TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבלת היתר בנייה לפרויקט GO IN של חב' הנדל"ן עמרם אברהם


אלון עמרם בעלים והמנכ"ל של החברה: "בימים הקרובים תיצק החברה את יסודות המבנה הראשון בשטח, זאת לאחר קבלת היתר הבנייה לפרויקט".
המדובר, בפרויקט "GO IN" שמקימה חברת הנדל"ן עמרם אברהם בשיתוף חברת לניב הנדסה, על קרקע שנרכשה מחברת זוגלובק ובעל קרקע נוסף תמורת 11 מיליון שקל, ברחוב: יפה נוף בקרבת שכונת בית אליעזר במזרח העיר חדרה, המשתרעת על שטח של כ – 4.2 דונם, ומוקפת שטחים פתוחים וירוקים, פארקים, שמורות טבע ונחלים.

הפרויקט כולל בתוכו 2 בנייני מגורים בני 10 קומות כל אחד. בכל קומה 4 דירות, סך הכל 72 יחידות דיור בתמהיל מגוון: דירות 5 חדרים בשטח של כ – 131 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 13 מ"ר, דירות 4 חדרים בשטח של כ – 112 מ"ר עם מרפסות שמש בשטחים של בין 10 מ"ר ל – 13 מ"ר, דירות 3 חדרים בשטח של כ – 94 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר, דירות גן עם שטח גינה של כ – 180 מ"ר ופנטהאוזים.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חב' עמרם אברהם מציין, כי החברה זיהתה לאחר בדיקה מקיפה שערכה באזור כי שיפוץ וחידוש תחנת הרכבת בעיר מושכת אליה אוכלוסייה חזקה המחפשת אזור שקט ופסטורלי וסביבת מגורים במושב ולא בעיר. הנתונים מראים כי בארבע השנים האחרונות יש זינוק של כ – 35% במספר הנוסעים ברכבת ישראל והצפי הוא שעד סוף שנת 2015 יגיע מספרם לכ – 50 מיליון, מה שמראה כי לתחנת הרכבת בעיר ישנה השפעה על ביקושים למגורים ומחירי הדירות. כך לדוגמא: בחדרה דירת 4 חדרים בשנת 2010 נמכרה במחיר ממוצע של כ – 830 אלף שקל ובשנת 2015 נמכרת דירת 4 חדרים במחיר ממוצע של כ – 1,280 מיליון שקל.
בנוסף, עולה מהבדיקה, הצורך בבניית דירות בנות 3 חדרים על מנת למשוך אוכלוסייה צעירה לשכונה. המה גם שרוב הרשויות בארץ בכלל ובחדר בפרט מעדיפות לבנות דירות גדולות לחיזוק רמת האוכלוסייה, משום כך מעטים הם הפרויקטים שהרשויות מאשרים בהם תכנון דירות בנות 3 – 2 חדרים, והן מהוות רק כ – 15% מסך כל הדירות הנבנות בכל הארץ.

"יש לציין" – מסביר גייר – "כי באזור האמור הפרויקט מציג סטנדרט מגורים ואיכות חיים גבוהה, כך לדוגמא, יוכלו הרוכשים ליהנות ממפרט טכני איכותי הכולל בין השאר: חשמל "בית חכם" עם פאנל שליטה ובקרה מרכזי, הכנה למערכת מיזוג אויר מרכזית, מערכת חימום סולארית, הכנה למערכת קולנוע ביתי, הכנה לחימום מים בגז, נורות "לד" חסכוניות בשטחים הציבורים, הפרדת פסולת רטובה ויבשה ומתקני איסוף פסולת, מועדון דיירים, חניה פרטית לכל דירה, ועוד. המה גם שמוצעות למכירה דירות
3 חדרים גדולות ומרווחות מהרגיל המתאימות לזוגות צעירים שזו להם רכישת הדירה הראשונה שלהם במחירי מכירה נוחים" .
. . . .

חברת עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין.
בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם).

חברת עמרם אברהם מתמקדת בעיקר באזור השרון,
ובונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי והיא מבוקרת בקביעות על ידיו.
לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מקימה כיום קרוב ל-1000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב ועוד.
בנוסף בונה החברה למעלה מ- 30 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il