TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדימד מדווחת על המשך צמיחה חדה בתוצאות הרבעון השני של 2015


זינוק של 60% בהכנסות אנדימד לכ-3.5 מיליון דולר
שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-55.5% מסך ההכנסות
ההפסד התפעולי הצטמצם במעט חרף גידול בהוצאות הפיתוח התומכות בצמיחה המהירה

31 באוגוסט 2015, חברת אנדימד (סימול: אנדי), המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי ייחודי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF) המיועד להצערת עור, הצרת היקפים וטיפול בהצטלקויות באופן לא פולשני או זעיר פולשני, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2015 ועל המשך צמיחה מהירה. הכנסות החברה זינקו ברבעון השני של 2015 בכ-60% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו בכ-3.5 מיליון דולר, וזאת בהמשך לצמיחה של 82% בהכנסות החברה ב-2014.
הצמיחה החדה הינה תוצאה של גידול במכירות החברה הן במוצרים המקצועיים והן בהמשך החדרת המוצר הביתי, ה-NEWA, בשווקים ראשונים. לאנדימד אישורי מכירה ושיווק למוצריה בכל שווקי היעד המרכזיים של החברה, וכחלק מכניסת המשקיע הסיני, OHMK, להשקעה נוספת של כ- 2 מיליון דולר באנדימד במאי השנה בעקבות מימוש אופציות, החליטה החברה להקים חברה חדשה בהונג קונג שתפעל להאצת המכירות באזור אסיה כולו בעתיד וניצול הפוטנציאל העסקי הגבוה שהחברה מזהה באזור זה.
החברה החלה לדווח במטבע הדולר, מטבע הפעילות העיקרי של החברה, החל מהרבעון הראשון של שנת 2015.
ההכנסות ברבעון השני של 2015 הסתכמו בכ-3.5 מיליון דולר, גידול של 60% בהשוואה לרבעון המקביל. במחצית הראשונה של 2015 הסתכמו הכנסות החברה בכ-6.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד – גידול של 57%. הגידול החד בהכנסות נובע מצמיחה מהירה בשווקי היעד המרכזיים בהם פועלת החברה, מהמשך יישום המהלך לקידום מכירה ישירה של מוצרי החברה בארה"ב ומהבשלת תהליכים לשיפור ושדרוג המוצרים אשר בוצעו לאורך 2014.
הרווח הגולמי ברבעון השני של 2015 הסתכם בסך של 1.96 מיליון דולר לעומת 1.14 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, המהווה גידול של כ-72%. שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-55.5% מהמכירות לעומת 51.5% בתקופה המקבילה אשתקד וזאת בין השאר בשל הגידול בחלקן היחסי של המכירות הישירות בארה"ב מסך מכירות החברה. במחצית הראשונה של 2015 הסתכם הרווח הגולמי בכ-3.39 מיליון דולר (כ-53% אחוז מסך מכירות החברה), גידול של 57% בהשוואה לרווח גולמי של 2.15 מיליון דולר (כ-52.9% אחוז מסך מכירות החברה).
ההפסד התפעולי ברבעון השני קטן במעט והסתכם בסך של 263 אלף דולר לעומת הפסד של 285 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת חרף גידול חד בהוצאות המכירה והשיווק ובהוצאות הפיתוח התומכות בצמיחה המהירה של החברה. הוצאות השיווק והמכירה ברבעון השני הסתכמו לסך של 1.1 מיליון דולר לעומת כ-0.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד והן תוצאה של עלייה בהוצאות בארה"ב במסגרת הפעילות הישירה של החברה וכן גידול בהוצאות השיווק של המכשור הביתי, הנחשב מנוע צמיחה משמעותי של החברה.
אלעד מגל, מנכ"ל חברת אנדימד מדיקל, מסר: "אנו מרוצים מאוד מהמשך הצמיחה המהירה בתוצאות החברה הנובעת מאימוץ גבוה יותר של מוצרי החברה בשווקי היעד המרכזיים וממהלכי מכירה ושיווק בהם אנו נוקטים ליצירת מודעות גוברת למוצרינו וליתרון הטכנולוגי והתחרותי שבהם. אנו מעודדים מאוד מקצב המכירות הגבוה, וזאת על רקע העונתיות המאפיינת את תוצאות החברה ואשר במסגרתה הכנסות המחצית השנייה של השנה נחשבות גבוהות יותר".
"לחברה יש כיום פריסה גיאוגרפית רחבה ואישורי מכירה במדינות יעד חשובות, ומכאן שתמהיל המכירות שלנו הפך מגוון בהרבה ומאפשר לנו ליהנות טוב מבעבר מניצול הזדמנויות עסקיות ויתרונות תחרותיים בטריטוריות השונות".
"החברה ממשיכה לראות במוצר הביתי פוטנציאל צמיחה עיקרי לשנים הקרובות. כחלק מתפישה זו בחרנו להקים חברה באסיה ואנו שמחים שלפני כחודש הצלחנו לקבל את אישור המכירה למוצר הביתי גם בשוק הקוריאני החשוב".

אודות אנדימד מדיקל:
חברת אנדימד מדיקל מפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי אסתטי מתוחכם לטיפול בבעיות עור. מוצרי החברה נותנים מענה להצערת העור, הפחתת קמטים, מיצוק עור הגוף, הצרת היקפים, טיפול בהצטלקויות ועוד. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית, The 3DEEP Technology , המאפשרת החדרה עמוקה, יעילה ונשלטת של אנרגיה לעומק העור, תוך שימוש במקביל במספר רב של מקורות גלי רדיו.

לחברה שני קווי מוצרים עיקריים:
קו מוצרים אחד פונה לשוק המקצועי המדיקלי (רופאים וקוסמטיקאיות). מוצרי החברה EndyMed PRO ו-EndyMed PURE הנמכרים בכל רחבי העולם. באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של החברה בוצעו כבר עשרות אלפי טיפולים.

החל מסוף 2013 החלה החברה לשווק את מוצריה בארה"ב באופן ישיר באמצעות חברת הבת EndyMed Medical Inc.

קו מוצרים שני מיועד לשוק הביתי. החברה הצליחה למזער ולהתאים את הטכנולוגיה הייחודית שלה The 3DEEP Technology וליישמה במוצר אישי, Newa, שייעודו הפחתת קמטים, מתיחת עור הפנים והצערתו.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il