TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שלושה סטארטאפים ישראלים: Boomerang, NiniSpeech ו-Aerial Guard ייצגו את ישראל בתחרות החדשנות הבינלאומית בסין


יתחרו מול סטארטאפים מארה"ב, אירופה וסין על פרסים בסך 1.5 מיליון דולר במזומן, חשיפה גלובלית ו-RoadShow מול ענקיות הטכנולוגיה הסיניות
את התחרות בישראל מובילה קרן JVP בשיתוף עם חברת הייעוץ הסינית המובילה שנג'ינג (Shengjing360) אשר השקיעה עד היום בישראל מעל 60 מליון דולר
שלושת הסטארטפים הישראלים שנבחרו לייצג את ישראל בשלב הגמר בתחרות החדשנות הבינלאומית, The Shengjing Global Innovation Awards 2016, שתיערך בבייג'ינג, באוגוסט 2016, הם:
Boomerang – המפתחת מערכת גנטית לטיפול בסרטן, NiniSpeech - מציעה פתרונות דיגיטליים מהפכניים לתחום הפרעות התקשורת, ו- Aerial Guard, המפתחת מערכת ניווט אוטונומית לכלים בלתי מאוישים.

הסטארטאפים הזוכים יתמודדו מול סטרטאפים מארה"ב, אירופה וסין על פרסים בסך 1.5 מיליון דולר במזומן (ללא אקוויטי), הזדמנות להשקעה באמצעות קרן מיוחדת של 25 מליון דולר שהקימה Shengjing Group לרגל התחרות, וחשיפת הפתרונות הטכנולוגים שלהם בפני משקיעים וחברות מובילות בסין ומהעולם כולו.

בנוסף, הסטארטאפים שינצחו בגמר ייצאו ל-roadshow שיכלול פגישות עם ענקיות הטכנולוגיה הסיניות, וחשיפה נרחבת במדיה בסין.

התחרות היא פרי יוזמה של חברת הייעוץ הסינית המובילהShengjing Group והיא נערכת בסין, ארה"ב, אירופה, וישראל. את התחרות בישראל, מובילה קרן ההון סיכון JVP בשיתוף גופים מובילים בתעשייה ובאקדמיה הישראלית, אשר ליוו את התהליך ובחירת הפיינליסטים בהם: EMC, מייקרוספט, פועלים טק, EY ישראל, הרצוג פוקס נאמן, ונאוטילוס (AOL).
התחרות הושקה בישראל בחודש מרץ השנה, ומתוך 140 סטארטאפים המייצגים חתך מגוון של ההייטק הישראלי, העפילו לגמר הישראלי 8 סטרטאפים, שהציגו בתחרות ועמדו בפני חבר השופטים.

השנה, השתתפו בתחרות סטרטאפים ממגוון רחב מאוד של סקטורים ותעשיות, כולל: פינטק, פארמה, ציוד רפואי, בריאות דיגיטלית, תוכנה ארגונית, IoT, ראייה ממוחשבת ועוד.
הסטארטאפ הישראלי DiaCardio שפיתח תוכנה מהפכנית בתחום אולטרסאונד של הלב, זכה בתחרות הגמר בבייג'ינג
בשנה שעברה.

יואב צרויה, שותף בקרן JVP ושופט בתחרות הגלובלית בסין: "שמנו דגש רב על בחירת חברות שיש להן פוטנציאל גלובלי מוצק, שמבינות את הטרנדים בשוק העולמי. יש מרכיב מרכזי של טכנולוגיה עמוקה בתחרות השנה וזה משקף היטב את האקו-סיסטם של ההייטק הישראלי."

שרי וונג (Sherrie Wang) שותפה בכירה בקבוצת Shengjing: אנו שמחים לראות השנה מגוון רחב של חברות בתחרות, כולל כאלו שיש להן התאמה גדולה לשוק הסיני. חברת DiaCardio שזכתה בשנה שעברה כבר הגיעה לשותף סיני ראשון. השקענו מעל 60 מליון $ בישראל."




שלושת הסטארטאפים שייצגו את ישראל בתחרות הגמר בבייג'ינג:

Boomerang– מפתחת מערכת גנטית לטיפול בסרטן המבוססת על עקרון של שער לוגי: באמצעות שימוש בטכנולוגיית CRISPR וכלים מתקדמים בהנדסה גנטית. המערכת של בומרנג מופעלת רק בנוכחותם של שני מארקרים ייחודיים לסרטן, ובכך מבטיחה ספציפיות גבוהה ורעילות נמוכה. המערכת מתוכננת להרוג תאי סרטן ביעילות על ידי ייצור של מספר חלבונים בעלי אפקט הרסני על התא החולה והיא מאפשרת טיפול מותאם אישית המבוסס על הגנטיקה הייחודית של כל מטופל.
https://www.youtube.com/watch?v=B8qtBpE3RDE
NiniSpeech - ניניספיץ' מציעה פתרונות מהפכניים לתחום הפרעות התקשורת. כ-30 מיליארד דולר מושקעים מדי שנה בטיפולים בהפרעות תקשורת. תחום קלינאות התקשורת נותר מסורתי וחף מטכנולוגיות, והתוצאות הטיפוליות עגומות - כ-84% הישנות בטיפולי גמגום. ניניספיץ' מציעה פתרונות דיגיטליים חדשניים, המשפרים את חווית המטפל והמטופל, מיטיבים את התוצאה הטיפולית, וכל זאת בעלויות נמוכות. מערכת ניניספיץ' נמצאת בשימוש במרכזים מובילים ברחבי העולם, וזוכה לתמיכה מצד מובילי הדעה בתחום. ניניספיץ' זכתה בפרסים יוקרתיים על מוצריה פורצי הדרך בארה"ב, אירופה וסין.
https://www.youtube.com/watch?v=1Kt5s-RPiRI

Aerial Guard - חברת תוכנה אשר מפתחת מערכת ניווט אוטונומית לכלים בלתי מאוישים. אנחנו מתמקדים בשוק האזרחי של כלים אוויריים בלתי מאוישים ומספקים ליצרני רחפנים יכולות אוטונומיות מתקדמות כגון ניווט חכם, חישה והימנעות ממכשולים אשר מאפשרים לכלי האווירי לנווט בסביבה מציאותית, רוויית מכשולים תוך כדי ביצוע המשימה האוטונומית אשר אליה הוא יועד.
https://www.youtube.com/watch?v=Ds3_rtx_oh4

******************

אודות Shengjing:
קבוצת ShengJingהיא מחברות הייעוץ המובילות בסין. החברה מספקת לאלפי לקוחותיה שירותי ייעוץ והכשרה מקיפה ומקצועית, ואף משמשת כפלטפורמת ידע מובילה בסין. במשך השנים פיתחה קבוצתShengJing עשרות תכניות הכשרה ייחודיות עבור ארגונים בשווקים צומחים, במטרה להטמיע מודלים של חדשנות בקרב לקוחות הקבוצה. במהלך השנים הצליחה הקבוצה לעודד אלפי עסקים קטנים ובינוניים ברחבי סין לאמץ רעיונות של קדמה וחדשנות עם התפיסה של "נסיון מעשי, פרגמטיזם והשפעה". בשנת 2014 השקיעה פלטפורמת ההשקעות של הקבוצה במעל 15 גופי השקעות בינלאומיים בהיקף של כשני מיליארד יואן. בשנתיים הקרובות, בכוונת ShengJing להוביל השקעות נוספות בהיקף של 10 מיליארד יואן, ביעדים אסטרטגיים המובילים את היזמות העולמית: סין, ארה"ב וישראל. הכוונה להשקיע בגופי השקעות וחברות מגוונות החל משלבי ה early stage, דרך מיזוגים, רכישות וחברות בורסאיות.

אודות JVP:
JVP היא קרן הון סיכון ישראלית מובילה המתמקדת בבניית חברות בקנה מידה עולמי. עם ניסיון מוכח של מעל 20 שנות פעילות המתפרסות על פני למעלה מ-120 השקעות. JVP מדורגת אחת מעשר קרנות ההון סיכון המובילות בעולם. מאז הקמתה, ב- 1993, ע"י המייסד ח"כ אראל מרגלית, גייסה 7 קרנות הון סיכון בהיקף כולל של מעל למיליארד דולר. במהלך שנות פעילותה הובילה הקרן 29 אקזיטים, בהם כמה מהאקזיטים הבולטים ביותר בתעשיות ההון סיכון הישראלית כולל הנפקת חברת אבטחת המידע הישראלית CyberArk בספטמבר 2014 ומכירת CyActive ל PayPal, במרץ 2015. הקרן משקיעה בחברות טכנולוגיות חדשניות בתחומי אבטחת מידע וביג דאטה, אחסון וטכנולוגיות מדיה. כמשקיעה משמעותית בחברות בשלבים מוקדמים (Early Stage ) ומפעילה JVP שתי זרועות השקעה בתחום: JVP Labs בירושלים ו JVP Cyber Labs בבאר שבע. (http://www.jvpvc.com)


צלם: דרור סיתהכל


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il