TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נחתם הסכם לשליטה משותפת בחברת מישורים


איש העסקים הקנדי אלכס שניידר רוכש מגיל בלוטרייך מניות בהיקף של כ-45 מיליון שקל, העסקה תתבצע לפי מחיר של 9.5 שקל למניה – המחיר משקף פרמיה של כ-57% למול מחיר השוק הנוכחי
חברת מישורים, שבשליטת גיל בלוטרייך ובניהולו של רמי שריקי, דיווחה היום כי נחתם ההסכם לכניסתו של איש העסקים הקנדי אלכס שניידר לשליטה משותפת במישורים, וזאת על ידי רכישת מניות ממר גיל בלוטרייך בהיקף של כ-45 מיליון שקל. עסקת מכירת המניות תתבצע לפי מחיר של 9.5 שקל למניית מישורים, פרמיה של כ-57% למול מחיר השוק הנוכחי של המניה.

כיום מחזיק גיל בלוטרייך 52.68% מהון החברה, בעוד ששניידר מחזיק כ-21.38%. עם מכירת המניות יחזיק כל אחד מהצדדים כ-37% מהון החברה.
בנוסף, במסגרת ההסכם ניתנה אופציה לאלכס שניידר לרכוש עד 50% ממניות חברת-הבת סקייליין השקעות, המוחזקות ע"י מר גיל בלוטרייך ישירות, וזאת למשך תקופה של חצי שנה ממועד ההשלמה.

לדברי מר אלכס שניידר, "לאחר בחינה מעמיקה של פעילות הקבוצה בחודשים האחרונים, זיהינו פוטנציאל גבוה בתיק הנכסים אשר בבעלות מישורים וכן של חברת הבת סקייליין. על מנת להשפיע ולתרום בצורה משמעותית באופן בו החברה מתנהלת ומתפתחת, החלטתי להיכנס לשליטה משותפת בחברה יחד עם גיל בלוטרייך.
בשנה האחרונה רוח חדשה וחיובית מנשבת בקבוצה ונרצה להמשיך ביתר שאת את המגמה וכן נרצה לראות את הקבוצה הופכת לשחקן נדלן משמעותי בשווקי צפון אמריקה, לצד שמירה על איתנותה הפיננסית".

"אני מברך על כניסתו של מר אלכס שניידר לגרעין השליטה במישורים", ציין גיל בלוטרייך, בעל השליטה במישורים, והוסיף "רוב פעילות החברה מרוכזת בקנדה ובארצות הברית, אזורי הפעילות העיקריים של מר שניידר . אני משוכנע שיכולותיו הפיננסיות של אלכס, לצד המוניטין והקשרים שלו יסייעו להנהלת מישורים וסקייליין להגביר את קצב גידול הקבוצה ואת איתנותה הפיננסית".

מישורים חברה לפיתוח בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות, נאמנויות ושותפויות שלה בניהול נכסים מניבים, במלונות ואתרי נופש ואירוח בקנדה, בישראל ובארה"ב, וכן בהשקעות ומסחר בקרקעות, בייזום, פיתוח וניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן.
האזורים הגיאוגרפיים שבהם פועלות החברה והחברות הבנות שלה הינם ישראל, קנדה וארה"ב.

פעילות החברה ביחס לנכסיה בישראל מתבצעת מישראל , פעילות החברה ביחס לנכסיה בקנדה וביחס למלון Arcade, Hyatt Cleveland מתבצעת מקנדה באמצעות אחזקה בכ-50% בחברת Skyline Investments Inc (סקייליין, שמניותיה נסחרות בתל-אביב), ופעילות החברה ביחס לנכסיה המניבים בארה"ב מתבצעת מארה"ב ביחד עם שותפים בפעילויות אלו. נשיא מישורים ובעל השליטה בה הינו מר גיל בלוטרייך, ומנכ"ל החברה הינו מר רמי שריקי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il