TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.טי.ויו מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2015


הצמיחה במכירות באירופה וחתימה על הסכם הפצה חדש בסין הביאו לגידול של 18% בהכנסות הרבעון
גידול ברווחיות הגולמית ל–38%
הצלחה במחקר קליני פרוספקטיבי בו הושג יתרון תחרותי מול החלופה הקיימת והוכח פוטנציאל לחיסכון בעלויות עבור בתי החולים

ביל אדלמן, מנכ"ל אי.טי.ויו: " המשך מגמת הצמיחה במכירות מוצרי החברה נובעת מגידול בהיקפי המכירה בשוק האירופאי וקבלת הכנסות ראשונות מהסכם הפצה חדש בסין. מחקרים שפורסמו בחודשים האחרונים הוכיחו את היתרונות הרבים שבשימוש במוצר ה-VivaSight DL על פני החלופות המקובלות, הן במונחים קליניים והן בהורדה משמעותית בצורך שבשימוש במכשיר הברונכוסקופ, ובהתאמה בהוצאות בתי החולים על פרוצדורות בעת ניתוחי ריאה. אנו מזהים צורך ועניין גובר בפתרון ה-VivaSight ועל כן מחזקים את יכולות השיווק והמכירה של אי.טי ויו בשוק היעד המרכזי בארה"ב ובפנייה לשווקים מרכזיים ופוטנציאליים נוספים".

להלן תמצית הנתונים הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2015:
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו לכ-1.7 מיליון ₪, המהווים שיא במכירות החברה ברבעון הראשון של השנה, שהם גידול של כ-18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות נובע בעיקר מההכנסות מהמפיץ בסין (מהוות כ-35% מההכנסות), וכן המשך הגידול בהכנסות החברה באירופה (מהוות 62% מההכנסות) המקוזז בחלקו מקיטון במכירות החברה באמריקה.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם לכ-656 אלפי ש"ח, שיעור של כ-38.2% מהמכירות זאת לעומת רווח גולמי של כ-410 אלפי ש"ח בתקופה מקבילה, שהיווה כ-28.2% מהמכירות. השיפור ברווח ובשיעור הרווחיות הגולמית נובע בין היתר מהגידול במכירות ובשיעור הרווחיות במכירות החברה לסין, בעקבות חתימת הסכם הפצה חדש .

ההפסד התפעולי של החברה ברבעון הסתכם לכ-1.7 מיליון ש"ח. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מגידול בהוצאות מו"פ וכן גידול בהוצאות השכר בגין הרחבת צוות המכירות של החברה בארה"ב.

החברה דיווחה על שיעור הצלחה גבוה במחקר קליני פרוספקטיבי רב מרכזי
על פי תוצאות המחקר עולה כי שימוש במכשיר ה- VivaSight™ DL הביא לירידה של 87% בשימוש בברונכוסקופ, להשלמת אינטובציה מוצלחת ב- 98% מהמקרים, ולבידוד ריאה מוצלח ב-99% מהמקרים. כמו כן ציינו החוקרים כי ששימוש ב- VivaSight™ DL עשוי להביא לחסכון לבתי החולים של כ- 16 אלף דולר לכל 100 פרוצדורות. תוצאות הניסוי פורסמו ב-1 באפריל 2015, במגזין הרפואי Anaesthesia, שהנו מגזין מוביל וחשוב בתחום רפואת ההרדמה. במחקר השתתפו 151 פציינטים, והמחקר בוצע בשלושה בתי החולים הולנדיים ובמרכז הרפואי רמב"ם- חיפה, ישראל.

החברה חתמה על הסכם הפצה אסטרטגי בסין המהווה פוטנציאל מכירות מהותי עבור החברה
על פי ההסכם חברת Well Lead Medical תשווק בלעדית בסין את מוצר ה- VivaSight™ DL המשמש להנשמה ולניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות, בפרוצדורות ניתוחיות הכוללות בידוד ריאה. עם חתימת ההסכם התקבלה הזמנה ראשונה של מכשירי החברה בהיקף של מאות אלפי ₪ שבא לידי ביטוי כבר בתוצאות הרבעון הראשון של שנת 2015. כמו כן, המפיץ התחייב לבצע רכישות נוספות לשנים 2015-2016 בכמויות מינימום ובהיקפים של מאות אלפי שקלים ברבעון.

אודות אי.טי.ויו מדיקל:
אי.טי.ויו הוקמה ב-2004 כחלק מפורטפוליו החברות של טרנדליינס מדיקל (חממת משגב). החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים בתחום ניהול וניטור דרכי הנשימה. לחברה פלטפורמה טכנולוגית ייחודית, VivaSight™, המספקת מענה לכל הצרכים הרפואיים והטיפוליים בפרוצדורות בידוד ריאתי במהלך ניתוחי בית החזה וכן בביצוע הנשמה ובכלל זה הנשמת חירום בטיפול נמרץ באמצעות שימוש חדשני בניטור ויזואלי רציף של הפרוצדורות השונות. לחברה שלושה קווי מוצרים בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית ובכלל זה צינור הנשמה חד-קני אשר בקצהו התחתון מותקנת מצלמת וידיאו דיגיטלית זעירה, צינור הנשמה דו-קני עם מצלמת וידיאו זעירה וכן חסם ריאתי. ניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות מאפשר מיקום ובקרה של פרוצדורת החסימה הריאתית בין אם בשימוש בצינור חד-קני בשילוב עם חסם ריאתי ובין אם בשימוש בצינור ד-קני במהלך ביצוע פרוצדורות ניתוחיות של בית החזה בחדרי ניתוח. כמו כן שימוש במכשירי החברה מאפשר ביצוע של פרוצדורות רפואיות נוספות כגון הנשמת חירום ופרוצדורות פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ, תחת ניטור וויזואליזציה לאורך כל התהליך. הדיוק והבקרה המיטבית המושגת באמצעות שימוש בפתרונות הייחודיים של אי.טי.ויו מאפשרים מיקוד עסקי בפרוצדורות של חסימה ובידוד ריאתית ומענה לכ-98% מהפרוצדורות בשוק. לחברה מערך של מפיצים ומכירות בשווקי היעד העיקריים: בארה"ב ובאירופה וכן במדינות נוספות בדרום אמריקה, דרום מזרח אסיה וישראל. שוק המוצרים העולמי לפרוצדורות בידוד ריאתי בפרט ובתחום ניהול וניטור דרכי הנשימה בכלל נאמד במאות מיליוני דולרים בשנה. החל מ-2010 נסחרת החברה בבורסה של תל אביב. מנכ"ל החברה הוא ביל אדלמן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il