TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Forrester הכתירה את Red Hat כמובילה בקרב חבילות תוכנה לענן פרטי


Red Hat צוינה כ"חבילה מאוד Composable באמצעות מינוף תמהיל של סטנדרטים וקוד פתוח, בנוסף לפיתוח עצמי שלה"
רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכתרה כמובילה בשני דוחות של חברת המחקר פורסטר (Forrester) שדירגו חבילות תוכנה לענן פרטי ופתרונות ניהול ענן היברידי. שני דוחות Forrester Wave מתייחסים לרבעון הראשון של 2016, ומעריכים ספקים במונחי ההיצע הנוכחי שלהם, נוכחות בשוק ואסטרטגיה, וכאמור רד האט צוינה כמובילה בשני הדוחות.

"Red Hat מובילה את ההערכה עם הפורטל החזק שלה, יכולת משילות מעולות, ואסטרטגיה בנויה סביב אינטגרציה, קוד פתוח, ופעילות בין מערכתית. במקום לנסות לבנות גישה מותאמת אישית להשלמת פונקציות סביב פעילויות, משילות או אוטומציה, רד האט מספקת חבילה מאוד composable ('הרכבתית' - בה ניתן לשלב בצורות שונות את מרכיביה)
באמצעות מינוף תמהיל של סטנדרטים וקוד פתוח, בנוסף לפיתוח עצמי שלה", ציין דוח Forrester Wave של חבילות תוכנה לענן פרטי, רבעון ראשון 2016.

על פי פורסטר, שוק הענן הפרטי "ממשיך לגדול כי יותר מקצועני תשתית ותפעול רואים את הענן כפלטפורמה שתאפשר טרנספורמציה בחוויית הלקוח שלהם. בעת בחירת פתרון, ארגונים מחפשים להאיץ את האספקה, לשלוט על גישה ו- APIs".
בדוח Forrester Wave לפתרונות ניהול ענן היברידי, רבעון ראשון 2016, ציינה פורסטר כי "65 אחוז (מהמשיבים לסקר) אמרו שהם כבר משתמשים ביותר מפלטפורמת ענן ציבורי או פרטי אחת, מה שמצביע על כך שהענן ההיברידי הוא מציאות היום".

עבור דוח Forrester Wave של חבילות תוכנה לענן פרטי, רבעון ראשון 2016, ביצעה פורסטר הערכה על פי 40 קריטריונים של תשעה ספקי תוכנות הענן הפרטיים המשמעותיים ביותר. כל ספק שהוערך מוכר פתרון תוכנה בלבד המאפשר אוטומציה וניהול מלאים של תהליכי הקצאת תשתית ענן. רד האט "קיבלה ציונים גבוהים ביותר עבור אוטומציית מחזור חיים של תהליכי עבודה, שימושיות ניהולית של פורטל וחווית השימוש, הרשאות, מעקב אחרי ציות לרגולציה, ניטור קיבולת, APIs של הפלטפורמה,ITSM (ניהול שירות IT) וכלי פיתוח, ואינטגרציית כלי ניהול תצורה."

Red Hat CloudForms הוכתרה כמובילה גם בדוח Forrester Wave לפתרונות ניהול ענן היברידי, רבעון ראשון 2016. "למחקר זה העריכה פורסטר ספקי ניהול ענן היברידי מול 32 קריטריונים, וקיבצה אותם לשלוש קבוצות על בסיס ההיצע הנוכחי, אסטרטגיה ונוכחות בשוק. רד האט דורגה כאחת "הבחירות המובילות למפתחים וצוותי וDevOps, העוסקים בעיקר בבניית יישומים הפועלים על פני עננים מרובים, עם העדפה ברורה לפלטפורמות ענן ציבורי".

מערך ענן פרטי וניהול ענן פרטי של רד האט, זוכים לתנופה משמעותית בשנה האחרונה. הגרסה האחרונה של פלטפורמת ניהול הענן ההיברידי שלה,
Red Hat CloudForms 4, שוחררה בדצמבר 2015 וסיפקה יכולות מורחבות, כולל תמיכה ב- Microsoft Azure, המבטאת ציון דרך מרכזי בשיתוף הפעולה עם מיקרוסופט – שמטרתו לאפשר ללקוחות לאמץ מחשוב ענן היברידי על ידי מתן אפשרויות בחירה וגמישות לפריסה של פתרונות רד האט על Microsoft Azure.
רד האט גם עדכנה את היצע תשתיות הענן שלה בקיץ 2015, כשהשיקה את Red Hat Cloud Infrastructure 6עם כלי התקנה מאוחד שנועד לאפשר פריסה חלקה של ענן פרטי מלא המקיף פלטפורמות תשתית וניהול.

טים ייטון, סגן נשיא בכיר, קבוצת עסקי תשתיות ברד האט, אמר: "ככל שעננים פרטיים וחבילות לבנייה ופריסה שלהם, ממשיכים להתבגר, אנו מאמינים כי יכולות פתרונות רד האט ואבני הדרך בניהול ענן וענן פרטי, הוכרו על ידי חברת המחקר בזכות עומק ההיצע, אינטגרציה וערך ללקוחות.
פתרונות אלה מרד האט מספקים את אבני הבנייה עבור IaaS, PaaS וניהול, עבור ענן היברידי בקנה מידה ארגוני, ומביאים חידושים שמגיעים מליבה חזקה של קהילת הקוד הפתוח. המבנה של פתרונות אלה משקף גם את הכיוון האסטרטגי שנקבע על ידי העבודה שלנו עם שותפים, המאפשר ללקוחות רבים יותר לאמץ ניהול ענן בקוד פתוח, המקיף את הפלטפורמות וסגנונות הפריסה השונים שלהם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il