TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשבת 22/10: אירוע משפחות- בלא תשלום – המרוץ לקיבוץ בגליל


200 משפחות כבר נרשמו להשתתף. בקיבוצי הגליל העליון עומדים לשיווק 580 מגרשים. במרבית הקיבוצים נמסרת הקרקע בחינם לתושבים החדשים הבונים את ביתם, כהטבה של המדינה לזוגות צעירים שבחרו לבנות ביתם ביישוב המוגדר ב"קו עימות" צמוד-גדר.
200 משפחות מכל רחבי הארץ כבר נענו לקריאה "צאו מהסוכה – הצטרפו למרוץ לקיבוץ!" ונרשמו להשתתף במשחק משפחות מסוג אחר, שיתקיים בשבת הקרובה 22/10 ברחבי הגליל העליון מהשעה 9:00.

המשותף לכל המשתתפים הוא הרצון לבדוק מעבר להתגורר בצפון, בסביבה כפרית- חקלאית, באחד מיישובי הגליל העליון, הפרושים בעמק החולה, אצבע הגליל ורכס הרי נפתלי.

כל שצריך להשתתף במשחק הוא רכב, ידע כללי, יצירתיות, חוש הומור ורוח ספורטיבית, מציינים במועצה אזורית הגליל העליון, מארגנת המשחק. ומוסיפים, מהמרוץ הזה אולי לא תצאו עם המיליון, אבל אולי תצאו עם התחלה חדשה בחיים.

יוזמי האירוע - היחידה לצמיחה וקליטה בגליל העליון מסבירים שהמטרה היא לחשוף את המתעניינים במעבר צפונה, למגוון אפשרויות הקליטה בקיבוצי האזור, ליצור אירוע קליטה שונה, כייפי וחווייתי שיאפשר לאנשים להכיר את הנוף הפיזי והאנושי של הקיבוצים ויסייע להם לקבל ההחלטות.

מגיעים למתחם המסחרי בצומת כ"ח (צמוד לכביש 90) בין השעות 09:00 ל-14:00, מקבלים את ערכת המשחק, פותרים יחד חידות ויוצאים למשימות בקיבוצים ברחבי האזור. סיום המשחק בתל-חי, ביריד בו ישווקו עצמם הקיבוצי הקולטים והמועצה תציע שירותיה.

בקיבוצי הגליל העליון עומדים לשיווק 580 מגרשים. במרבית הקיבוצים נמסרת הקרקע בחינם לתושבים החדשים הבונים את ביתם, כהטבה של המדינה לזוגות צעירים שבחרו לבנות ביתם ביישוב המוגדר ב"קו עימות" צמוד-גדר.

ממוצע הקליטה בכלל 29 קיבוצי הגליל העליון בעשור האחרון הוא של 220 משפחות מדי שנה. בסך הכול גדלה אוכלוסיית המועצה מ-15,200 תושבים ל-19,300 גידול של כ-25%. הקליטה למרבית הקיבוצים היא למעמד של חברות בקיבוץ, ובמסגרתה בונה המשפחה הנקלטת את ביתה בשכונה חדשה בשטח הקיבוץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il