TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חולשה ממשית בארה"ב השפיעה לרעה על הדוחות הכספיים של חברת דלתא


אילנית שרף, מנהלת מחלקת מחקר ברוקראז' בפסגות לדוחות דלתא לרבעון השני
ירידה במכירות וברווח התפעולי אפיינה גם את הרבעון הנוכחי. הפעם ההשפעה הדרמטית הגיעה מארה"ב לאחר מספר רבעונים שהירידה נבעה בעיקר מהשפעות שערי חליפין וחולשה באירופה.
חולשה בשוק האמריקאי וקיטון במכירות ללקוח עיקרי הובילה לירידה של כ- 11% במכירות תחום פעילות דלתא ארה"ב מ- 124 מ' דולר ל- 109 מ' דולר. הירידה החדה שנרשמה במכירות הקטינה את חלקה של חטיבה זו ל- 44% מהמכירות. הרווח התפעולי צנח ב- 47% מ- 9.5 מיליון דולר לכדי 5.1 מיליון דולר, הירידה החדה נבעה לדברי החברה בעיקר מירידה במכירות.
תחום פעילות גלובלי פלח שוק עליון נותר ללא שינוי על כ- 71.4 מ' דולר. חל שיפור חד ברווח התפעולי מ- 5.6 מ' דולר ל- 8.2 מ' דולר, עלייה של 47% נוכח שיפור ברווחיות המפעלים ואיחוד תוצאות מפעל הגרביים בטורקיה.
שיסר – עלייה של כ- 12% במכירות ל- 39.2 מ' דולר נבעה בעיקר כתוצאה מזיכיונות חדשים, לקוסט ומרקו-פולו אך גם מפתיחת חנויות. ברבעון השני נרשם הפסד תפעולי של כ- 0.8 מ' דולר לעומת 1.6 מ' דולר. צמצום ההפסד נבע בעיקר מהכנסות שערוך עסקאות מטבע לעומת השפעה שלילית של פיחות האירו ברבעון המקביל.
דלתא ישראל - גידול של 13% במכירות המגזר ל- 32.5 מ' דולר, כתוצאה מהתרחבות רשת החנויות, גידול ב- SSS וגידול במכירות באינטרנט. הגידול במכירות לא בא לידי ביטוי באופן משמעותי ברווח התפעולי שגדל ל- 1.2 מ' דולר לעומת 1.1 מ' דולר במקביל.
תחזית דלתא לשנה הקרובה: החברה מעריכה כי תוצאותיה יהיו בטווח התחתון של התחזית שסיפקה החברה וזאת לנוכח החולשה בשוק האמריקאי גם ברבעון השלישי שצפויה להשפיע על חטיבת פעילות דלתא ארה"ב ופלח שוק עליון. (הערכה כמובן אינה לוקחת בחשבון את הרכישה האחרונה שביצעה החברה מאת VF)
התחזית של החברה: צמיחה של 1% - 3% במכירות החברה, בטווח שבין 1090 ל – 1,110 מיליון דולר במקביל לצמיחה של בין 3% ל- 8% ברווח התפעולי ובתזרים התפעולי, לרמה של 78-72 מיליון דולר ו- 99 עד 103 מיליון דולר בהתאמה. וצמיחה של 2% עד 7% ברווח הנקי (התחזית תלויה כמובן גם בהתנהלות שערי המטבעות בעולם ומבוססת על שער דולר שקל 3.8 ושער דולר אירו 1.12).

שורה תחתונה: על אף הפוטנציאל הקיים ברכישת החברה החדשה אנו כרגע מתקשים לתת את הדעת באופן מלא לגבי ההשפעות וההשלכות העתידיות בעיקר נוכח החולשה בשוק האמריקאי והשפעות ארוכות טווח הכרוכות בשינוי ממשי ותפסתי של תחום האופנה ואופן צריכת מותגים בתחום זה. מחיר המנייה בשוק נסחר סביב השווי הכלכלי שלנו ואנו לא רואים כרגע אפסייד משמעותי במחיר המנייה, נותרים כרגע על המלצת החזק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il