TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת חנן מור פותחת את 2015 ברגל ימין


במהלך הרבעון הראשון מכרה החברה בהיקף כספי של כ-80 מיליון שקל – פי 2.5 בהשוואה לתקופה המקבילה
קבוצת חנן מור פותחת ברגל ימין את שנת 2015. במהלך שלושת החודשים הראשונים של שנת 2015 מכרה הקבוצה 73 יחידות דיור בישראל בהיקף כספי כולל של 79 מיליון שקל, זאת לעומת מכירת 26 יחידות דיור בישראל בסך של 32 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר במכירות בהיקף של פי 2.5 בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2014.
עוד עולה מהדוחות כי במהלך שלושת החודשים של שנת 2015 מסרה החברה 31 יחידות דיור, זאת לעומת 38 יחידות דיור בתקופה מקבילה אשתקד. המסירות הובילו את החברה להכרה בהכנסות בהיקף של 40 מיליון שקל ולרווח גולמי של 8.7 מיליון שקל ברבעון החולף – נתון המשקף שולי רווח של 22%.
בשורה התחתונה, הקבוצה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח נקי של כ-3 מיליון שקל – לעומת רווח נקי של 733 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד- גידול של פי 4.

את הרבעון הראשון סיימה החברה עם תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת וגייסה כ-45 מיליון שקלים באמצעות הנפקת סדרת אג"ח חדשה.
כחלק ממדיניותה החליטה קבוצת חנן מור על חלוקת דיבידנד שנתי בהיקף של 25% מהרווח הנקי לדוחות השנה הקודמת. בהתאם למדיניות זו, חילקה החברה ברבעון הראשון השנה דיבידנד בהיקף של 1 מיליון שקל וצפויה לחלק בחודש הבא עוד כ-1.2 מיליון שקל.
הרבעון החזק של הקבוצה תבטא גם בשווי השוק של החברה אשר פתחה את השנה בשווי של כ-62 מיליון שקל (מחיר מניה 4.8 שקל) וניצבת כיום בשווי של כ-84 מיליון שקל (מחיר מניה 6.2 שקל)- צמיחה של למעלה מ-30%.

חנן מור, יו"ר הקבוצה אמר: "אנו גאים לדווח על עוד רבעון חזק אשר במהלכו אף זכינו בפרויקט נוסף בעיר מודיעין, שעתיד לכלול 92 יח"ד ועוד כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר. זכייה זו משתלבת היטב באסטרטגיה של החברה לפתח פעילות בתחום מרכזי מסחר שכונתיים. כעת, אנו מחזיקים בשטחי מסחר לפיתוח בערים מודיעין אריאל וחריש – שם אנו מחזיקים בשני מרכזי מסחר גדולים, ובשדרת חנויות אותה התחלנו למכור לציבור הרחב".
עוד הוסיף מור: "אנו צופים שמגמת הצמיחה תימשך גם ברבעונים הקרובים הודות לקצב המסירות שאנו חווים".

**

קבוצת חנן מור הנה יזמית נדל"ן ציבורית עתירת ידע וניסיון מוכח ביזום והקמה של אלפי יחידות דיור למגורים ושטחי מסחר בארץ. הקבוצה מובילה כיום את תחום הבנייה הירוקה ועיצוב חווית המגורים המתקדמת בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il