TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

GeoTelecommunications בחרה בפלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת עבור פעילותה בשוק הארגוני והפרטי ברוסיה


ספקית שירותי התקשורת הלוויינית תספק אינטרנט בפס רחב בכל רחבי המדינה
חברת גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי GeoTelecommunications, LLC (GT Telecom), ספקית מובילה של שירותי תקשורת לוויינית ברוסיה, בחרה בפלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת לאספקת גישה לאינטרנט בפס רחב לארגונים ובתי אב בכל רחבי המדינה.

פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת, אשר תחליף רשת קיימת של טרמינלים לווייניים מסוג VSAT, נבחרה לאחר הליך ארוך ויסודי. הליך הבדיקה של GT Telecom כלל הערכה של כל ספקי ה-VSAT המובילים, כמו גם בדיקות מקיפות של הציוד של גילת.

"לאיכות יש משקל מכריע. לשוק הרוסי יש דרישות ומפרטים משלו שיש לעמוד בהם", הסביר ניקולאי לוקיאנצב, מנכ"ל GT Telecom. "מעבר לטכנולוגיה המובילה שלה, גילת הוכיחה עצמה כשותפה מאד מכוונת מטרה, בעלת גמישות ויכולת לספק מענה לצרכינו".

"הניסיון הגלובלי של גילת ונוכחותה המקומית ברוסיה תרמו ליצירת מערכת יחסים מיוחדת באזור זה", הוסיף גרגורי ליטינסקי, סמנכ"ל אזורי של גילת באירופה ואסיה. "אנו מאמינים כי הפלטפורמה שלנו, שהיא הטובה מסוגה, תוכיח עצמה כבעלת ערך גבוה ל- GT Telecom עם צמיחתה העסקית".

אודות GT Telecom
GeoTelecommunications, LLC (GT Telecom) הינה מפעילת טלקום ותקשורת לוויינית, אשר מאז הקמתה, בשנת 2000, פיתחה מגוון שירותים הכוללים:
הפצת ערוצי טלוויזיה ורדיו ברוסיה ובמדינותיה השכנות
שירותי טלפורט החדשים ביותר, הכוללים שירותי CA, play-out, ניתור 24/7 ועוד
גלישה באינטרנט דרך הלוויין
העברת נתונים
תקשורת דיגיטלית
שמירת תכנים מהטלוויזיה
GT Telecom מספקת שירותים לכל רוסיה, חבר המדינות, המדינות הבלטיות ואזורים שכנים. החברה משלבת שירותי טלקום ושירותים מקצועיים להבטחת הרמה הגבוה ביותר של השירות ללקוחות.


אודות גילת רשתות לוויין:
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות בפס רחב. גילת מפתחת ומשווקת טרמינלים לווייניים (VSAT) המשמשים כציוד קצה לתקשורת לוויינית עם התמקדות הולכת וגוברת בשוק תדרי ה-Ka. בנוסף, משווקת גילת אנטנות בעלות פרופיל נמוך לתקשורת לוויינית בתנועה (SOTM) ואת הדור הבא של מגברי ההספק והמודמים. גילת אף מספקת פתרונות רשת מנוהלת, שירותי תקשורת לוויינית לטלפוניה באזורי פריפריה וקישוריות אינטרנט באמצעות החברות הבנות שלה בפרו וקולומביה.

עם למעלה מ-25 שנות ניסיון ולמעלה ממיליון מוצרים שנמכרו בלמעלה מ-90 מדינות, גילת מספקת לארגונים, ספקי שירות ומפעילי תקשורת פתרונות תקשורת לוויינית לרשתות סלולר, בנקים, חברות קמעונאיות, המגזר הממשלתי ותקשורת באזורי פריפריה. גילת אף מאפשרת לגופי ביטחון ומודיעין להטמיע פתרונות תקשורת בפרופיל נמוך לטובת תקשורת לוויינית בתנועה עבור כוחות קרקע, אוויר ויבשה באמצעות פתרונות ה- SOTM עתירי הביצועים פרי פיתוחה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il