TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכנסות ורווחי דאסו סיסטמס עלו ברבעון השני של 2016


הכנסות ורווחי החברה עלו ברבעון השני של השנה על בסיס התקדמות חזקה של פתרונות ייעודיים לתעשייה ופלטפורמת 3DEXPERIENCE שלה
הכנסות החברה עלו ברבעון השני ב- 6% על בסיס מטבע קבוע ל-754 מיליון אירו. הרווח התפעולי היה 21.4%. במחצית הראשונה של 2016 הסתכמו ההכנסות ב- 1.445 מיליארד אירו, והרווח התפעולי היה 19.6%. קווי המוצר ENOVIA, SOLIDWORKS, DELMIA, SIMULIA ו- Exalead הציגו רבעון שני חזק, והכנסות מרישיונות 3DEXPERIENCE חדשים צמחו ב- 103% ברבעון השני וב- 68% במחצית הראשונה, במונחי מטבע קבוע. את מגמת הגיוון הובילו תעשיות ההיי טק, תשתיות, וסביבות ים. כן בלטה הרחבת מערך פתרונות הסימולציה לייצור ומולטי-פיזיקה עם רכישת החברות Ortems ו- CST.

"כדי לסייע ללקוחותינו לחדש ולהביא את העסקים שלהם לרמה חדשה הנדרשת להצלחה, הרחבנו משמעותית את הכיסוי של מערך הפתרונות שלנו, ואנו מריצים את הפתרונות הייעודיים לתעשייה על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, כדי לשלב להטמיע ולייצר ערך מתוך כמויות גדולות של נתונים", אמר ברנרד שארלס, יו"ר ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "זו הסיבה לכך ששינינו את הארכיטקטורה שלנו עם המעבר לפלטפורמת 3DEXPERIENCE הממוקדת נתונים ומבוססת מודל".

"תכנית 3DEXPERIENCity עבור "מדינה חכמה", אותה חשפנו בוועידת "ערי עולם" שהתקיימה החודש בסינגפור, היא הוכחה לכך שהפלטפורמה שלנו יכולה להתרחב ולהכיל מגוון רב והיקפים גדולים של נתונים בסביבה שיתופית, כדי להשיג אופטימיזציה ולשפר את חווית העיר עבור עסקים ואזרחים. באופן דומה, הפתרונות הייעודיים שלנו לתעשייה עבור מדעי החיים, המבוססים על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מציעים סביבת חדשנות שיתופית לרפואה מדויקת ובריאות אישית, ומאיצים את התגליות בתחום זה, כפי שבא לידי ביטוי בהסכם שיתוף הפעולה האחרון שלנו עם INSERM", הוסיף שארלס.

"יתכן כי כאשר השקנו את הארכיטקטורה שלנו לראשונה, היינו לפני השוק, אבל כעת ברור כי אנו בדיוק היכן שאנו אמורים להיות. והשוק מאשר את התפיסה הזאת. המומנטום של 3DEXPERIENCE גובר הודות לעסקאות לרוחב מספר תעשיות וטווח רחב של חברות, החל ממובילי תעשייה ועד לסטארט-אפים וחברות מקצועיות קטנות".

"מערך התוכנה של דאסו סיסטמס מקיף כעת טווח רחב של תחומים, החל משלב הרעיון, דרך מידול וסימולציה מדעית ועד לייצור, אופטימיזציה של לוגיסטיקה ושיווק. אנו מתרחבים אף יותר עם הרכישות של Ortems, המרחיבה את התוכנה של לפעילות תעשייתית עם תזמון ייצור, והרכישה של CST, מובילת טכנולוגיה לסימולציה אלקטרומגנטית, המשפרת משמעותית את הסימולציה המולטי-פיזיקלית שלנו – בעוד מכשירי IoT ואובייקטים חכמים הופכים לנפוצים בכל המגזרים בכלכלה, ויידרשו רמות חדשות של בטיחות ותהליכי רישוי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il