TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Safe-T חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מפיץ בגאנה וניגריה והסכם נוסף עם מפיץ בסרביה


ההסכם הראשון נחתם עם Comsec Technology Solutions, חברה גנאית, אשר למיטב ידיעת החברה, מספקת פתרונות אבטחה ותקשורת בגאנה וניגריה מזה כ- 10 שנים.

למיטב ידיעת החברה, קבוצת קומסק מתמחה בתחום אבטחת מידע וניהול סיכונים. הקבוצה מתמחה במתן ייעוץ אבטחת מידע לארגונים, מפתחת פתרונות מעולם הסייבר, מטפחת סטארט-אפים ויזמים חדשים בתחום הסייבר ואבטחת המידע ומשמשת כמפיץ מוביל במספר טריטוריות בעולם. לקומסק לקוחות ושותפים מובילים בארץ ובעולם, ביניהם: נייס מערכות בע"מ, SAP, CA, צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע"מ ועוד.
ההסכם השני, נחתם עם Coming Computer Engineering, חברה סרבית, אשר למיטב ידיעת החברה, מספקת פתרונות אבטחה ורשת בסרביה מזה כ- 25 שנים.
מטרת ההסכמים היא להרחיב את נוכחותה של סייפ-טי בטריטוריות חדשות, על ידי התקשרות עם גופים מובילים בכל טריטוריה, מבלי להשקיע הון רב בחדירה לשווקים אלו.
החברה רואה בהסכמים כמתן פתח לאפשרויות אספקת מוצריה של סייפ-טי במסגרת פתרונות אבטחה כוללים ללקוחות בגאנה, ניגריה וסרביה ובכך לפרוץ לשווקים חדשים, להרחיב את מאגר לקוחותיה ולהגדיל את הכנסותיה של סייפ-טי.
במסגרת ההסכמים, הענקיה סייפ-טי למפיצים זכויות, שאינן בלעדיות, לפרסם, לשווק ולהפיץ רישיונות למוצריה של סייפ-טי, Safe-T Box ו-RSAccess, לשימוש במוצרים בפני עצמם או כשהם משולבים יחד עם מוצרים של גורם שלישי, לקומסק בגאנה וניגריה ולקאמינג בסרביה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il