TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) ואיגוד קרנות ההון סיכון של יפן (JVCA) חתמו על הסכם שיתוף פעולה


האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם איגוד קרנות ההון סיכון של יפן
מטרת ההסכם היא לאתר פרויקטים וליצור הזדמנויות לתועלת הדדית של קרנות ויזמים בישראל ויפן. ההסכם נחתם בידי מנכ"לית IATI קרין מאיר רובינשטין, ומנכ"ל JVCA סואיצ'י קארייאזונו.
JVCA הנו איגוד קרנות ההון-סיכון המוביל והראשון ביפן. האיגוד נוסד בשנת 2002 ומאז הוא פועל לקידום קרנות ומשקיעי הון סיכון ביפן, ולמען פיתוח החדשנות ביפן ובקהילת החדשנות הבינלאומית.
על פי ההסכם, שני הגופים יקיימו שיתוף פעולה אסטרטגי לקידום ופיתוח עסקים בין ישראל ליפן בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות. זאת, באמצעות מפגשים וכנסים משותפים ביפן ובישראל, שת"פ אקדמי ושיתוף הדדי של ידע ומחקר.
מנכ"ל JVCA, סואיצ'י קארייאזונו: "איגוד קרנות ההון סיכון של יפן מעוניין להדק את קשריו עם תעשיית הטכנולוגיה והחדשנות בישראל. אנו שמחים לשתף פעולה עם IATI ומצפים לפתח יחד הזדמנויות לשת"פ והשקעה של קרנות הון סיכון מיפן בטכנולוגיה המפותחת בישראל".
מנכ"לית IATI, קרין מאיר רובינשטין: "משקיעים ביפן מביעים התעניינות רבה באקוסיסטם ובתעשיות ההייטק ומדעי החיים בישראל. אנו פועלים במטרה ליצור גשר ולחבר אותם לתעשיית החדשנות ולהזדמנויות ההשקעה בישראל. בהיותנו ארגון הגג שמחבר בין הסקטורים השונים בתעשייה הישראלית למשקיעים מרחבי העולם, אנו מצפים שההסכם עם איגוד הקרנות של יפן יספק ערך רב ליזמים ולחברות סטארט-אפ מכל גודל הפועלים בישראל. ההסכם צפוי להדק את הקשרים בין יפן לתעשייה הישראלית ולתרום לקידום השקעות ומיזמים משותפים בין קרנות הון סיכון, משקיעים ויזמים ישראליים".

אודות IATI - האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות
האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) הינו ארגון הגג הגדול והמוביל בישראל של תעשיות ההיי-טק ומדעי החיים, בו חברים כ-700 גופים ישראלים ובינלאומיים. בין החברים באיגוד: קרנות הון סיכון, חברות סטארט-אפ, יזמים, חברות טכנולוגיה ישראליות, תאגידים בינלאומיים, משקיעים פרטיים וגופים פיננסיים, נותני שירותים, חממות טכנולוגיות, מאיצים (אקסלרטורים), גופי מסחור אקדמיים, בתי חולים, עיריות ורשויות מקומיות ועוד. IATI פועל מול קובעי המדיניות במשרדי הממשלה, כמו גם הכנסת והוועדות הרלוונטיות, רשויות מקומיות ומוסדות אקדמיה, מתוך אמונה בערכה של מדיניות מתוכננת היטב בתחומי החדשנות והיזמות הטכנולוגיות, התורמת משמעותית לכלכלה הישראלית.
מנכ“לית IATI היא עו”ד קרין מאיר רובינשטין. יושבי הראש המשותפים של האיגוד הם ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל, ויקי ינאי, נשיא פלוריסטם. על הארגון – www.iati.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il