TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביג מרכזי קניות מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2016


ה-FFO הריאלי של ביג גדל במחצית הראשונה של שנת 2016 בכ-35% והסתכם בכ 131.4 מיליון שקל

ה- NOI ברמה האפקטיבית* גדל במחצית הראשונה בכ- 17% לכ- 254 מיליון שקל

קבוצת ביג מרכזי קניות, המנהלת והמפתחת נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2016. הרווח הנקי בתקופת הדוח הסתכם בכ-165 מיליון שקל, זאת לעומת כ- 200 מיליון שקלים במחצית המקבילה אשתקד. קיטון של כ- 20%.
ההכנסות במחצית הראשונה של 2016 הסתכמו בכ–258 מיליון שקל לעומת כ-230 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-12%. מקורו בהכנסות שכ"ד ודמי ניהול בגין מרכזים חדשים שנפתחו בישראל אשר לא תרמו משמעותית להכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, איחוד לראשונה של חברת קניאל תעשיות תרם להכנסות שכר הדירה סך של כ- 9 מיליון ₪ בתקופה וכ- 5 מיליון ₪ ברבעון.
סעיף ה–N.O.I האפקטיבי (הכנסה נטו מהשכרת נכסים והפעלתם) הסתכם בתקופת הדוח בכ-254 מיליון שקלים, זאת לעומת כ-218.2 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ 17%.


בסעיף ה-FFO, המבטא את קצב ייצור המזומנים מפעילות שוטפת, רשמה החברה במחצית הראשונה של 2016 גידול של כ 35% ביחס למחצית המקבילה אשתקד והוא הסתכם בכ- 131.4 מיליון שקלים לעומת כ-98.2 מיליון שקלים אשתקד.
הוצאות המימון נטו בתקופה הסתכמו בכ 92 מיליון שקלים לעומת כ 40 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול מקורו בעסקת הגנה שביצעה ביג ארה"ב כנגד מיחזור חוב עתידי.
במקביל לפעילות קבוצת ביג בענף המרכזים המסחריים ובביצוע השקעות ופעילות בתחומי האנרגיה הסולארית, פועלת החברה לייצור פלטפורמה אינטרנטית לרכישות on line שתיצור בעתיד סינרגיה לפעילותה הנוכחית. בנוסף, בימים אלה פועלת חברת הבת להקמת זרוע ניהולית בארה"ב אשר תבצע את התפעול השוטף במרכזים. פרט להשקעותיה של הקבוצה בישראל ובארה"ב, לקבוצה פעילות בסרביה באמצעות חברת ביג CEE בה מחזיקה החברה כ 51.6%.

* נתונים אפקטיבים מציגים את חלקה היחסי של החברה בתוצאות הכספיות של החברות המוחזקות חלף הצגתם על בסיס שווי מאזני ו/או איחודם בדוחות הכספיים

בתמונה:איתן בר זאב













טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il