TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לוקהיד מרטין ו-StemRad הישראלית בוחנות אפוד מגן קרינה לצוותי תגובה ראשונה לשימוש אפשרי בטיסות לחלל


האפוד מיועד לספק הגנה אופטימאלית למח-העצמות בתאי הגזע של הלובש, במקרה של חשיפה לקרינה
החברות StemRad הישראלית ולוקהיד מרטין, מובילה עולמית טכנולוגית, החלו בתהליך מחקר ופיתוח משותף במטרה לקבוע אם טכנולוגיית ההגנה מקרינה של StemRad – אשר פותחה במקור עבור צוותי תגובה ראשונה במקרי חירום - תוכל להגן על אסטרונאוטים במשימות חקר בחלל העמוק. זהו חלק מהמאמץ הנמשך של לוקהיד מרטין ליצור שיתוף פעולה בינלאומי לצורך טיסות מאוישות למעמקי החלל.
לפי התכן הקיים, ה-360 גאמה של StemRad הוא אפוד לביש שמגן על צוותי תגובה ראשונה ומחלצים במקרי חירום מפני קרינת גאמה מסוכנת. האפוד מספק הגנה אופטימאלית למח-העצמות בתאי גזע של הלובש, שהנה חיונית למניעת סיבוכים מזיקים שיכולים להתעורר מחשיפה לקרינה.
לוקהיד מרטין היא הקבלנית הראשית בבניית אוריון, החללית של נאס"א מהדור הבא שמיועדת להטיס בני-אדם ליעדים מעבר למסלולים סביב כדור-הארץ ולהחזיר אותם בבטחה הביתה. באמצעות הענקת הגנה מפני קרינה במהלך משימות ממושכות במעמקי החלל, התאמה מוצלחת של ה-360 גאמה המסחרי של StemRad עשויה להיות מרכיב המפתח לאבטחת בריאותם ובטיחותם של האסטרונאוטים.
הפרויקט המשותף זכה לתמיכה של ועדת מחקר בין-מדינתית ויסתייע במענקים מ-Space Florida, הסוכנות לפיתוח כלכלי בתחומי התעופה והחלל של מדינת פלורידה בארה"ב ומרכז התעשייה הישראלית למחקר ופיתוח (מתימו"פ) בלשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה בישראל.
"אנחנו הולכים לקחת את הידע המקיף שלנו בטיסות מאוישות לחלל, ליישם את המומחיות ההנדסית שלנו בננו-חומרים, ובעבודה קרובה עם StemRad לבחון את יכולת הקיום של הפתרון הזה להגנה מפני קרינה בחלל העמוק", אמר רנדי סוויט, מנהל הפיתוח העסקי לתוכניות חלל אזרחיות בלוקהיד מרטין. "הצוות של לוקהיד מרטין מאמין שזה יוכל להיות פתרון חדשני לשיפור בטיחות הצוות במסע למאדים".
ד"ר אורן מילשטיין, אחד המייסדים והמדען הראשי של StemRad ציין כי "אנחנו נלהבים לשתף פעולה עם לוקהיד מרטין בפרויקט החשוב הזה. לצוות שלנו יש יכולות מתקדמות בתחומים של ביולוגיית קרינה ואסטרטגיות חדשניות להגנה מפני קרינה, ואנו ננצל עתה את הכישורים האלה לאתגרים הייחודיים בטיסה מאוישת לחקר החלל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il