TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה ננעלה במגמה שלילית


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.85% ל-1560 ,מחזור המסחר הסתכם ב-1.5 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה דובית בשוקי העולם.


שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
ברקע:מתיחות בין טורקיה לרוסיה על רקע הפלת המטוס הרוסי בשמי טורקיה.
מתיחות הגיאופוליטית בין המדינות והצהרה חריפה של פוטין , יש חשש מהסלמה מסויימת, בערב ישיבת חירום של נטו בנושא.


השבוע בסימן חג ההודיה
בדר"כ שבוע חג מסתיים חיובי , אנחנו באמצע השבוע והוא התחיל חלש , היום ומחר מסחר ויוצאים לחופשה בחמישי. ( שישי חצי יום ).במסחר אתמול סגירה פושרת , אלמאלא ההיבט הפסיכולוגי של החג הייתי הרבה יותר פסימי.


סה"כ אנחנו בתקופת דשדוש וזיגזגים בין תמיכה לשיאים, רק פריצת אזור השיאים תביא למפנה , כל עוד ואין פריצת שיאים
לקחת בחשבון כי השוק בהתיכנות ובעמדה להתקפלות רצינית ונסיגה בעתיד , אם דבר כזה יתפתח אין אפשרות לתזמן.


בינתיים נראה שאין לאמריקאים שאיפה לוותר על השוק , אנחנו עדין בסביבת ריבית נמוכה , נושא הריבית יתפוס כותרות רציניות חודש הבא לקראת ההחלטה באמצע החודש.גם יתכן והאמריקאים יעשו הכל לשמור על יציבות השוק עד לסוף השנה.


בהיבט הטכני
חודש דצמבר סוף שנה יחתום כנראה על כיוון השוק האמריקאי גם להמשך,או פריצת דרך משמעותית או נסיגת שוק והי אלא תפתיע אם תגיע.


טווח קצר
עד כה נכשל נסיון מהלך צפונה אל מעל 2100
אם השוק יסוג - צפי תמיכה באזורי 2030 / 2020
מלמעלה אם יעבור את 2100 צפי בלימה בין 2130-2110
למרות שהטווח הקצר נראה קצת חלש ושלילי כל האפשוריות פתוחות אנחנו בשבוע חג הודיהץ
כרגע יש הססנות והמתנה בקרב המשקיעים במיוחד כשהמדד מתחת לרף 2100.
עליה במפלס הפחד בשוק תהיה לדעתי רק אם 2000 פלוס ישבר.


במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל מתקשה לפרוץ מעלה וזאת למרות שבעולם הדולר מטפס לשיא חדש. הדולר-שקל מדשדש באזור שבין 3.87-3.88 ואתמול כשל שוב בניסיון לפרוץ את רף 3.90, וזאת בשעה שבעולם מדד הדולר נסחר בשיא חדש של 8 חודשים, וזאת על רקע הרמיזה של המשנה ליושבת ראש הפד, סטנלי פישר, ששחרר רמיזה עבה למדי שבשווקים פירשו כמאותתת על כוונת הבנק להעלות ריבית כבר בדצמבר. התבטאות זו, שמצטרפת לסדרה של התבטאויות ניציות מצד בכירים בפד בשבועות האחרונים, נראה כי נועדה להכשיר את הקרקע מבחינה פסיכולוגית להעלאת הריבית ההיסטורית, כאשר גם אם היא מוצדקת ברמה הכלכלית ומתבקשת מאליה, בבנק מעט חוששים מתגובת השווקים למהלך הזה. בהמשך השבוע ימשיכו בשווקים לעקוב אחר הנתונים הכלכליים והתבטאויות בכירי הפד, ואם הכול ילך כמתוכנן הדולר ימשיך ויטפס ככל שנתקרב לישיבת הבנק באמצע חודש דצמבר, וזה יהיה אירוע השיא האחרון של השנה. ובאשר לדולר-שקל, ייתכן כי הקשיים בזינוק נובעים מהחלטתו של בנק ישראל אמש להותיר את הריבית ללא שינוי, וגם מהודעת הבנק משתמע שהורדת ריבית נוספת אינה על הפרק. ואולם, אם בעולם הדולר ימשיך לטפס מעלה גם בשוק המקומי ירגישו הספקולנטים ביטחון הולך וגובר לדחוף את הצמד מעל המחסומים הטכניים של 3.90 ו-3.93".


מניות במרכז
חברת אמת מיחשוב, ספקית מובילה של פתרונות תשתיות מיחשוב בתחומי תוכנה, חומרה והטמעה של מערכות מחשוב מורכבות, מדווחת על המשך צמיחה בתוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2015.
הכנסותיה של א.מ.ת מיחשוב לרבעון השלישי רשמו צמיחה משמעותית והסתכמו בכ-192.8 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ-171.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-12.4%.


הרווח הנקי המתואם ברבעון זינק בכ-56% והסתכם בכ-158  מיליוני שקלים
ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי הסתכם בכ-341 מיליוני שקלים
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד נוסף לשנה זו בסך של 170 מיליוני שקלים


איסתא מדווחת על תוצאות שיא: הרווח הנקי ברבעון זינק ב-95% לסך של 27.5 מיליון שקל
"תחום התיירות ממשיך להציג גידול מתמשך והוא בולט במיוחד על רקע מהלכים להעמקת הפעילות. התוצאות הרבעוניות מעידות על יישום מוצלח של אסטרטגיה עסקית לגיוון מקורות ההכנסה, בעיקר לאור היכולת הייחודית של איסתא ליצור סינרגיה ישירה בין תחום התיירות לתחום הנדל"ן", אמר שחר בוצר, יו"ר איסתא.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il