TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נעצר בעל חברת ביטוח ששיקר בבקשה לגילוי מרצון שהוגשה לרשות המסים


בעל חברה לביטוח מתל-אביב נעצר הבוקר ושוחרר בערבות בהסכמה על ידי יחידת החקירות של מס הכנסה בתל-אביב, לאחר שהתגלה כי לא דיווח על מלוא הכנסותיו בבקשה לגילוי מרצון שהוגשה מטעמו לרשות המסים.
אילן רפאל, תושב רמת אביב ג' בן 69, שבבעלותו סוכנות לביטוח הקרויה על שמו, נדרש למלא הצהרת הון במס הכנסה. זמן קצר לאחר שהגיעה אליו הדרישה, הגיש בקשה לגילוי מרצון במסגרת נוהל המאפשר לאזרחים לגלות נכסים שבבעלותם ולהצהיר על הכנסות שלא דווחו כמתחייב בחוק, מבלי שיינקטו נגדם הליכים פלילים וזאת, במידה שיעמדו בתנאי הנוהל וישלמו את מלוא המס הנגזר מהליך הגילוי.

בדיונים שנערכו במשרד פקיד שומה ת"א 4 התברר כי בבקשה שהגיש, לא דיווח רפאל על הכנסות בגובה של כ-1.7 מיליון ₪ מהשנים 2005 עד 2012. בעקבות המידע שנחשף במהלך הדיונים במשרד מס הכנסה, הגיש רפאל הצהרת הון מתוקנת שבה נוספו כ-5.6 מיליון ₪ לנכסים עליהם כבר הצהיר, ואף הגיש שתי בקשות חדשות לגילוי מרצון, כשבכל אחת מהן מדווחות הכנסות נוספות שהועלמו מרשות המסים ושלא הופיעו בבקשה הראשונה.

בנוהל הגילוי מרצון קיימת הדרישה לכך שהפנייה לרשות המסים תיעשה בכנות ובתום לב וכן כי במועד הפנייה לא נערכת בדיקה או חקירה ברשות המסים בעניינו של הפונה. מאחר שבמקרה של רפאל החל תהליך הגילוי רק בעקבות ביקורת יזומה על ידי משרד השומה ולאור חוסר תום הלב בו התנהל לאורך כל התהליך, נדחתה בקשתו של רפאל לגילוי מרצון והוחלט לפתוח בחקירה פלילית כנגדו, במסגרתה קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו.

כב' השופט ירון גת מבית משפט השלום ת"א-יפו אישר את הסכמות הצדדים ושיחרר את רפאל בתנאים מגבילים תמורת הפקדה של 40,000 ₪ במזומן ושל ערבויות והתחייבויות בסך 600,000 ₪. כמו כן, נדרש רפאל להפקיד את דרכונו ונאסר עליו לצאת מן הארץ וליצור קשר עם המעורבים והעדים בפרשה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il