TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ משיקה שירותים חדשים לסביבת ענן פתוח


תבסס את מכלול פלטפורמות הענן המרכזיות שלה על OpenStack
יבמ מציגה חבילה מורחבת של שירותי OpenStack המאפשרים ללקוחות לשלב יישומים ונתונים לרוחב סביבות ענן היברידיות, לרבות ענן ציבורי, סביבות ענן ייעודיות ומקומיות – מבלי להיות כבולים לספק אחד, או חשופים להוצאות גבוהות במשימות שילוב והתאמה. במקביל, הודיעה יבמ כי OpenStack יהווה מעתה את הבסיס למכלול פלטפורמות הענן המרכזיות שלה, לרבות ענן ציבורי, עננים ייעודיים, ענן פרטי ושירותי ענן מנוהלים.
שירותי ענן OpenStack החדשים של יבמ מאפשרים ללקוחות ומפתחים לבנות יישומים המציעים רמה גבוהה של אבטחה וטווח מידרוג גמיש, על מנת לענות לשינויים בדרישות העסקיות בעולם הענן הציבורי. דרישות אלו כוללות עמידה בעומסי שיא של ביקושים למשאבים וטיפול בנתוני Big Data. יחד עם המוצרים שהיו זמינים כבר עד עתה בסל הענן של יבמ, יכולים עתה לקוחות ומפתחים לגשת אל המערכת הרחבה ביותר של שירותי OpenStack.
באמצעות שירותי הענן של יבמ לסביבת OpenStack, יוכלו מפתחים ולקוחות להשיק אפליקציות בהתקנות מקומיות באתר הלקוח – ומעתה גם בסביבת הענן הציבורי, על גבי תשתיות SoftLayer. כתוצאה, יכולים עתה מפתחים לבנות ולבדוק יישומים על גבי הענן הציבורי ולהשתמש באפשרויות העבודה המשולבת אותן מציעים תקני OpenStack, על מנת לפרוס באופן שקוף יישומים ונתונים בסביבות עננים היברידיים, ובכלל זה עננים ציבוריים, עננים ייעודיים ועננים מקומיים.
לדברי דרור פרל, מנהל חטיבת הענן וחטיבת הטכנולוגיות הגלובליות ביבמ ישראל, "טכנולוגיות פתוחות סוללות את הדרך לאימוץ רחב יותר של תפיסת הענן, ומאפשרות ללקוחות לעבור אליה מבלי להיות מוגבלים בחופש הבחירה העתידי שלהם בספקי שירותים אלה. שירותי ענן OpenStack של יבמ מאפשרים להסיט בקלות עומסי עבודה אל הסביבה המתאימה ביותר, במסגרת עננים היברידיים – תוך מיצוי מלא של פוטנציאל הייעול והחיסכון הגלומים בענן".
עם עליית קצב האימוץ של טכנולוגיות ענן, גובר הצורך להתמודד עם המשוכות הנוצרות בסביבה חדשה זו ובאמצעים המאפשרים שילוב יישומים ונתונים הפזורים באתרים שונים, ובכלל זה מרכזי עיבוד נתונים מסורתיים, הפועלים כבר בארגונים. יבמ מפעילה צוות של 500 מפתחים העוסקים בפרוייקטים בתחום הענן הפתוח, על מנת להציג לשוק חידושים שיאפשרו מהלכים אלה. כיום, יבמ היא ספק הענן היחיד המשלב יכולות OpenStack בענן היברידי, ובכלל זה עננים ציבוריים, עננים ייעודיים ועננים מקומיים.
שירותי הענן החדשים של יבמ, הזמינים מעתה בגרסת ביתא, מרחיבים את אפשרויות הגישה לענן ציבורי, באופן המאפשר לשלב בתוך דקות סביבות יישומים הנשענות בו-זמנית על ענן ציבורי ועל ענן פרטי, במקום ימים ושבועות שנדרשו עד כה לשילוב זה. השירותים החדשים מאפשרים עבודה מהירה ומאובטחת, לרבות פריסת ענן ברמת אבטחה גבוהה הנשענת על תשתיות אבטחה יציבות במיוחד. כך, ניתן לנטר את הענן המשרת את הארגון, לעקוב אחר משימות האבטחה ולסייע לעסק להריץ עומסי עבודה כבדים על גבי מערכות חומרה אמינות, הזמינות בענן.
בתחום מרכזי הנתונים הפועלים ברשת, יוכלו מעתה מפתחים להקים במהירות ולהרחיב באופן גמיש אפליקציות חדשות המסופקות למשתמשים על גבי פלטפורמת OpenStack. כחלק מהשירות הזה, תנהל יבמ את סביבת ה- OpenStack והתשתיות הנדרשות לה, הפועלים במרכזי הענן של יבמ סביב העולם. כך, יוכלו לקוחות ומפתחים לנהל ולאזן טוב יותר את עומסי העבודה, ובכלל זה יישומים ארגוניים, מערכות ניתוח אנליטי, ואפליקציות Web ומובייל.
במסגרת הרחבת השירותים בסביבת OpenStack, פועלת יבמ בשיתוף פעולה עם SAP על מנת להאיץ את מהירות ההקמה והפריסה של יישומים ארגוניים בענן, באופן המאפשר למנף את היתרון לגודל ותוך מימוש היתרונות הגלומים בעולם הענן הפתוח.
ב- 12 החודשים שהסתיימו במרץ השנה, הסתכמו הכנסות יבמ בתחום הענן ב- 7.7 מיליארד דולר. ברבעון הראשון של 2015 רשמו הכנסות אלו זינוק של 60% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il