TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם הפצה שביעי באסטרטגיית ה-B2B


Sirplay תהיה האחראית הבלעדית לשיווק ומתן רשיונות למוצרי פנטזי
פנטזי חתמה על הסכם שיווק והפצה עם חברת Sirplay

ברק אייזנשטיין, מנכ"ל פנטזי: "אנו שמחים על החוזה עם Sirplay שהם עבורנו מפיץ מיומן ובעל נוכחות בארצות רבות המקצר לנו את הדרך לעשרות רבות של אתרים ולאלפים רבים של משחקים פוטנציאלים. אנו מעודדים מהעובדה שגם Sirplay, כמו Mirch ההודית עליה כבר דיווחנו, היא בעלת יכולת טכנולוגית ולמרות זאת העדיפה להשתמש בפלטפורמה המוכנה של החברה כדי לכלול פנטזי ספורט בהיצע שלה".
פנטזי נטוורק חתמה אמש על הסכם שיווק והפצה, עם חברת Sirplay Ltd. לשיווק והפצת פלטפורמת משחקי הפנטזי ספורט היומיים של החברה ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאלים בכ-25 מדינות ברחבי העולם, במיוחד בדרום אמריקה, אפריקה וגם באירופה.
Sirplay הנה חברה בינלאומית עם משרדים במלטה, איטליה, פרו, קולומביה וניגריה, המפתחת ומשווקת פלטפורמות תוכנה להימורי ספורט ו e-Gaming. ל- Sirplay למעלה מ- 100 שותפים עסקיים המפעילים אתרי משחקים והימורי ספורט. Sirplay תשלב את פלטפורמת הפנטזי ספורט של החברה בפלטפורמת Sirplay כדי להרחיב ולחזק את היצע המוצרים והשירותים ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאלים.
ההסכם הוא לתקופה של 5 שנים ולפיו Sirplay והחברה יחלקו ביניהם את התמלוגים שיגזרו מהכנסותיהם הכוללות של המפעילים כאשר חלקה של החברה יהיה כ- 13%-15% מהכנסות אלו. בנוסף תהיה זכאית החברה לדמי שירות ותמיכה חודשיים עבור כל מפעיל שיצטרף.

Sirplay תהא האחראית הבלעדית לשיווק ולכך שהמפעילים שהתקשרו באמצעותה יקבלו את כל הרישיונות וההיתרים ולעמידה בכל התנאים החוקיים והרגולטוריים הנדרשים. Sirplay לא תשווק ללקוחותיה משחקי פנטזי ספורט יומיים פרט למשחקי החברה.
הסכם זה הוא השביעי במספר מאז שהחברה החלה להתמקד באסטרטגיית B2B . זהו הסכם ההפצה השני - הראשון נחתם עם חברתIntelligent Gaming לפני מספר חודשים ונמצא בשלב ההקמה והאינטגרציה.

אודות פנטזי נטוורק:
פנטזי עוסקת בפיתוח ושיווק פלטפורמות למשחקי פנטזי ספורט. פלטפורמת משחקי הפנטזי של החברה מיועדת למפעילי אתרי משחקים והימורים מחד-גיסא, ולחברות מדיה המעורבות בשידורי ספורט מאידך-גיסא. הפלטפורמה מאפשרת לגופים כאמור להציע ללקוחותיהם, משחקי פנטזי מגוונים בכל ענפי הספורט הקבוצתיים הפופולריים, במודלים עסקיים שונים, על בסיס שיתוף ברווחים עם החברה. עד כה החברה חתמה על 6 הסכמי שימוש ושיווק של הפלטפורמה המפותחת על ידה אשר 3 מהם השלימו פיתוח ומצויים בשלב הרצה ויתרתם נמצאים בשלבים ראשונים של יישום. 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il