TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הציעו לכם כלי לפריצה לחשבונות פייסבוק של חברים? היזהרו!


הונאה חדשה מבטיחה לכם כלי חינמי לפריצה לכל חשבון פייסבוק שרק תרצו, בפועל החשבון שנפרץ הוא דווקא החשבון שלכם, ולא רק חשבון הפייסבוק.
"איך לפרוץ חשבון בפייסבוק?" או "איך לפרוץ לחשבון פייסבוק של מישהו אחר?" הם חיפושים פופולאריים מאוד בגוגל. אבל שימו לב, אם חיפשתם דרך לפרוץ לחשבון הפייסבוק של האקס שלכם, ייתכן מאוד שתמצאו את עצמכם מורידים תוכנה זדונית שבאמת תגרום לפריצה לחשבון פייסבוק – אבל זה יהיה חשבון הפייסבוק שלכם.
האיום, המכונה Remtasu, אמנם מופץ ככלי פריצה לחשבונות פייסבוק אבל למעשה מדובר בתוכנה זדונית מסוג סוס טרויאני למערכת ההפעלה חלונות, שהתפוצה שלה נמצאת במגמת עליה בחודשים האחרונים. עכשיו, התוקפים מאחורי הטרויאני מסווים את התוכנה הזדונית לאפליקציה שכביכול מאפשרת לגולשים להשיג את שם המשתמש והסיסמה לחשבונות הפייסבוק של אנשים אחרים.

איך פעלת ה Remtasu?
התוכנה הזדונית מופצת באתרים להורדה ישירה, תוך התחזות, כאמור, לאפליקציה לפריצה לחשבונות פייסבוק. ברגע שהגולש נכנס לאתר דרך קישורים שמופצים ברשת, מופעלת הורדה אוטומטית של התוכנה הזדונית Win32/Remtasu.Y למחשב שלו.
התוכנה הזדונית מסוגלת להעתיק את המידע השמור ב- Clipboard ולתעד את הקשות המקלדת של המשתמש ולאחר מכן לשלוח את המידע לשרת שנמצא בשליטת התוקף. יכולות אלה מאפשרות לתוקף להשיג סיסמאות לא רק לחשבון הפייסבוק של הקורבן, אלא גם פרטים רגישים יותר כמו סיסמאות לאתר הבנק, מספר כרטיס האשראי ועוד.

חברת ESET, שדיווחה על האיום בבלוג שלה, טוענת שהאיום Rematasu כשלעצמו כבר קיים יותר משנה, אבל הגרסה האחרונה Remtasu.Y הפכה לפופולארית ביותר תוך מספר שבועות ספורים "בגלל שהיא מנצלת את השאיפה של גולשים רבים להשיג שליטה על חשבונות ברשת החברתית".
עוד מדווחים ב- ESET שאת רשימת המדינות שבהן האיום נפוץ היום מובילה קולומביה עם 65% מההדבקות. אחריה נמצאות תאילנד עם 6% מההדבקות, מקסיקו עם 3% ופרו עם 2%, כמו כן מספר קטן של הדבקות כבר תועד בישראל (0.7%), אך יש לקחת בחשבון שמדובר באיום יחסית חדש.



אודות ESET
ESET היא חברת אבטחת המידע החמישית בגודלה בעולם, בעלת ותק של 25 שנה בתחום פתרונות האבטחה במעל 200 מדיניות ברחבי העולם.
כחלוצת האנטי וירוס ,NOD32 ESET מפתחת ומייצרת פתרונות הגנה למגזר הפרטי והעסקי כאחד הכוללים הגנה מפני ווירוסים, מתקפות מקוונות, גניבת זהויות, הגנה על תשלומים ברשת, הצפנת מידע עסקי ועוד.
בין לקוחותינו ניתן למנות את בית חולים איכילוב, חברת דור אלון, רשת ארומה, חברת Cisco, קבוצת פוקס, משרדים ממשלתיים, עיריות, מוסדות חינוך, קופות חולים ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il