TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקייליין מממשת: תמכור 2 עתודות קרקע באתר הנופש "בלו מאונטיין" בקנדה תמורת סכום כולל של כ-46.2 מיליון שקל


בלייק ליון, מנכ"ל סקייליין
לחברה ינבע תזרים מזומנים חופשי של כ-21 מיליון שקל והיא תרשום רווח של כ-7.5 מיליון שקל
חברת הנדל"ן סקייליין, הנמצאת בשליטת חברת מישורים, מדווחת היום על התקשרות בהסכם עם צד שלישי למכירת שתי עתודות קרקע באתר הנופש "בלו מאונטיין" (Blue Mountain) בקנדה תמורת כ-46.2 מיליון שקל (כ-15.4 מיליון דולר קנדי). השלמת העיסקה כפופה להשלמת ביצוע ההתאמות בקרקע, שצפויה להסתיים עד סוף שנת 2019.

הקרקעות למכירה הינן בשטח כולל של כ-158 דונם, כאשר על המגרשים ניתן להקים כ-91 בתים. בגין חלקה בעיסקה תרשום סקייליין רווח יזמי של כ-7.5 מיליון שקל (כ-2.5 מיליון דולר קנדי). בנוסף, לחברה ינבע תזרים מזומנים חופשי של כ-21 מיליון שקל (כ-7.1 מיליון דולר קנדי).

לדברי בלייק ליון, מנכ"ל סקייליין, "העיסקה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה העסקית של החברה למימוש קרקעות שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהן, וצפויה לפנות לחברה תזרימים בהיקף משמעותי, ולחזק את נזילותה ואיתנותה הפיננסית. מכירת זו מצטרפת למימושים נוספים עליהם דיווחנו מוקדם יותר השנה. החברה ממשיכה לפעול לניתוב התזרימים הפנויים שינבעו לה מהמימושים לביצוע השקעות מניבות וכן לניצול של הזדמנויות עסקיות חדשות".

בחודש יולי האחרון השלימה סקייליין בהצלחה הנפקת סדרת אגרות חוב (סדרה א') המגובה בשעבוד בדרגה ראשונה על אתר הנופש Deerhurst. החברה גייסה סכום כולל של כ-128 מיליון שקל בריבית 5.2% ובמח"מ של 4.85 שנים.

חברת סקייליין הינה חברה קנדית המתמחה בהשקעות בנדל"ן מניב בקנדה ובארה"ב. החברה מתמקדת בנכסים שטרם מיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם. לחברה אחזקות בשטחים מסחריים, במלונות, אתרי נופש ועתודות קרקע לפיתוח בהיקף של כ-5,200 יח"ד בארבעה מתחמים עיקריים. בעלת השליטה בחברה הינה חברת מישורים, שבראשה עומד גיל בלוטרייך. מר בלייק ליון הינו מנכ"ל החברה, ומשפחת בלוטרייך הינה בעלת השליטה בחברת מישורים.

•למען הנוחות, התרגום של דולר קנדי לשקלים בוצעו לפי שער יציג של 1 דולר קנדי = 3 שקלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il