TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

UBS גייסה סכום שיא של 471 מיליון דולר לקרן להשקעה חברתית בתחום האונקולוגיה


ממשיכה לפעול בתחום ההשקעות החברתיות
הכספים גויסו ממשקיעים מרחבי העולם ובהם גם משקיעים מישראל
לאחרונה הודיעה UBS כי היא פועלת לחשיפת לקוחות נבחרים, בארץ ובחו"ל, לאפשרות השקעה באג"ח החברתית הראשונה שהושקה בעולם לצמצום התחלואה בסוכרת סוג 2

ציריך, 27 באפריל 2016, UBS Wealth Managementגייסה סכום שיא של 471 מיליון דולר לסגירה הסופית של UBS Oncology Impact Fund, מיזם בתחום השקעות בעלות השפעה חברתית המיועד לפיתוח טיפולים בסרטן. הכספים גויסו ממשקיעים מרחבי העולם ובהם גם משקיעים מישראל.
ההשקעות יבוצעו במיזמי אונקולוגיה בשלבים מוקדמים על מנת להאיץ את פיתוחם של פתרונות ריפוי חדשים. טיפול בסרטן מתאים במיוחד לסוג כזה של השקעה, בשל הסביבה הרגולטורית התומכת.
שוק התרופות לסרטן צפוי לצמוח יותר מאשר עבור כל מחלה אחרת, בשל הזדקנות האוכלוסיה במדינות מפותחות וכן בגלל התרחבותו של מעמד הביניים במדינות מתפתחות בעלי נגישות הולכת וגדלה לטיפול רפואי. אונקולוגיה היא תחום הטיפול הגדול ביותר ובעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר מבחינת פיתוח תרופות, וכרבע מסך ההוצאות על מחקר מתרכזות בתחום זה.
השקעות בעלות השפעה חברתית מיועדות ליצור השפעה חברתית חיובית מדידה, כמו גם להניב תשואה תחרותית. זהו תחום אטרקטיבי עבור משקיעים המעוניינים להתאים את תיק ההשקעות שלהם לערכים שבהם הם מאמינים. מדובר במקור הון בעל פוטנציאל משמעותי ביותר לתחום האונקולוגיה, לנוכח ההשלכות החברתיות הנרחבות של מחלת הסרטן.

בנוסף להשקעה בשלבים מוקדמים של פיתוח טיפולים לסרטן, ה- Oncology Impact Fund תתמוך במחקר אקדמי ובשיפור הנגישות לטיפולים בסרטן במדינות מתפתחות. חלק מדמי הביצוע שתשיג הקרן ומחצית מכל התמלוגים הנגזרים ממאמץ מירבי בגין כל המכירות של תרופות מוצלחות ינוהלו על ידי UBS Optimus Foundation ויממנו את שיפור הנגישות לטיפולי סרטן עבור ילדים ובני משפחותיהם במדינות מתפתחות. המחצית השנייה של התמלוגים תשמש למלגות אקדמיות עבור מחקרים מבטיחים בתחום האונקולוגיה. הקרן כבר חתמה על הסכם תמלוגים ראשון מסוג זה, ובכך הפכה הגישה החדשנית הזו מהלכה למעשה.

לדברי יורג צלטנר, נשיא UBS Wealth Management: "סכום השיא שגויס ל-Oncology Impact Fund של UBS מהווה אבן דרך לפעילותנו בתחום ההשקעות בנות הקיימא ובעבור ענף ההשקעות בעלות ההשפעה החברתית כולו. אנחנו מאמינים שמיזמים כאלה יכולים לתת תקווה לחולי סרטן ובני משפחותיהם, ולהפנות הון נוסף למציאת טיפולים ותרופות".

כחברה הגדולה בעולם בתחום ה-wealth management , UBS מסייעת להפוך השקעות בעלות השפעה חברתית לאפיק השקעה מקובל כמענה לביקוש מצד לקוחות ומהקהילה. דוגמאות לכך כוללות את ה-Social Impact Investment Taskforce, הקשור ל-G8 (שמכונה כיום Global Social Impact Investment Steering Group) ואת דוחות הפורום הכלכלי העולמי (WEF) על הפיכת השקעות אימפקט לאפיק השקעות מקובל. UBS תרמה לשני המיזמים הללו ואף שילבה השקעות בעלות השפעה חברתית בדוחות ההשקעות ברות הקיימא הקבועים שלה ובניירות העמדה של מובילי דעה שהיא מפרסמת.

משרד מנהל ההשקעות הראשי של UBS Wealth Management זיהה מספר נושאים נוספים כאטרקטיביים עבור השקעות בעלות השפעה חברתית, ובכלל זה חדשנות בתחום שרשרת האספקה של טקסטיל, שירותי בריאות ברי השגה במדינות מתפתחות, ביטוח לעמידות בפני שינויי אקלים וחלופות לחלבון.

לדברי מארק האפלה, מנהל ההשקעות הראשי של UBS Wealth Management: "השקעות בעלות השפעה חברתית מספקות ללקוחותינו הזדמנות לשנות את העולם ולקבל תשואה כספית בעת ובעונה אחת. השימוש ההולך וגדל באמצעי זה לטיפול בסרטן - המחלה הקטלנית ביותר על-פני כדור הארץ - מסייע להגשים מטרה חברתית חיונית".

קרן ההון סיכון MPM Capital, העוסקת במיזמים בתחום מדעי החיים, משתפת פעולה עם UBS Wealth Management במוצר זה. לדברי אחד ממייסדי הקרן, אנסברט גדיקה: "אנחנו שמחים לייעץ ל-UBS בנושא ניהול הקרן פורצת הדרך הזו. בטווח הארוך, אנו מקווים כי שיתוף הפעולה הזה יספק ערך משמעותי לתחום האונקולוגיה ולמאמץ המתמשך לממן את התפתחותו".

UBS Wealth Management היא מובילה בהשקעות ברות קיימא. שיתוף הפעולה עם MPM ב-Oncology Impact Fund נעשה לצד פעילויות אחרות, ובהן ה-Development Impact Bond של UBS Optimus Foundation, המתמקדת בחינוך במדינת ראג'סטאן שבהודו; תמיכה במכשירי השקעה המשקיעים בעסקים קטנים ובינוניים באמצעות קרנות במדינות מתפתחות ובמיזמים פיננסיים שיתופיים ברחבי אסיה ואמריקה הלטינית. כמו כן, UBS תומכת גם במטרותיה של תוכנית Society & UBS, שמטרתה ליצור יתרונות ארוכי טווח, בני קיימא ומדידים עבור לקוחות וקהילות.
MPM Capital היא אחד ממנהלי הקרנות המצליחים ביותר בתחום מדעי החיים בעשורים האחרונים. לחברה יש יותר מ-20 שנות ניסיון בזיהוי טיפולים פורצי דרך, בעיקר מהאקדמיה, וכן בהקמה של חברות חדשות ומצליחות לקידומם. על פי נתוני החברה, במהלך עשר השנים האחרונות, רשמה MPM את מספר ההנפקות הראשונות לציבור הגבוה ביותר בתחום הבריאות מבין כל קרנות ההשקעות בעולם (סך הכל 34 הנפקות).
לאחרונה הודיעה UBS כי היא פועלת לחשיפת לקוחות נבחרים, בארץ ובחו"ל, לאפשרות השקעה באג"ח החברתית הראשונה שהושקה בעולם לצמצום התחלואה בסוכרת סוג 2. האג"ח הושקה ע"י Social Finance Israel (SFI), בשיתוף שירותי בריאות כללית, לאומית שירותי בריאות והמוסד לביטוח לאומי, במטרה לצמצם את שיעור התחלואה בסוכרת. ההון שיגויס יממן את הפרויקט החדשני, המשלב שיטות התערבות שונות לטיפול מניעתי אפקטיבי לצמצום התחלואה בסוכרת סוג 2 בקרב אנשים בעלי סיכון גבוה לחלות במחלה (טרום סוכרתיים). ההחזר למשקיעים יתקבל מתשלומים של קופות החולים והביטוח הלאומי. הללו ישלמו על פי מידת ההצלחה, ובאופן יחסי לחיסכון הצפוי בהוצאות על שירותים רפואיים וקצבאות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il