TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

J.M. Huber Corporation הגיעה להסכם למכירת עסקי הסיליקה לאבוניק תמורת 630 מיליון דולר


J.M. Huber Corporation הודיעה היום שחתמה על הסכם סופי למכירת חטיבת עסקי הסיליקה של Huber Engineered Materials (HEM) ל-Evonik Industries AG -- חברה גלובלית שמתמחה בכימיה.
העסקה תכלול את מפעלי הסיליקה של HEM בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. עד שהעסקה תיסגר, חטיבת הסיליקה תמשיך לפעול כחלק מ-HEM. ב-2016 עסקי הסיליקה של הובר צפויים להגיע להכנסות של קרוב ל-300 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של בערך 60 מיליון דולר.
המכירה של הסיליקה לא תשפיע על החטיבות האחרות של HEM, שהן תוספים מעכבי בעירה וסידן פחמתי כתוש.
מייק מרברי, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של הובר, אמר: "הסיליקה הייתה חלק מהובר מאז שנות החמישים וסללה את הדרך להתרחבות הגלובלית של החברה בחומרים מהונדסים. קשה אמנם להיפרד מעסק ותיק, אבל אנחנו צופים שאבוניק תתאים באופן מושלם ללקוחות ולעובדי הסיליקה שלנו". העסקה כפופה לאישור ממשלתי והשלמתה צפויה במחצית השנייה של 2017.
מרברי הסביר: "אחרי שהעסקה תיסגר, הובר מתכוונת להשקיע מחדש את ההכנסות מהמכירה הזאת באופן אסטרטגי בעסקי החומרים המהונדסים הליבתיים שלנו כדי לחזק עוד את תיק המוצרים המיוחדים שלנו".
באמצעות השילוב של פעילות הסיליקה של הובר בעסק שלה, אבוניק תוכל להגדיל את המיצוב שלה בצפון אמריקה ואסיה. "הסיליקה של הובר תהיה חיזוק ניכר למגזר הצמיחה שלנו יעילות משאבים", אמר קלאוס אנגל, יו"ר מועצת המנהלים של אבוניק. "בנוסף, זאת תהיה הזדמנות אסטרטגית לפתח את תיק המוצרים לחברות של אבוניק".
עסקי הסיליקה של הובר מכוונים למגזר הטיפול בשיניים. עד היום, עסקי הסיליקה של אבוניק התמקדו יותר ביישומים תעשייתיים, לדוגמה בתעשיות הצמיגים והציפויים. איחוד שתי הישויות האלה ייצור עסקי סיליקה משולבים גלובליים שממוצבים טוב יותר לשרת לקוחות ברחבי העולם.
ייצגו את J.M. Huber בעסקה BofA Merrill Lynch, Moelis & Company LLC ו-Jones Day.
אודות J.M. Huber (www.huber.com)
J.M. Huber Corporation, שהמטה שלה נמצא באדיסון, ניו ג'רזי (ארה"ב), מפעילה תיק של חברות עם התמקדות בעסקי החומרים המהונדסים הליבתיים שלה. הובר הוקמה ב-1883 וכיום היא אחת מהחברות בבעלות משפחתית הגדולות ביותר בארה"ב. החברה הרב לאומית המגוונת יוצרת מוצרים שמשמשים במגוון רחב של יישומים צרכניים ותעשייתיים, ביניהם תוספים מעכבי בעירה ומדכאי עשן, טיפוח אישי, מזון, משקאות, תרופות וחומרי בנייה.
אודות Huber Engineered Materials (www.hubermaterials.com)
Huber Engineered Materials, שהמטה שלה נמצא באטלנטה, ג'ורג'יה (ארה"ב), היא עסק גלובלי שמתמקד במרכיבים מהונדסים מיוחדים שמשפרים את הביצועים, האטרקטיביות והעיבוד של מגוון רחב של מוצרים שמשמשים ביישומים תעשייתיים וצרכניים. החברה מתמחה בחומרים לא אורגניים ויש לה תיק של מוצרים עם ערך גבוה: סיליקות וסיליקטים מיוחדים, אלומינה טריהידרט, מגנזיום הידרוקסיד, תרכובות מוליבדט וסידן פחמתי בדרגות תעשייתי, מזון ו-USP.
אודות About Evonik Industries AG (www.evonik.com)
אבוניק היא מובילה גלובלית בכימיקלים מיוחדים ופועלת ביותר ממאה מדינות בכל העולם. בשנת הכספים 2015 שלה יותר מ-33,500 עובדים הפיקו מכירות של בערך 13.5 מיליארד אירו ו-EBITDA תפעולי מתואם של בערך 2.47 מיליארד אירו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il