TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון האינטגרציה של מג'יק משמש את ענקית הצעצועים האוסטרלית Moose Toys לצורך ייעול תהליכים עסקיים


פלטפורמת Magic xpi תאפשר ל-Moose Toys לייעל ולקצר תהליכים עסקיים על גבי מגוון מערכות אורקל, כמו גם אוטומציה של שירותי EDI
מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לפיתוח אפליקציות מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי פתרון האינטגרציה Magic xpi ישמש את יצרנית הצעצועים האוסטרלית Moose Toys. Magic xpi נבחר להוביל בייעול ושדרוג מערך התפעול, על ידי אוטומציית תהליכים עסקיים במגוון מערכות אורקל, כולל Oracle JD Edwards Enterprise One, Oracle PLM Cloud, Oracle Project Portfolio Management (PPM) Cloud, וכן לביצוע אוטומציית שירותי EDI.

Moose Toys, יצרנית מובילה של צעצועים אלקטרוניים לילדים, ומנכ"ל החברה מאני סטול נבחר ליזם השנה העולמי של EY לשנת 2016. החברה חוותה צמיחה מהירה שהובילה לאתגרים חדשים, כולל ניהול תהליכים עסקיים מורכבים הקשורים בשיווק והפצת מוצרים חדשים, וניהול כלל הפעילויות העסקיות תוך תפעול אופטימלי. המענה על אתגרים אלה הצריך ביצוע של אינטגרציה ואוטומציית תהליכים עסקיים בכל המערכות הקיימות של החברה.

פלטפורמת Magic xpi מאפשרת למוס-טויז לענות על צרכי האינטגרציה, כולל תהליכי EDI מורכבים מול רשתות חנויות גלובליות מארה"ב ואוסטרליה. האינטגרציה תספק למוס-טויז ייעול מקסימלי של כל תהליך עסקי, ותשפר את נראות ועדכניות נתוני התפעול של החברה בארה"ב. בנוסף, תשמש פלטפורמת מג'יק לניהול ואיחוד נתונים ממגוון מערכות הארגון, כגון מערכות ענן ו- JD Edwards של אורקל, ובמערכות נוספות כולל Oracle Demantra.

בן דארט, סמנכ"ל התפעול במוס-טויז: "חיפשנו פתרון אינטגרציה ארגוני בעל יחס עלות תועלת גבוה, שידרוש מינימום תחזוקה ויוכל לנהל בקלות תהליכים עסקיים בין מערכות נפרדות בענן ומערכות On-Premise. מג'יק ענתה על כל הדרישות. מאחר והתקנו לאחרונה מספר מערכות של אורקל, שותפויות הפלטינום וה- Cloud Select של מג'יק עם אורקל, והניסיון רב השנים של מג'יק בתחום האינטגרציה, אפשרו את העסקה."

אבי פרנסואה פולאק, מנהל ההפצה הבינלאומית במג'יק: " כמובילת שוק, Moose Toys מבינה את הצורך החיוני בגישה למידע בזמן-אמת לצורך שיפור תהליכי קבלת החלטות, קיצור זמני תהליכים וחיסכון במשאבים. הגישה הויזואלית ונטולת הקוד, כמו הקישוריות הרחבה וארכיטקטורת IMDG המובנית בפלטפורמת Magic xpi, מספקת ל- Moose Toys פתרון אינטגרציה עסקית יעיל, בעל הגמישות הנחוצה במצבים של ריבוי אפליקציות, שירותים ותהליכים עסקיים."

אודות מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה 24 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il