TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה ננעלה במגמה מעורבת


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.09% ל-1641 ,מחזור המסחר הסתכם ב-1.15 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה מעורבת על רקע מגמה מעורבת בשוקי העולם.


 


תחילה שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:


מאז שיש פחות חוסר וודאות עונת הדוחות מרכזת ענין, השוק החזיק בתמיכות וזה הכניס למשקיעים ביטחון בהמשך כשהחל להתאושש.קיבלנו הכרעה חיובית ועובדה מדדי נסדק כבר נתנו שיא חדש מתינים ל S&P אולי יצטרף.

S&P
המדד לונג כל עוד ומעל 2110-2100
עדין הנחת העבודה שכל ירידה לצורך עליה עד לביצוע שיא ואח"כ נראה.
בתרחיש חיובי פריצת שיא 2134 ומהלך ל 2140 תרחיש רחב יותר אפשרי ל 2160-2140
אם יהיו עוד עליות הם יגיעו רק בזחילה ובמתינות.

נסדק 100
נראה שלא נאמרה המילה האחרונה במדד ויש סיכוי שימשיך לעלות במתינות
מחכים לדוח של אפל אחרי המסחר.אבל לקחת בחשבון שיחסית המדד עלה הרבה בטווח זמן קצר וסביר שיתאוורר במסלול העליות שלו כלומר מנקודת יציאה למימוש קל סביר נסיגה של 1% ושוב חזרה לעליות ואולי לשיא מחודש, התיזמון לא ברור.


 


שוק המניות בישראל בשל לפריצה - היעד 1900-2000 נקודות


שוק המניות הישראלי עשה מהלך מרשים בשנים האחרונות.מאז 31.12.11 , המשקיעים נהנו מתשואה של כ-50% (מדד ת"א 100) , ואף על פי כן הוא, להערכתנו, עדיין לא מיצה את הפוטנציאל שלו.
נכון, שוק המניות בת"א נמצא כיום בסביבות השיא של כל הזמנים. אבל, למונח שיא לא היה ואין שום משמעות מלבד "פחד הגבהים" שהוא מייצר. אחרי כל שיא יכולה לארוב לנו תהום, אך גם שיא חדש. העובדה היא, שניתן לאתר לא מעט מניות שנסחרות במחירים נוחים להשקעה.
מהו הבסיס להערכה החיובית כלפי שוק המניות? מה יכול לסייע לו לעשות מהלך נוסף של עליות בשיעור של כ-10% עד 15%?
המשך מדיניות הריבית של בנק ישראל. הבנק המרכזי לא צפוי לשנות את מדיניות הריבית באופן מהותי כל עוד שיעור האינפלציה נמוך וכל עוד שער השקל מול הדולר ומול האירו נמצא היכן שהוא נמצא. מהכיוון הזה צפוי לשוק "שקט" של לפחות חצי שנה. גם כאשר בנק ישראל יתחיל להעלות את הריבית, היא לא תהווה גורם שיסכן את שוק המניות.
התשואות האלטרנטיביות, אלה שניתן להשיג באגרות החוב הממשלתיות והקונצרניות רחוקות מלהרשים. רק ירידות חדות מאוד בהן, למשל, ירידה של 5% באג"ח ממשלתיות לתקופה של 5 שנים, או 15% באג"ח ממשלת ישראל ל-10 שנים, יכולות להפוך אותן לגורם המתחרה על כספי המשקיעים. ירידות בסדר גודל שכזה לא צפויות, לא בארה"ב ולא בישראל, בטווח של חצי השנה – השנה הקרובה.
כדי להמחיש, תשואה של אג"ח צמודה של ממשלת ישראל במח"מ של 15 שנים עומדת כיום על 1.4% בלבד, דהיינו, מכפיל של כ-70.
אנו סבורים, כי הפער המשמעותי בין התשואה הנדרשת על שוק המניות לבין התשואה חסרת סיכון הינו גבוה מאוד וצפוי לרדת – או מעליית שוק המניות, או מעליית תשואות (וירידת שערים) באפיק הממשלתי, ו/או משני הכיוונים.
ירידת הכדאיות באפיק האלטרנטיבי של השקעה בנדל"ן
הכדאיות של השקעה בדירות צפויה לרדת בהדרגה עקב התייקרות מס הרכישה, התייקרות הריבית על משכנתאות והצעדים שכחלון הודיע/יודיע עליהם. אין זה סוד, שאפיק זה "גזל" לא מעט כוח משוק המניות המקומי. הסקירה נכתבה על ידי כלכלני מיטב דש


 


חברות במרכז


רדקום מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2015


המחצית הראשונה של 2015: הכנסותיה של רדקום במחצית הראשונה של 2015 צמחו ל-11.2 מיליון דולר לעומת 10.4 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2014. שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2015 צמח ל79% לעומת 71% בתקופה המקבילה אשתקד. בהתבסס על חלקו ההולך וגדל של פתרון MaveriQ מבוסס התוכנה בצבר ההזמנות ובהכנסות העתידיות של רדקום, העלתה הנהלת החברה את יעד שיעור הרווח הגולמי לטווח ארוך ל-80%.


 


בכנס שקיימה טלדור תקשורת גלאסהאוס בשיתוף עם סיסקו, EMC וסיטריקס עבור לקוחותיה, הוצגו מגמות שוק ה- IT וניתן דגש על תועלות השוק, תחת הנושא המרכזי של הכנס: Simply Get IT Right .
טלדור תקשורת שהינה אינטגרטור מוביל בתחום תשתיות ה-
IT, הציגה למשתתפי הכנס תכנים על מגמות עסקיות וטכנולוגיות בעולם, וזאת בהתאמה לצרכים בעידן הנוכחי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il