TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת ראש השנה: שר האוצר החליט כי משרד האוצר ישלם בפעם השלישית מענק לניצולי שואה נזקקים במקום החברה להשבה


משמעות ההחלטה: 9,000 ניצולי שואה יקבלו לפני החג מענק על סך 2,750 ש"ח
הרשות לזכויות ניצולי השואה במשרד האוצר תשלם את המענק הרבעוני, שהיה אמור להשתלם על ידי החברה להשבת רכוש של נספי שואה, לכ-9,000 ניצולים נזקקים, שרובם נמנים על מעגל הנרדפות הראשון (יוצאי מחנות וגטאות), כך החליט היום שר האוצר, משה כחלון.

לאחר שהתברר כי החברה להשבה לא תשלם גם הפעם את המענק לנזקקים, עשתה הרשות לזכויות ניצולי השואה מאמצים כדי שהניצולים יקבלו את המענק כבר מחר, לפני ראש השנה.

החברה להשבה הודיעה למשרד האוצר כי עדיין לא אושר על ידי בית המשפט הסכם הפשרה בסכסוך שבינה לבין אוצר התיישבות היהודים, וכי עדיין אין בידה את הסכומים המיועדים לתשלום המענקים לניצולים הנזקקים.

בנסיבות אלה, משהסתבר כי גם הפעם לא ישולם המענק לנזקקים על ידי החברה, נרתמה הרשות במשרד האוצר באופן מיידי לנושא, כך שהכסף, העומד על 2,750 ש"ח לניצול שואה, יועבר לנזקקים תוך 24 שעות, ויופיע בחשבונותיהם כבר מחר, ביום שישי, לפני ערב החג.

זו הפעם השלישית שמשרד האוצר משלם את המענקים לנזקקים במקום החברה להשבה, באופן שהסכום הכולל שהועבר על ידי האוצר עד כה, במקום החברה להשבה, עומד על למעלה מ- 75 מיליון ש"ח.

שר האוצר, משה כחלון, אמר: "מרגע שהבנו שהמענק לא ישולם לפני החג הגורמים המקצועיים במשרד האוצר עשו מאמצים אדירים בכדי שניצולי השואה יקבלו אותו בזמן ובדיוק כפי שמגיע להם. אני מקווה שהמענק יעשה את החג מעט יותר שמח עבור הניצולים ויסייע להם לקיים את החג כהלכתו. מאחל לניצולי השואה ולכל עם ישראל שנה טובה ומתוקה."

סגן שר האוצר, יצחק כהן, מציין כי "מרגע שהבנו כי החברה להשבה לא תשלם את המענק לנזקקים גם לרבעון זה, התגייסנו במשרד האוצר ועשינו מאמץ מיוחד כך שנוכל לשלם לאותם ניצולים מיידית ועוד לפני ראש שנה, ואני מאחל להם שנה טובה ומתוקה יחד עם כל עם ישראל".

מנהלת הרשות לזכויות ניצולי השואה, עפרה רוס, ציינה כי "כל הגורמים במשרד האוצר נרתמו כדי לאפשר את תשלום המענק לפני ראש השנה. מדובר בניצולי שואה נזקקים, אשר מזה תקופה אינם מקבלים את המענק הרבעוני שהחברה להשבה הייתה אמורה לשלם להם".​


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il