TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרכישות ממשיכות להוביל את הצמיחה. מעלים את מחיר היעד לפרוטרום


תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side
אנו מעלים את מחיר היעד שלנו ל-192 ₪, נמוך בכ-5% ממחיר המניה בבוקר. אנו נשארים בהמלצת החזק.

הרכישות ממשיכות להוביל את הצמיחה
FLAVORS – החברה מציגה צמיחה גבוהה מאוד של 44% במגזר לעומת הרבעון המקביל וצמיחה של 16% לעומת הרבעון הקודם. כרגיל בפרוטרום, הצמיחה נובעת מ-2 סיבות. צמיחה אורגנית – החברה מציגה צמיחה מנוטרלת מטבע גבוהה של 7.7% לעומת הרבעון המקביל ( על בסיס LFL) תוך ניצול גבוה של המכירות הצולבות של החברה (cross selling) כאשר הצפי שלנו היה ל-6%. שאר הגידול נובע מהרכישות הרבות שביצעה החברה ובראשם רכישת WIBERG בסוף 2015. הרכישה השפיעה לדעתנו גם על הצמיחה בין הרבעון הראשון לשני, זאת לצד רכישות קטנות רבות נוספות שמבוצעות על ידי החברה ללא הרף.
FINE INGREDIENTS– החברה מציגה צמיחה גבוהה של 39% במגזר לעומת הרבעון המקביל וירידה של 5% לעומת הרבעון הקודם. הצמיחה מהמקביל נובעת מצמיחה מנוטרלת מטבע של 9.9% וכמובן רכישות שוטפות שבוצעו.
רווחיות ו-EBITDA- לעומת הרבעון המקביל, נרשמה ירידה מסוימת ברווחיות אך עליה לעומת הרבעון הקודם - בנטרול חד"פ שיעור הרווח התפעולי הסתכם ב-16.3% לעומת 17.8% ברבעון המקביל –15.2% ברבעון הקודם ושיעור ה-EBITDA ליבה הסתכם ב-20.4% לעומת 21.7% ברבעון המקביל ו-19.1% ברבעון הקודם. אנו מניחים כי הירידה משקפת את היקף הרכישות הגבוה בשנה האחרונה ואת משך הזמן הלוקח להשלים את המיזוגים והינה זמנית שכן החברה מניחה כי תשיג חיסכון תפעולי של כ-20-22 מ' דולר בשנים הקרובות (כ-2%-1.5% שיפור ביחס להיקף המכירות הנוכחי) בזכות השלמת המיזוגים, אופטימיזציה של משאבי הייצור המו"פ, המכירות והשיווק, הייצור והרכש, מיזוג WIBERG וההתייעלות במערך המיצויים הטבעיים).
הוצאות חד"פ – מספר הוצאות גרעו 3.4 מ' דולר מהרווח הנקי לרבעון.
התפתחויות אחרונות – מתחילת השנה רכשה פרוטרום 6 חברות תמורת 222 מ' דולר (כולל WIBERG). הרכישה האחרונה בוצעה בתחילת אוגוסט בה רכשה החברה את החברה האירית רדברוק תמורת 45 מ' דולר המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות טעמי SAVORY ייחודיים וחדשניים וכן מאפשרת לחברה להגדיל חשיפה לאירלנד ובריטניה.
עדכון המודל – ערכנו עדכונים מסוימים למודל שלנו שעיקרם הצגת צמיחה גדולה יותר בשנת 2016 לאור קצב רכישות גבוה מצפוי על ידינו וכן שיעור צמיחה אורגנית גבוה מהחזוי.

בשורה התחתונה: דוח נוסף של צמיחה גבוהה לחברה המשקף את אסטרטגיית המיזוגים והרכישות האגרסיבית שלה, לצד צמיחה אורגנית גבוהה המצביעה על הטמעה טובה של כל הרכישות המיזוגים המבוצעים. אסטרטגיה זו כמובן צפויה להמשיך איתנו בשנים הקרובות. אנו מעלים את מחיר היעד שלנו ל-192 ₪, נמוך בכ-5% ממחיר המניה בבוקר. אנו נשארים בהמלצת החזק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il