TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז' על דו"חות שטראוס: דו"חות חלשים אך צפוי שיפור בתוצאות ברבעונים הבאים


שטראוס גרופ
מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז' על דו"חות שטראוס
"דו"חות חלשים בהתאם לצפי, כאש התוצאות נשחקו בעיקר כתוצאה מירידה ברווחי פעילות הקפה. סביבת הפעילות נותרת מאתגרת, אך צפוי שיפור בתוצאות ברבעונים הבאים מהסיבות הבאות:

1. המטבעות צפויים ללחוץ פחות, מכיוון שהשחיקה המטבעית (בעיקר של הרובל ביחס לשקל) החלה כבר ברבעון ה-4 אשתקד. פרמטר זה יעזור גם בשורת המכירות של פעילות הקפה (כאשר בעיקר ברוסיה בוצעו העלאות מחירים) וגם ברווחיות, בשל עלות נמוכה יותר לסחורות (הנרכשות ברובן בדולר).

2. חדשנות והתייעלות תפעולית יעזרו להתגבר על הקשיים בישראל - בישראל מסתמנת תחרות אגרסיבית, עם התחזקות של הרשתות והמותג הפרטי. כל אלו גוררים ירידת מחירים. להערכתנו מכירותיה של שטראוס בישראל עשויות להמשיך להישחק גם בהמשך, אך אנו צופים שיפור ברמת הרווח כתוצאה מהשקות חדשות, שצפויות למתן את השחיקה, המשך מחירי סחורות נמוכים והתקדמות בפעילות של המרלו"ג החדש בשהם, שאמור להביא לקיטון משמעותית בהוצאות עם התקדמות הזמן.

3. ירידת מחירי הקפה הגולמי בעולם פרט לברזיל, צפויה להתחיל לקבל ביטוי ולתרום לשיפור ברווחיות (בעוד עד כה לא ראינו שיפור בשל פעולות גידור).

4. במגזרים אחרים צפוי שיפור: סברה צפויה להמשיך להציג שיפור על רקע הרחבת הפעילות בארה"ב. פעילות המים עשויה גם כן להציג שיפור קל על רקע המיזם המשותף עם האייר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il