TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת חנן מור מכרה 141 יח"ד בהיקף של כ-159 מיליון ₪ בחצי הראשון של 2016


הקבוצה נמצאת בנקודת מפנה להמשך צמיחה משמעותי, בפיתוח של זרוע הנכסים המניבים של הקבוצה ובקצירת ההשקעות בעיר החדשה חריש
לאחר זינוק של למעלה מ-50% בשווי החברה מתחילת השנה, מודיעה קבוצת חנן מור על גידול במכירות ובהכנסות ממכירות במחצית הראשונה של השנה. הקבוצה סיימה את החציון הראשון של שנת 2016 עם מכירה של 141 יחידות דיור בהיקף כולל של כ-159 מיליון ₪. זאת בהשוואה למכירת 131 יחידות דיור בישראל בסך של 148 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. לאחר תאריך הדוח מכרה הקבוצה 19 יחידות דיור נוספות בהיקף של 29 מיליון ₪.
במהלך ששת החודשים הראשונים של שנת 2016 מסרה החברה 88 יחידות דיור.
ההון העצמי של החברה ליום 30 ביוני 2016 עמד על כ-73 מיליון ש"ח, לעומת הון עצמי של כ-58 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. יתרת המזומנים של החברה עמדה בסוף המחצית הראשונה של 2016 על כ-41 מיליון ₪.
החברה החלה לקצור את הפירות מהכניסה לתחום הנדל"ן המניב, באמצעות 6 מרכזי קניות ופנאי פתוחים שיוזמת החברה בערים חריש, אריאל ומודיעין, על ידי שיערוך מחדש של הנכסים המניבים שברשותה בעוד כ- 3.5 מיליוני ₪.
חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור, ציין "החברה ממשיכה את תנופת הפיתוח העיסקי שלה תוך שמירה על יציבות פיננסית והשאת ערך לבעלי המניות. החברה נמצאת בנקודת מפנה להמשך צמיחה משמעותי, בפיתוח של זרוע הנכסים המניבים של החברה ובקצירת ההשקעות בעיר החדשה חריש. אנו ממשיכים לזהות הזדמנויות נוספות לצמיחה ופיתוח עתידיים בשוק הנדל"ן בישראל וממשיכים לבנות יכולות חדשות שיאפשרו הגדלה של פורטפוליו הנכסים."
הקבוצה סיימה את החציון הראשון של השנה עם מכירות של כ-123 מיליון שקל ורווח נקי של כ-9 מיליון שקל.
**
קבוצת חנן מור הנה יזמית נדל"ן ציבורית עתירת ידע וניסיון מוכח ביזום והקמה של אלפי יחידות דיור למגורים ושטחי מסחר בארץ ובעולם. הקבוצה מובילה כיום את תחום הבנייה הירוקה ועיצוב חווית המגורים המתקדמת בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il