TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלגלים של תקווה 2016 בעמק יזרעאל- סבבה בצפון


אלפים השתתפו במסע האופניים השנתי של עמותת אתגרים בעמק יזרעאל
כ- 7500 רוכבים מהעמק ומהארץ השתתפו במסע האופניים המרגש המתקיים זו השנה ה- 14 בעמק יזרעאל - גלגלים של תקווה – מסע בו רוכבים יחדיו חובבים ומקצועיים, קבוצות רכיבה ומשפחות עם ילדים לצד רוכבים נכים – כולם רוכבים יחד באותה הדרך, במטרה לגייס כספים לקידום פעילויות אופניים לילדים, בני נוער ובוגרים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

החום הכבד לא הרתיע את אלפי הרוכבים שהגיעו בבוקר יום שבת האחרון, לרכוב במסע האופניים המסורתי – גלגלים של תקווה.

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך את הרוכבים בבוקר המסע, ואף יצא לרכוב בעצמו במסלול השטח בן 35 הקילומטרים, על רקע נופי העמק.

בצר: "יש כאן שיתוף פעולה מופלא בין עמותת אתגרים, המועצה האזורית ומשטרת ישראל, אני מודה לכם הרוכבים שמתמידים כל שנה ולמצטרפים החדשים ומאחל לכם הנאה רבה מנופי העמק הנפלא שלנו". מסע האופניים מתקיים מדי שנה בחסות בנק הפועלים, עמותת אתגרים והמועצה האזורית עמק יזרעאל.

מדי שנה מגיעים לרכוב בו אלפי רוכבים מכל קצוות הארץ: יחידים, משפחות, קבוצות מאורגנות וחברות עסקיות, חובבים ומקצועיים, נכים ובריאים כאחד.

מסע האופניים נועד להעלות את מודעות הציבור לשילובם של נכים ובעלי מוגבלויות בחברה כשווים מול שווים, בארוע ספורטיבי מרגש וססגוני.

מסע גלגלים של תקווה הפך למסע יוצא דופן בהיקפו לא רק בשל הניהול המקצועי וההפקה המרשימה אלא בעיקר בשל היותו מסע שבו כולם רוכבים יחד באותה דרך ולמען אותה מטרה. עמותת "אתגרים" אשר הוקמה לפני כ-20 שנים היא עמותה חינוכית שיקומית שהכלי בו היא משתמשת הוא הספורט האתגרי.

העמותה מפעילה למעלה מ- 5,000 ילדים ובני נוער ממסגרות החינוך המיוחד וכ- 500 בוגרים בכל רחבי הארץ.

בין הרוכבים, השנה, אפשר היה לראות גם את ח"כ סתיו שפיר ממפלגת העבודה שיצאה לרכב עם חברים.

השנה, המועצה ועמותת אתגרים, עודדו את יישובי העמק להגביר את השתתפותם במסע ובין היישובים נערכה תחרות, כאשר הפרס שהוצע לזוכים היה יום כיף יישובי – היישוב אלוני אבא, קטף את הפרס לאחר שרשם את מספר הרוכבים הגדול ביותר למסע ויהנה מיום כיף בשיתוף עמותת אתגרים.
אייל בצר וסתיו שפיר, צילום-ישראל פרץ


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il