TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ספקית מחשוב הענן אלגרונט, תתחיל לספק שרותי מחשוב במודל של IT As A Service לרשת מלונות פתאל


תשתיות המחשוב והאחסון יכללו בין היתר טכנולוגית אחסון של Nimble Storage, שרתי ליבה ותקשורת של Cisco UCS.
אלגרונט, המספקת שירותי תשתית מחשוב בענן לרשת פתאל, תספק את שירותים מהדטה סנטר Med-1 בהיקף של מיליוני שקלים בחמש השנים הבאות

חברת אלגרונט מקימה בימים אלו דאטה סנטר מתקדם נוסף חדשני וסקאלבילי, אשר צפוי לשמש את רשת המלונות פתאל במודל ענן כשירות (IT as a Service). הדאטה סנטר, המוקם בסיוע של חברת DNA-IT , מבוסס על טכנולוגיות האחסון של Nimble Storage ועל פתרון המחשוב המאוחד – Cisco UCS. הדאטה סנטר יוקם במתקני חברת Med-1 פתח תקווה בנוסף לקיים ב- Med-1 טירת הכרמל בהשקעה של כ-800,000 ₪.
במסגרת הפרויקט הכולל כ- 1,000 משתמשים הפרוסים ב- 35 בתי מלון, היקף חריג בתחום מחשוב הענן, תספק אלגרונט לרשת פתאל פתרון מחשוב כולל בענן ושירותי מחשוב במודל של תשלום חודשי, בהתאם למספר המשתמשים ובהלימה לרמת השירות (SLA). היקף ההסכם בין אלגרונט לפתאל לתקופה של 5 שנים נאמד בכ-6 מיליון ₪.
במסגרת הפרוייקט הוקם מערך אחסון בהיקף של כ- 60TB על פתרון האחסון ההיברידי מסוג CS300 של Nimble Storage, המשלב טכנולוגית אחסון פלאש ואחסון דיסקים. פתרון ה- Cisco UCS SmartStack - כולל בין היתר, שדרה מרכזית בתקשורת, תשתית שרתים חכמה מבוססת שרתי להב (Blade) וניהול חכם.
החיבור בין הדאטה סנטר לבין מלונות רשת פתאל מבוצע באמצעות מערך תקשורת שרידותי המאפשר המשך עבודה גם בנפילת קו תקשורת. חברות Nimble Storage ו-Cisco נבחרו יחד בשל החיבור הטכנולוגי המלא והיעיל בין הפתרונות של שתי החברות. בנוסף לכך, הוקם מערך שרתים וירטואליים הכולל מאות שרתים וירטואליים.
לדברי גיל עיני, מנהל מערכות המידע של רשת מלונות פתאל: "חיפשנו מודל שיחסוך מאתנו התעסקות במשימות IT, ויאפשר התרכזות בקידום טכנולוגיות לטובת עיקר העיסוק שלנו, מלונאות. בחרנו באלגרונט כספק שירותי ענן בשל הניסיון הרב של החברה עם עסקים בענף המלונאות בפרט ועסקים מבוזרים בכלל. הפתרון שיספקו יחליף את התשתיות הישנות בתשתיות מהדור החדיש והמתקדם ביותר של עולם תשתיות המחשוב, עובדה המבטיחה שיפור דרמטי ברמת הביצועים, שרידות והיכולת להתרחב ללא קושי. בנוסף, מודל ה-IT As A Service משולם בתשלום חודשי קבוע, ובכך מקל משמעותית את תכנון, וניהול תקציבי ה IT."
לדברי דני מזרחי, יו"ר ובעלים של אלגרונט, "DNA-IT מסייעת לנו לשלב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר העונות לצרכי ההווה והעתיד ומתאימים לצרכים העסקיים של רשת פתאל ואלגרונט ללקוחות הבאים. בפרויקט שולבו שני פתרונות העובדים יחד בהרמוניה – שרתי להב של סיסקו, פתרון תקשורת מתוחכם של סיסקו עם יכולת שרידותית גבוהה על בסיס טכנולוגית Fail Over ואחסון היברידי של Nimble Storage, המאפשר לקבל יחס עלות/תועלת מעולה ואפשרות גידול ליניארי ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה".
מזרחי הוסיף: "מודל ה- IT as a Service הנו חדשני וייחודי בשוק הישראלי, השרות מאפשר לרשת מלונות פתאל לצמצם את כאבי הראש של טיפול במערך המחשוב, להשיג התאמה מלאה לצרכים של הארגון, התאמה מהירה לגידול מהיר, חדשנות מתמדת, SLA ברמה גבוהה ובעיקר השקעה ברורה וידועה מראש עם הוצאות חודשיות ידועות".
לדברי אושרי שרון, מנכ"ל DNA-IT, בחרנו עבור הפרוייקט הזה את הטכנולוגיות היעילות והמתקדמות ביותר, המבטיחות ביצועים ברמה גבוהה ביותר, שרידות, הגנה על הנתונים, פשטות ניהול, אפשרות לגידול מהיר וחסכון כספי. מערך האחסון של Nimble Storage מאפשר לספק פתרון עם ביצועים מצויינים המתאים לארגונים צומחים".
אודות אלגרונט
אלגרונט היא אחת החברות הראשונות בישראל המספקת שירותי ענן ללקוחות עסקיים, ברשות החברה ארבע חוות שרתים ושתי רשתות תקשורת פרטיות Wide IPVPN. חברת אלגרונט מציעה ללקוחות עסקיים "מחשוב מלא מבוסס ענן" – פתרון מקצה לקצה המאפשר לכל עסק לקבל מענה מתקדם לכל מערך המחשוב : תחנות קצה, רישוי, שירותי דואר, שירותי גיבוי, אירוח אפליקציה, טלפוניה מתקדמת בענן ושירותי תמיכה מותאמים לצורכי הלקוח. מערך השרתים של החברה מבוסס על טכנולוגיית שרתים וירטואליים המאפשרים זמינות ושרידות גבוהה במתקני האירוח Med-1 . בין לקוחות החברה: רשת מלונות רימונים, רשת מלונות פתאל, עיריית רמת-גן, תמיר – תאגיד המיחזור, רשת מלונות סי הוטלס ועוד.
info@allegronet.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il