TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת XLMedia דיווחה לבורסה המשנית בלונדון על רכישת אתרי אינטרנט ממוקדי מובייל והמשך עסקים בהתאם לציפיות


קבוצת XLMedia, ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים, דיווחה היום לבורסה המשנית בלונדון AIM בנוגע להתקדמותה בהגשת תכנים מותאמים למובייל בחטיבות ה- publishingוהמדיה שלה, כולל רכישה של אתרי אינטרנט בריטיים ממוקדי מובייל.
החברה ממשיכה להשקיע הן בטכנולוגיות והן בשיטות עבודה למובייל עבור חטיבות ה- publishing והמדיה שלה. כתוצאה מכך, החברה רואה עליה מתמדת בתנועת אינטרנט של גולשי מובייל לתכנים שאנו מפרסמים. השינויים האחרונים בסביבת החיפושים באינטרנט ובמובייל חיזקו עוד יותר את המעמד שלנו בקרב לקוחותינו. XLMedia ממשיכה לספק למשתמשיה תכנים איכותיים בשפות רבות, אליהם ניתן להגיע מכל מכשיר.

החברה גם ממשיכה לפתח את רשת publishing שלה, כשלאחרונה היא ביצעה רכישה של קבוצת אתרי אינטרנט בריטיים המתמקדים במובייל. כמו כן, XLMedia ממשיכה לחפש הזדמנויות להרחיב את הרשת שלה, כמו גם לפתח נכסים קיימים וחדשים בעצמה.

ענבל לביא, מנכ"לית וובפאלס, המהווה את מרכז הפיתוח הישראלי של קבוצת XLMedia מסרה: "ככל שהפרסום במובייל הופך לגורם דומיננטי במגזר הפרסום, XLMedia ממשיכה לפתח את המערכות הפנימיות שלה לתמיכה במעקב, אופטימיזציה ופרסום למשתמשי מובייל. לצורך פיתוחים אלו ואחרים אנחנו ממשיכים להרחיב את צוותי הפיתוח שלנו ומחפשים לגייס כיום מפתחים, מנהלי מוצר, ועובדים נוספים לתמיכה בפעילויות הפיתוח השונות בחברה."

XLMedia מציינת עוד כי הרשתות החברתיות הן גורם חשוב שמניע את הפעילות במובייל, וכיום רוב פעילות הקבוצה בתחום המשחקים ברשתות חברתיות מתנהלת בקרב משתמשי מובייל.

XLMedia מצפה לפרסם עדכון על התוצאות העסקיות לתקופה של שישה חודשים שמסתיימת ב-30 ביוני 2015, במהלך יולי 2015.

אורי ויס, מנכ"ל קבוצת XLMedia, אמר: "כיום משתמשי המובייל הופכים לחלק משמעותי מקהל היעד שלנו, וזאת הסיבה לכך שאנו מפתחים אפשרויות ומאפיינים חדשים, כדי לספק חוויית שימוש משופרת למשתמשים באתרים ובפרסומות שלנו בכל אמצעי הגלישה. אנו רואים בתהליך הזה כתהליך מפתח אסטרטגי לעסק, ובהתאם לזאת הקצינו חלק משמעותי מתקציבנו לפיתוח נוסף של המערכות הפנימיות שלנו לזירת המובייל. בהתאם לזאת, אנו ממשיכים להעריך יעדי רכישה פוטנציאליים על מנת להוסיף טכנולוגיות וכישורים חדשים שישלימו את החבילה הקיימת שיש לנו לאינטראקציה עם משתמשים ולפרסום. הייתה לנו פתיחה מצוינת לשנת 2015, והחברה שלנו ממשיכה לסחור בהתאם לציפיות. מועצת המנהלים מעריכה כי התחזית לשנת 2015 נותרת חיובית, כאשר הצמיחה צפויה להמשיך."

אודות חברת XLMedia
XLMedia הינה חברת שיווק ופרסום דיגיטלי העוסקת בהפניית תנועת משתמשים מערוצי שיווק שונים אל לקוחות הקבוצה. הקבוצה משתמשת בערוצי שיווק שונים לאסוף תנועת משתמשים כגון ע"י פרסום והצבת מודעות או הפעלת אתרי תוכן, ומפנה את אותם משתמשים אל אתרי הלקוחות.

החברה נסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-200 מיליון דולר. מאז הנפקתה השלימה הקבוצה מספר רכישות של מספר אתרי אינטרנט וכן את רכישתה של EDM הישראלית הפועלת בתחום המשחקים החברתיים תמורת סכום של עד 19 מיליון דולר.

Webpals הישראלית מהווה את מרכז הפיתוח והטכנולוגיה של קבוצת XLMedia. Webpals מעסיקה כ- 150 עובדים במשרדיה ברמת החייל בתל אביב ומתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט, מערכות מידע ומעקב ביצועים עבור הקבוצה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il