TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בתגובה לפרסום מהבוקר לפיו "הפיל הלבן", מרכז דן באיזור ה-BBC בבני ברק נמכר למשקיעים


בתמורה ל- 223 מליון שקלים ובזכויות בנייה של כ-50 אלף משרדים וכ-50 אלף מסחר
ארז כהן לשעבר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין: "זוהי אחת מעסקאות הנדל"ן המניב המעניינות ביותר שהיו לאחרונה. העובדה שלאחר שנים רבות, שבהן "מרכז דן" עמד בשמממונו בוצעה עסקת ענק המשקפת מחיר של יותר מ-2,000 שקלים למ"ר קרקע, מעידה על שני דברים:

האחד, קיימים בשוק ביקושים כבושים משמעותיים לנדל"ן מניב, זאת למרות הפרסומים שהיןו בשנה האחרונה על עודף שטחים כביכול.
השני,העסקה מלמדת על מהפך דרמטי ביותר במיתוג של איזור הBBC בבני ברק שעד לפני שנים ספורות נחשב למיושן ואילו כיום הוא הולך והופך ל"סיטי" הבאה של גוש דן. יחד עם זאת, אני סבור שלרוכשים יהיה קושי משמעותי לשווק את שטחי המסחר, זאת משום שבאחרונה קיים עודף בתחום זה וקניונים ומתחמי מסחר רבים נקלעים לקשיים.
הייתי ממליץ להם לנסות וללכת על שינוי זכויות לטובת שטחי משרדי פרימיום זאת מכיוון שבגוש דן בכלל ובאיזור זה בפרטקיים מחסור כבד וביקשוים גדולים לשטחים אלה."

ממתגת הערים שיר הספרי: "זהו ללא ספק מהפך אמיתי למיתוגה של העיר בני ברק. ימים ספורים לאחר שאושרו כ-10,000 יחידות דיור חדשות בעיר, בקירבת ה-BBC ונחל הירקון,הגיע הגואל למה שנחשב במשך שנים רבות כ"פצע פעור" בכניסה הראשית לעיר לרחוב ז'בוטינסקי ובחזית מתחם הBBC. אין לי ספק שריפוי פצע זה, שהפך באחת לפרח מלבלב, הינו חלום של כל ממתג ערים ויביא לא רק עסקים רבים טובים לעיר, אלא גם ביקושים נדלניים שלא היו בעבר, כך שתוך שנים לא מעטות, בני ברק תשנה את תדמיתה ותתמקם ב"מקום טוב באמצע" בגוש דן."

אדריכל עדן בר, מבעלי "בר-לוי אדריכלים", מתכנן מתחם הBBC-:" כשהתחלתי בתכנון המתחם, במהלך שנות ה80 וה-90 של המאה הקודמת, היו לא מעט שהרימו גבה- הכיצד איזור מיושן של מוסכים,פחחיות ובתי מלאכה יהפוך ליהלום שבכתר של מתחמי המשרדים וההייטק של מדינת ישראל? עסקת מרכז דן, כמו גם עשרות המגדלים המיתמרים והולכים בכל רחבי המתחם, הם ההוכחה הניצחת לכך שקרה שם משהו במהלך 20-30 השנה האחרונות. אני צופה שעסקה זו, מעבר לפיקנטיות שבה ולגודלה המשמעותי, תהווה זרז נוסף למעבר המאסיבי של פירמות מובילות מכל רחבי גוש דן אל ה-BBC."

היזם חיים מאירוביץ, מבעלי "מאירוביץ גלנור": " כשהעתקתי את משרדי החברה למגדל ב.ס.ר 3, הסמוך מאוד למרכז דן,היו לא מעט שאמרו לי שאני עושה מקח טעות וכי המיקום, בתוך העיר בני ברק, איננו משדר מספיק מיתוג ומספיק יוקרה. ואילו כיום שמחלון לשכתי, שבמרומי הקומה ה-34 אני צופה מכל עבר במנופים, כבישים,מגרשי חנייה ובתי עסק למכביר, אינני מופתע כלל ועיקר מעסקה שכזו. להערכתי, מחיר העסקה, שייראה אולי גבוה במקצת לכמה אנשי מקצוע, ייזכר בסופו של דבר כמחיר אטרקטיבי ביותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il