TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תוצאות שלמה החזקות לרבעון ראשון לשנת 2015


הרווח הנקי הכפיל את עצמו, בהשוואה לרבעון המקביל והסתכם בכ-22 מיליון ש"ח
אסי שמלצר, יו"ר שלמה החזקות: "קבוצת שלמה ממשיכה עם רבעון ראשון מוצלח ושומרת על תנופת ההצלחה של שנת 2014. פעילות הקבוצה שומרת על צמיחה עקבית. במהלך התקופה הקרובה נמשיך להתמקד בעולם הליסינג על גווניו, תוך שימת דגש על הגדלת מכירות מוצר הליסינג לפרטיים".

חברת שלמה החזקות מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון 1 לשנת 2015. הרווח הנקי הכפיל את עצמו ברבעון הראשון 2015 ועמד על 22 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-11 מיליון ש"ח, בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות שלמה החזקות ברבעון ראשון 2015 עמדו על 885 מיליון ש"ח, גידול של כ- 3.7% בהשוואה להכנסות ברבעון מקביל אשתקד, שעמדו על 853 מיליון ש"ח.

הכנסות פעילות חטיבת הרכב עמדו ברבעון ראשון לשנת 2015 על 789 מיליון ש"ח בהשוואה ל-771 מיליון ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, גידול של כ-2.3%. הגידול בהכנסות מעסקי השכרה ומכירת כלי רכב נובע בעיקרו מגידול בכמות כלי הרכב שנמכרו. הרווח נקי של חטיבת הרכב הסתכם לסך של כ- 13 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של כ- 8 מיליוני ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, עליה של כ-62.5%.

חברת הביטוח רשמה רווח נקי ברבעון הראשון לשנת 2015 של 10 מיליוני ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של 3 מיליוני ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, עליה של כ-233%. הגידול ברווח הנקי הינו פועל יוצא של המשך שיפור בחיתום וגידול בהכנסות על ההשקעות.

לדברי אסי שמלצר, יו"ר שלמה החזקות: "קבוצת שלמה ממשיכה עם רבעון ראשון מוצלח ושומרת על תנופת ההצלחה של שנת 2014. פעילות הקבוצה שומרת על צמיחה עקבית. במהלך התקופה הקרובה נמשיך להתמקד בעולם הליסינג על גווניו, תוך שימת דגש על הגדלת מכירות מוצר הליסינג לפרטיים".

אייל גור, מנכ"ל שלמה החזקות, הוסיף: "ענף הרכב ממשיך לשמור על תחרותיות גבוהה, דינאמיות והתאמה לשינויי הרגולציה. החברה ממשיכה להקפיד על שירות ומקצועיות ללקוחותינו ובפיתוח מוצרים חדשים לענף הרכב, וכך גם ברבעון הקרוב".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il