TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שבוע האחריות החברתית בחברת החשמל


שני מנהלים בכירים בחברת החשמל, עמית אוברקוביץ' סמנכ"ל משאבי אנוש וארגון ואורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, חוו יום עבודה על כיסא גלגלים; מצורף סרטון המתאר את החוויה שלהם את יום העבודה על כיסא גלגלים
חברת החשמל מציינת השבוע את שבוע האחריות החברתית, לקראת פרסום דירוג "מעלה", להערכה והטמעה של מחויבות חברתית בארגונים. הדירוג משמש משנת 2003 כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל. השנה, ארגון "מעלה" מתמקד בהגברת ההשתתפות של אנשים עם מוגבלויות בכל מרחבי החיים ובין היתר גם במקומות העבודה, וחברת החשמל, כחברה המובילה את מדיניות העסקת עובדים עם מוגבלות במשק, לוקחת חלק בפעילות זו.

במהלך כל השבוע חברת החשמל יזמה פעילויות פנים ארגונית להעלאת המודעות להעסקת עובדים עם מוגבלות, במסכי הפלזמה באתרי החברה, בעמוד הפייסבוק,בבלוג החברה ובפורטל הפנים ארגוני, הכוללים סיפורי המנהלים ועובדים שהופכים את חברת החשמל למקום מיוחד, ערכי, רב-גוני וחברתי.

במסגרת הפעילות, שני מנהלים בכירים, עמית אוברקוביץ' סמנכ"ל משאבי אנוש וארגון ואורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, חוו יום עבודה אשר כלל ישיבת הנהלה , על כיסא גלגלים. שידרנו חלק מיום העבודה שלהם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל ומצורף סרטון המתאר את החוויה שלהם את יום העבודה על כיסא גלגלים.

https://i.ytimg.com/vi/2WhTyT3B1TA/default.jpg?sqp=CKiAxLsF&rs=AOn4CLCo6rweqGxa2oiYGllwCbXZlO1Otg 3:29
מיוחד - בכירים מחברת החשמל התנסו ב"להיות נכים" HD


בפתח ישיבת ההנהלה ציין מנכ"ל החברה , עופר בלוך , את המחויבות הערכית של חברת החשמל לקליטה איכותית תוך התאמת סביבת העבודה לטובת עובדים עם מוגבלות .

עמית אוברקוביץ', סמנכ"ל משאבי אנוש וארגון בחברת החשמל: "חברת החשמל קלטה עובדים עם מוגבלויות מיום הקמתה והחל משנת 2010 מקדמים דירקטוריון החברה והנהלתה מדיניות של העסקה רב גונית בחברה והנושא שולב כחלק ממדיניות אקטיבית של החברה ויעדי משאבי אנוש. אני גאה ומוקיר את מנהלי חברת החשמל שדואגים יום-יום שעה-שעה שקליטת עובדים עם מוגבלות תהיה טובה ושעבודתם בחברה תהיה יעילה ונעימה ובעובדי בחברה שעושים הכל למען שילוב מוצלח של כלל העובדים".

אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל: "חברת החשמל מובילה בדירוג "מעלה" זו השנה השישית. ערכים של קיימות ואחריות קהילתית הם מדיניות שמובילים הדירקטוריון וההנהלה ואני מברך את ארגון "מעלה" על שבחרו להקדיש את השבוע הנוכחי למען שילובם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il