני לצרכי אוורור. מאחר ובשיטות קונבנציונאליות נדרש להחליף את כל נפח האוויר בבניין בין 10 ל-20 פעם ביום בממוצע, ובשיטה של enVerid הצורך באוויר חיצוני קטן בצורה משמעותית, נוצר חסכון רב בצריכת האנרגיה, וגם נכנס פחות אויר מזוהם מבחוץ אל תוך חלל הבניין. השיטה ייחודית בעולם, והחברה רשמה עליה מעל 60 פטנטים, זכתה בפרסים רבים על חדשנות וזוכה לתמיכה ממשרד האנרגיה האמריקאי, שנתן מענק של מיליוני דולרים.

צבי שלגו, מייסד ויו"ר PTL Group: "זיהום האוויר הוא אחד הדברים שבודקים היום בסין לפני ששוכרים משרד. גם הזרים שעובדים במדינה וגם המקומיים מייחסים לכך חשיבות גדולה. טכנולוגיות ישראליות שישכילו לפעול נכון בתחום יגלו שוק ענק שצמא לפתרונות חכמים לאחת הבעיות הבוערות ביותר בסין. חברת enVerid הישראלית, לדוגמא, שפיתחה פתרונות לסינון האוויר תוך חסכון משמעותי באנרגיה, התחילה את דרכה במשרדי PTL Group וכיום היא חברה עצמאית ומשגשגת בסין".

**************

זיהום האוויר בסין הוא סוגיה לאומית מדרגה ראשונה, שהחיים במדינה מושפעים ממנה בכל שעה. כל בוקר נפתח בבדיקת רמת הזיהום, וכך האזרחים יודעים אם לצאת עם מסכה ואם השגרה יכולה להתקיים. גם בבתי הספר יש שלט המציג כל הזמן את רמת הזיהום – וכך יודעים אם אפשר לצאת לחצר בהפסקה ואם מתקיים אימון כדורגל או לא.

ממשלת העיר בייג'ינג בחרה בשיטה מעניינת להפחתת הזיהום באמצעות סינון כלי הרכב על הכביש: בחלק מהימים יכולים לנסוע רק כלי רכב בעלי לוחיות זיהוי זוגיות, ובימים אחרים ייסעו רק מכוניות עם לוחיות זיהוי אי-זוגיות. בפועל, הסינים העירוניים רוכשים היום רכב שני כדי להתגבר על המכשול, וכך למעשה המצב רק מחמיר.

PTL Group, בניהולו של אריה שרייר, מספקת בסין מעטפת רחבה של שירותי ניהול ותפעול עבור חברות ישראליות ובינלאומיות הפועלות בשוק הסיני, בעיקר חברות B2B בתחום הטכנולוגיה. ב-17 שנות פעילותה בסין ביצעה יותר מ-200 פרויקטים עבור חברות ישראליות ובינלאומיות, ובהן:
Tower Jazz, Radware, Comigo, Leverate, Polyram, Scodix, Kornit, Tuttnauer, Matrix Global, Plataine, Visualead, Inneractive, Screemo, STI, Enveride, KRAMER, רשת מלונות דן, ורבות אחרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il