TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התייחסות לדוחות פרטנר לרבעון ראשון 2016


רבעון חלש אך לא מייצג כאשר הסבלנות נדרשת עד שפירות ההסכם עם הוט יגיעו אל התוצאות. גם כאן איננו משנים מחיר יעד בהמתנה להתפתחויות רגולטוריות וכן להגברת השקיפות.
אמיר אדר, מנהל מחקר ישראל במיטב דש ברוקראז': פרטנר כמעט ואינה מפרטת על המגזר הקווי למרות שמדובר בתחום שתורם כ- 25% מההכנסות וכ- 80% מהרווח התפעולי וכ- 36% מה- EBITDA (וזאת עוד לפני שקיזזנו את השפעת התשלום מאורנג') דווקא בשל העובדה כי החברה לקראת שינוי בתחום הקווי והקשיים עליהם היא עצמה מדווחת יש מקום לפירוט נרחב יותר על פעילות זו שכאמור רשמה הרבעון EBITDA של כ- 80 מיליון ₪.

פרטנר מסכמת את רבעון המיתוג מחדש שלה עם Adjusted EBITDA – של כ- 222 מיליון ₪ המשקף כ- 22.7%. בין התורמים לרווח נציין את ההכנסות בגין ההסדר עם אורנג' (כ- 54 מיליון ₪) וגידול בהכנסות מהוט (רבעון אחרון לפני שיתוף רשתות). החברה ציינה כי הוצאות השיווק שלה היו נמוכות מהצפי כך שלמעשה יתכן והחברה היתה מסיימת ברווח נמוך יותר במקצת.

תזרים המזומנים החופשי (לפני ריבית) הסתכם בכ- 114 מיליון ₪ כאשר ההשקעה התזרימית ברבעון הסתכמה בכ- 47 מיליון ₪ לעומת כ- 55 מיליון ₪ ברבעון קודם.

החברה דיווחה על ירידה של כ – 26 אלף מנויים ו- ARPU של כ- 67 ₪ זאת לעומת כ- 69 ₪ ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הנטישה נותר ברמה של כ- 11.2%.

רבעון שכזה כמובן שאינו מייצג ועל כן ההשוואות עם סלקום לא בטוח שבמקומן ועדיין דווקא על רקע העלייה ברמת השקיפות בסלקום, בחרנו להתמקד בכך שפרטנר כמעט ואינה מפרטת על המגזר הקווי למרות שמדובר בתחום שתורם כ- 25% מההכנסות וכ- 80% מהרווח התפעולי וכ- 36% מה- EBITDA (וזאת עוד לפני שקיזזנו את השפעת התשלום מאורנג') דווקא בשל העובדה כי החברה לקראת שינוי בתחום הקווי והקשיים עליהם היא עצמה מדווחת יש מקום לפירוט נרחב יותר על פעילות זו שכאמור רשמה הרבעון EBITDA של כ- 80 מיליון ₪.

לסיכום רבעון חלש אך לא מייצג כאשר הסבלנות נדרשת עד שפירות ההסכם עם הוט יגיעו אל התוצאות. גם כאן איננו משנים מחיר יעד בהמתנה להתפתחויות רגולטוריות וכן להגברת השקיפות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il