TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה ננעלה במגמה שלילית


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 1.8% ל-1574 ,מחזור המסחר הסתכם ב-1.8 מיליארד שקלים
הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה דובית בשוקי העולם.

התייחסות מחלקת המחקר של בית ההשקעות "טופ אלפא" למסחר:
"המסחר בארץ נפתח היום בירידות שערים חדות של מעל לאחוז במדדים העיקריים, כאשר את הירידות מובילות מניות הגז – זאת ברקע תגלית הגז הענקית במצרים. תגלית גז זו שומטת את הקרקע תחת חלק מהותי ממתווה הגז אותו מנסה הממשלה לדחוף. כתוצאה מכך, יגדל הקושי בהשגת מימון לפיתוח שדה לוויתן וסביר שיגבר הלחץ להורדת מחיר הגז בחוזי "תמר". התפתחות אחרת שהיתה במהלך סף השבוע היא נאומו של סטנלי פישר, סגן הנגידה האמריקאית, בו רמז שהפד עדיין מתכנן להעלות רבית בקרוב ושהסערה בשווקים לא שינתה את תוכניותיו, זאת בניגוד לתקוות של גורמים רבים. הצהרה זו היא בין הגורמים לירידות שנרשמו הבוקר במסחר באסיה ובפתיחת המסחר באירופה. סביר להניח שהתנודתיות בשווקי העולם תימשך בטווח הקרוב, כאשר הטריגר לירידות נוספות, אם יגיע, יהיה חידוש נפילות חדות בסין".

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "לאחר שבוע של רכבת הרים בשוק הפיננסי, שהחל באדום חזק והסתיים במפנה חיובי מטאורי בוול-סטריט, ניתן אולי לזהות סימנים ראשונים של ירידה בתנודתיות והתייצבות. האם הסערה חלפה לעת עתה? נראה כי הצעדים שביצעו הרשויות בסין, כמו גם נתוני התמ"ג האחרונים בארצות הברית, סייעו להרגיע את הפאניקה ובשוק עולות השאלות האם היתה זו ירידה מבוססת מבחינה פונדמנטלית, או שמא ליבוי התנודתיות על ידי השורטיסטים ו"המכונות".
במקביל להתאוששות בשוקי המניות הגלובליים, גם הדולר העולמי וחלק מן הסחורות, ובמיוחד הנפט, הצליחו למחוק חלק מצניחת הערך של עשרת הימים האחרונים.

חברות במרכז
קבוצת אלקו הודיעה היום על תוצאות הדו"חות הכספיים לרבעון השני של שנת 2015, המשקפים צמיחה ושיפור בפרמטרים התפעוליים של הקבוצה.
סך הכנסותיה של אלקו ברבעון השני של שנת 2015 גדלו בכ-15.6% והסתכמו בכ-1.94 מיליארד שקל, לעומת כ-1.74 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

קבוצת הכשרת הישוב מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולששת החודשים הראשונים של שנת 2015.
סך הכנסות הקבוצה עלו ברבעון השני 2015 בכ-11.3% לכ-200.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-180.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

תוצאות גולף במחצית הראשונה לשנת 2015
מכירות הקבוצה מתחילת השנה הסתכמו בכ-379.1 מיליון ש"ח, לעומת כ-339.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 12% הגידול בהכנסות נבע מהוספת פעילות כיתן טופשופ ועדיקה.
מכירות אופנת ההלבשה הסתכמו בכ-189.3 מיליון ש"ח לעומת כ-173.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 9.4% אשר נבע בעיקר מהוספת פעילות טופשופ ועדיקה

קבוצת ביג מרכזי קניות, המנהלת והמפתחת נדל"ן מניב בעיקר בישראל ובארה"ב, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2015. הרווח הנקי בתקופת הדוח הסתכם בכ-200 מיליון שקל, זאת לעומת כ-52 מיליון שקלים במחצית המקבילה אשתקד. גידול של כ- 384%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il