TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סרגון תציג טכנולוגיות תמסורת אלחוטיות ל 5G-אשר נועדו לשפר יעילות תפעולית ולשדרג את חווית המשתמש - במסגרת הקונגרס הבינלאומי למובייל 2016


טכנולוגיות התמסורת האלחוטיות של סרגון יאפשרו לספקי שירותי תקשורת להיערך לרשתות הדור הבא – 5G
סרגון נטוורקס (נאסד"ק CRNT ותל אביב), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי תציג את טכנולוגיות התקשורת האלחוטית שלה לדור החמישי 5G, בקונגרס הבינלאומי למובייל 2016, בברצלונה, ספרד. שירותי דור חמישי 5G בשווקים מפותחים צפויים להתחיל ולהיות מוצעים בשנת 2020, והם צפויים להיות מלווים בגידול אקספוננציאלי בקיבולת הרשת, כמו גם במספר וסוג מכשירי הקצה התואמים. טכנולוגית 5G צפויה גם לאפשר מגוון רחב של שירותים חדשים, ובכלל זה IoT ו-M2M, ולשנות בכך את הדרך שבה רשתות מתוכננות ונבנות. בכדי שניתן יהיה לעמוד בדרישות שירות 5G נדרשת תשתית תמסורת אלחוטית גמישה אשר תיתן מענה לביצועים, אמינות, ועמידה ביעדי יעילות תפעוליות גבוהים יותר. סרגון נטוורקס מפתחת טכנולוגיות במטרה לענות על הצורך במתן קיבולת הגבוהה פי 100 באתרים סלולריים, צפיפות רשתות סלולרית הגבוהה לפחות פי 5, הטמעות בהיקף נרחב, וירטואליזציה ואופטימיזציה של רשתות, כמו גם בתמיכה עבור יישומים קריטיים.

באמצעות טכנולוגיות ריבוי הליבות של סרגון, אשר מאפשרות למפעיל הסלולרי להפעיל שירותים חדשים בזמן קצר יותר, עם ביצועים גבוהים יותר ובעלות המשתלמת ביותר כתוצאה משימוש בשבבים יעודיים לתמסורת אלחוטית המפותחים ע"י סרגון ושילובם במערכות והמוצרים אשר החברה מספקת ללקוחותיה, פתרונות ה-5G של סרגון יהיו מותאמים עבור הקיבולת, זמן התגובה, השירות ויעדי הזמינות של רשת 5G.

"ההשקעה האסטרטגית של סרגון בפתרונות ורטיקליים משולבים, בפיתוח מערכות מתקדמות בתחום המיקרוגל והגלים המילימטריים משבבים ועד אינטגרציה לכדי מערכות תמסורת אלחוטית, תאפשר לספקי שירותי תקשורת לעמוד ביעדיהם העסקיים, עם המעבר לרשתות המספקות שירותי 5G", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "בתמיכה בלקוחותינו היום בפריסת רשתות דור רביעי 4G ובמעבר מדור שלישי 3G לדור רביעי, סרגון מחויבת לספק פתרונות שיאפשרו ללקוחותיה להשיג את הערך הגבוה ביותר במונחי יעילות תפעולית וחווית משתמש, תוך הבטחת שקט נפשי באמצעות אספקה של רשת אמינה ביותר שערוכה להתפתח עם הזמן".

טכנולוגיות התמסורת האלחוטיות של סרגון יאפשרו לספקי שירותי תקשורת:
1. אספקה של תמסורת אלחוטית בקצבים של עד 10Gbps לאתרים סלולריים באמצעות ערוצי תדר מיקרוגל רחבים ביותר עם טכנולוגיית LoS 4x4 MIMO ברוחב פס של GHz 42 - 6, ובערוצי גלים מילימטריים ביחידות רדיו קומפקטי - המאפשרים להתגבר על מחסור בספקטרום, צמצום הצורך ברכישת אתרים ובעלויות נלוות.
2. פריסת תחנות בסיס סלולריות ותאים קטנים בדיוק היכן שנדרש, על מנת לספק את צרכי הכיסוי והקיבולת של הרשת, בכל תרחיש פריסה, על ידי הסרת מגבלות פריסת תמסורת אלחוטית הנגרמות על ידי מחסור בספקטרום וחוסר היכולת לעשות שימוש חוזר בערוצי תדר. טכנולוגיית השימוש החוזר בתדרים של סרגון, מאפשרת שימוש הגדול פי 2 מזה הקיים, מבטיחה כי מיקומו של האתר הסלולרי יהא לפי תכנון מיטבי, שעלות קישור האתר לרשת והנגשת התמסורת אליו הינו הכלכלי ביותר וכי איכות השירות ללקוחות אינה מיטבית.
3. התגברות על מחסור בערוצי מיקרוגל באמצעות שילוב של מספר ערוצי תדר בתחום המיקרוגל עם ערוצים בתחום הגלים המילימטריים הזמינים יותר. הטכנולוגיה עונה לדרישות הקיבולת, ומאזנת את העברת תנועת הרשת על-גבי ערוצי המיקרוגל והגלים המילימטריים, ומשיגה יכולת שירות ואמינות גבוהה, תוך הימנעות מסלילת סיבים במקומות בהם אין צורך בכך.
4. מאפשרת פריסה מהירה של תחנות בסיס סלולריות בצפיפות גבוהה ורשתות סלולר קטנות באמצעות השימוש בטכנולוגיית LoS MIMO מרובת הליבות של סרגון למקרי Non Line of Sight ברוחבי פס של בין 6 – 42GHz. טכנולוגיית ה- LoS MIMO מרובת הליבות שפותחה בידי סרגון תאפשר ביצועים גבוהים, השקת שירותים מהירה יותר, חיסכון בעלויות, והאצת הגידול בהכנסות.
5. מעבר לארכיטקטורת ענן יעילה עבור רשת הגישה הסלולרית (RAN) על ידי שימוש בתמסורת אלחוטית בקיבולת גבוהה במיוחד (fronthaul) המספקת 2.5Gbps עד 10Gbps.
6. להבטיח שימוש אופטימלי של משאבי הרשת באמצעות שימוש בטכנולוגיות SDN עם ממשק פתוח להטמעה פשוטה ומהירה של הרשת, תוך התגברות על חסמים הקיימים כיום ברשתות הגישה האלחוטיות. טכנולוגיות התמסורת האלחוטית מבוססות SDN של סרגון מאפשרות לייעל את המשאבים באמצעות הקצאת תדרים דינמית, ניהול צריכת אנרגיה חכם, וניתוב דינמי של שירותים המגדיל את היעילות התפעולית, מאפשר אמינות רשת גבוהה והשגת חווית משתמש ברמה גבוהה.
7. מאפשר התפתחות רשתות מדור רביעי 4G לדור חמישי 5G באמצעות שימוש בטכנולוגיות של פלטפורמת ה-IP-20, המאפשרות ניצול מרבי של ציוד התמסורת האלחוטית של סרגון לדור רביעי 4G אשר מתבצעות כיום.
תמונה של נשיא ומנכ"ל סרגון, מר עירא פלטי. קרדיט: אורה בשן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il