TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מאיץ A3I לטכנולוגיה מסייעת מחפש את המיזמים הבאים שיחוללו שינוי בחייהם של אנשים עם מוגבלות


יזמים המתמקדים ביצירת שינוי משמעותי באיכות חיי אנשים עם מוגבלויות מוזמנים להגיש את מועמדותם
· המיזמים שיתקבלו למחזור השלישי של A3I יזכו להכשרה מקצועית וליווי של אנשי מקצוע, מנטורים ויועצים עסקיים, הזדמנות ייחודית לפיילוטים והטמעה של הטכנולוגיה במסגרות המובילות ברחבי הארץ.

· אנשים עם מוגבלויות מהווים כחמישית מאוכלוסיית העולם - מעבר לפוטנציאל העסקי הרב הטמון בכך טמונה גם הזדמנות להשפעה חברתית חשובה.

· להרשמה ופרטים נוספים: http://www.a3i.org.il/

מאיץ היזמות הראשון בעולם בתחום הטכנולוגיה המסייעת, A3I, קורא ליזמים מעולם ההיי-טק ומהעולם החברתי-עסקי, המפתחים מיזם חדשני ומהפכני שיביא לשינוי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, להגיש את מועמדותם להשתתפות בתכנית. הגשת מועמדות ניתנת עד ה-4.6.16.
המיזמים הנבחרים אשר יתקבלו למאיץ יזכו לליווי צמוד משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע, להכשרה מקצועית וליווי של אנשי מקצוע, מנטורים ויועצים עסקיים לצד הזדמנויות לפיילוטים והטמעה של הטכנולוגיה במסגרות השונות ברחבי הארץ.
המאיץ הינו שותפות בין PresenTense, בית איזי שפירא, קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. המאיץ מהווה כחלק מרשת בינלאומית של מאיצים מבית PresenTense.
בוגרי המחזורים הקודמים של המאיץ זכו להצלחה רבה, ביניהם זכייה בפרס ע"ס מיליון דולר מטעם Verizon, קבלת מענקים מהמדען הראשי במסלול לחדשנות טכנולוגית בתחום המוגבלויות, זכייה בתחרויות ומענקים מקרנות בינלאומיות המקדמות עסקים בעלי השפעה חברתית ושלושה יזמים גייסו השקעות סיד.
אורך התכנית הוא 12 שבועות הכוללים שני מפגשים בשבוע. המפגשים יכללו סמינרים מקצועיים מביתPresenTense בבית איזי שפירא וזמן מעבדה בהאב הסטארט-אפים החדש LightHouse ברעננה. יום בשבוע יוקדש לייעוץ פרטני במגוון נושאים, בהם ייעוץ משפטי, רישום פטנטים, הגשה בקשות למדען הראשי, בניית אתרים, מחקר שוק, שיווק ועוד. משתתפי המאיץ ייזכו גם גישה מלאה לידע ולמומחים בבית איזי שפירא, וכן חיבורים לקהילה הרחבה של טכנולוגיה מסייעת, עולם המוגבלויות וגיל שלישי בישראל ובעולם.
להרשמה ופרטים נוספים: http://www.a3i.org.il/
ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא: "הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים עם מוגבלות עצמאות, שילוב מירבי בחברה ושיפור משמעותי באיכות חייהם על ידי כך שהיא מאפשרת להם לתקשר, ללמוד, לנוע, לבטא רצונות וצרכים ולמעשה מבטיחה את מימוש זכויותיהם ואת מירב ההזדמנויות לצמיחה ופיתוח. למיזמים בתחום הטכנולוגיה המסייעת יש פוטנציאל שוק גבוה לצד האפשרות לחולל שינוי חברתי משמעותי".

גיא שפיגלמן, מנכ"ל פרזנטנס: "אנו רואים מגמה עולמית של התפתחות וצמיחה בתחום הטכנולוגיה המסייעת, ולישראל יש הזדמנות אמיתית למקם את עצמה כשחקן מרכזי בזירה. בוגרי שני המחזורים של A3i פיתחו מוצרים, מגייסים כסף וחודרים לשווקים גלובליים, ולמעשה מהווים את הניצנים הראשונים של החיבור של ישראל לזירה הבינלאומית".

שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן: השותפות בהקמת המאיץ ובהפעלתו בשטח מייצגת מספר ערכים לפיהם הקרן פועלת, ביניהם: חדשנות, יצירתיות ומקצועיות אשר יחד יוצרים מציאות בה שילוב הוא טבעי, משמעותי וכלכלי. קרן משפחת רודרמן מאמינה כי טכנולוגיה בכלל והמאיץ בפרט הם אמצעים משמעותיים וייחודיים ליצירת חידושים ולהגברת המודעות לשילוב בחברה, וכן לטיוב איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות.

בית איזי שפירא הוקם לפני 35 שנים ומהווה מודל ארצי ובינלאומי לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. הארגון פועל כדי להבטיח לאנשים עם מוגבלויות שותפות מלאה בחיי הקהילה ואיכות חיים טובה יותר על ידי פיתוח שירותי חינוך וטיפול חדשניים, פעילות רחבה ליצירת שינוי עמדות חברתי והפעלת מרכז למצוינות, מחקר והכשרה מקצועית בתחום הנכויות ההתפתחותיות. בזכות כל אלו מונה בית איזי שפירא בשנת 2012 ליועץ בתחום המוגבלויות למועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC).

ארגון PresenTense ישראל פועל כזרז לפיתוח יזמות עסקית וחברתית אשר צומחת מתוך הקהילה ופועלת לטובת החברה הישראלית. הארגון שואפת לקדם את ה-Ground Up Nation – על ידי טיפוח חדשנות ישראלית בקרב קהילות ואוכלוסיות שונות בחברה הישראלית באופן שבו כלל החברה, ולא רק מיעוט נבחר, יהנו מפירותיה של הצמיחה הכלכלית. לפי השקפת עולמנו, יזמות שצומחת מהשטח תורמת לחיזוק הכלכלה המקומית, מעשירה ומעצימה את חיי הקהילה ומסייעת בפתרון סוגיות מרכזיות בחברה. הארגון הפעיל נכון להיום 54 מאיצי יזמות ב-16 ערים שונות בעולם.

קרן משפחת רודרמן הינה קרן פילנתרופית פרטית הפועלת לשילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה בישראל ובעולם. הקרן תומכת ומקדמת שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות בכל תחומי החיים ופועלת לקידום יוזמות ותכניות חדשניות המאפשרות זאת לצד שינוי השיח הציבורי והגברת המודעות לחשיבות השילוב. אנו מאמינים כי חברה משגשגת היא חברה אשר מאפשרת מימוש מלוא הפוטנציאל של כלל אזרחיה באופן הוגן וכי שילוב בקהילה היא זכותו הבסיסית של כל אדם. היוזמות והתכניות להן הקרן שותפה מציעות מגוון שירותים ואפשרויות בתחומים: כלכלי-תעסוקתי, דיור, השכלה, ועוד. מידע נוסף ניתן למצוא באתר הקרן: www.rudermanfoundation.org

הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס תומכת בהמשכיות העם היהודי, דואגת לחיזוק הקשר בין קהילות יהודיות בישראל ובתפוצות ותומכת במדינת ישראל ברת קיימא, בדגש על שיתוף, חיזוק ויצירת הזדמנויות לאוכלוסיות חלשות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il