TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

JFrog הישראלית גייסה למעלה מ-50 מיליון דולר ופותחת את 2016 עם אחד מגיוסי ההון הגדולים ביותר בשוק ה-DevOps העולמי


החברה, שמובילה את הסטנדרט בעולם שבו מהירות הפצת תוכנה הינו קריטי, מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס להרחבת הפעילות בארץ ובעולם
חברת JFrog הישראלית, מפתחת תשתית גלובלית להאצת תהליכי ניהול, אחסון והפצת תוכנה, גייסה 50 מיליון דולר, בסבב גיוס שלישי, לאחר שגייסה 12 מיליון דולר בסבבים קודמים.
החברות הגדולות בעולם וביניהן: אמזון, גוגל, נטפליקס, לינקדין, טוויטר, טסלה, סיסקו, אורקל, VMware ועוד למעלה מ-1,500 לקוחות, מבססים את התשתית הטכנולוגית שלהם על פלטפורמת הפיתוח של JFrog, היחידה בעולם המציעה פתרונות מקצה לקצה, משלב הפיתוח ועד לשלב ההפצה.
שלומי בן חיים, מייסד משותף ומנכ"ל JFrog, אומר: "העולם מאס ברודנים השולטים בשוק התוכנה ודורש פתרון מהפכני התומך בכל טכנולוגיה, בסביבה מקומית או בענן. לצוותי ה-DevOps והפיתוח מגיעה תשתית איכותית, מאובטחת ובעלת שרידות גבוהה (HA) מקצה לקצה. הכלים שפיתחנו; JFrog Bintray ,JFrog Artifactory ו- JFrog Mission Control מאפשרים לארגון אוטומציה מלאה, החל מהמפתחים וכלה במשתמש הסופי. הפלטפורמה שפותחה בישראל הינה האמצעי המוביל כיום בעולם לייעול תהליכי פיתוח ושחרור מהיר של עדכוני תוכנה. אנו מאמינים כי מהירות היא שם המשחק ומספקים את הטכנולוגיה שתאפשר זאת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות וביצועים."
"50 מיליון הדולר שגייסנו באחד מסבבי הגיוס הגדולים ביותר בהיסטוריית שוק ה-DevOps יאפשרו לנו להמשיך להוביל את השוק ולקדם את המוצרים שלנו לשיאים חדשים, עם חווית משתמש טובה בהרבה מזאת המספקים Docker,Amazon, Microsoft ואחרים."
Atlassian ו GitHub עשו מהפכה בדרך שמפתחים מנהלים את הקוד. JFrog מחוללת מהפכה בדרך בה מפתחים ומהנדסי DevOps מנהלים רכיבים בינאריים.
JFrog Artifactory, הינו מוצר תוכנה, המתממשק עם כל סביבת פיתוח ומאפשר אוטומציה מלאה כבר בשלב בניית התוכנה. JFrog Bintray הינו החלק המשלים את האוטומציה בפלטפורמה של JFROG על ידי מתן מענה להפצה אוטומטית של הקוד הבינארי.

סבב הגיוס הנוכחי כלל קרנות הון סיכון מהסיליקון וואלי ומישראל.
את הסבב הובילה Scale Ventures אשר השקיעה גם בחברות כמו box, DocuSign, HubSpot ועוד ואליה הצטרפו Battery Ventures, Sapphire Ventures, Qumra Capital ו -Vintage , זאת בתמיכת Gemini Israel וVMware שהשקיעו בסבבים קודמים.

הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להתרחבות גלובלית, גיוס של עשרות עובדים במשרדיה השונים בישראל, בקליפורניה ובצרפת, ויאפשר גם התרחבות שאינה אורגנית, תוך מיקוד חיזוק מעמדה של החברה כמובילה של פתרונות חדשניים בעולם התוכנה.
בעידן שבו קצב פיתוח ושחרור תוכנה הינו מפתח להצלחה, הופכת הפלטפורמה של JFrog למרכיב הכרחי בכל סביבת פיתוח באשר היא.
JFrog זכתה להכרה ברבעון האחרון כאחת מחברות הטכנולוגיה עם קצב הצמיחה המהיר ביותר בישראל (Deloitte IL Fast 50 2015), באירופה (Deloitte Technology Fast 500), בסיליקון וואלי ובכלל ארה"ב (INC.5000 2015, SD Times 100 Award, Fast Private 2015).
עורכי הדין איתי פרישמן, רן המר ויעל נשיא ממשרד גרוס (GKH) ייצגו את Jfrog בסבב הגיוס הנוכחי.
אודות JFrog
חברת JFrog הינה חברת סטארט-אפ ישראלית בצמיחה מואצת, המספקת תשתית גלובלית לניהול, אחסון והפצת תוכנה מקצה לקצה.
לחברה למעלה מ 1500 לקוחות, 50 אלף התקנות Open source ומיליוני מפתחים ומהנדסי DevOps ברחבי העולם אשר נשענים על התשתית המובילה של JFrog, לניהול, אחסון והפצת תוכנה.
באמצעות מוצרי החברה: Artifactory מנהל מאגרי ספריות תוכנה, Bintray פלטפורמה לאחסון, הפצה, הורדה, קידום ושיתוף תוכנה ו – Mission Control מערכת לניהול, שליטה ובקרה בזמן אמת לסביבות הפיתוח, הפצה, והצריכה העולמיות של חבילות תוכנה בארגון, הציבה JFrog סטנדרט חדש בעולם התוכנה.
בין לקוחותיה של JFrog נמנות החברות המובילות בעולם, ביניהן:
Amazon, Google, LinkedIn , Netflix, Tesla, Cisco, Oracle, Adobe ו VMware.
החברה הוקמה בשנת 2008 ע"י שלומי בן חיים (CEO), יואב לנדמן (CTO) ופרד סימון (Chief


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il