TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יד2 משיק שירות חדש – בדיקת רמת זיהום האוויר ברחבי הארץ


הפרסומים על מקרי התחלואה בחיפה בעקבות זיהום האוויר באזור, הביאו את אתר יד2 להשיק שירות חדש במסגרת מדד הנדל"ן המוצע באתר.
השירות החדש שהושק בשיתוף פעולה בין מדד הנדל"ן של אתר יד2 וחברת "בריזומיטר" מציע מדד לבדיקת איכות האוויר בכל מקום בארץ בזמן אמת על פי מיקום ספציפי, כך שמי שחושב לרכוש דירה באזור מסוים יוכל לבדוק בין יתר השיקולים שעומדים בפניו גם את מידת זיהום האוויר. למעשה, השירות החדש שואב נתונים בזמן אמת ממאות תחנות ניטור אוויר הפזורות ברחבי הארץ ויוצר מפה מלאה של איכות האוויר בישראל. השירות יציג למשתמש את מידת זיהום האוויר בצירוף הסברים נגישים באשר לחומרת זיהום האוויר, למסוכנות שלה, מה רצוי לעשות וממה בדיוק יש להימנע.

"השירות החדש שהוספנו למדד הנדל"ן נועד לאפשר לרוכשי דירות לבדוק את מידת איכות האוויר במקומות בהם הם מעוניינים לרכוש דירה. הרי כשקונים דירה אנו קונים גם סביבת מגורים – כולנו בודקים היכן הפארקים הקרובים, איפה מרכז הקניות הכי קרוב והאם בתי הספר נמצאים במרחק הליכה. אך האם מישהו עצר לרגע לבדוק מהי איכות האוויר בשכונה בה הוא מעוניין לרכוש דירה?" מציינת גל עופרים, סמנכ"ל השיווק באתר יד2. "בהתחשב בעובדה שאנו נושמים 12 אלף ליטר ביום ו- 2,500 איש מתים מדי שנה בישראל מזיהום אויר, על פי נתוני ה- OECD, מידת איכות האוויר בהחלט משחקת תפקיד משמעותי כשבוחרים את מקום המגורים שלנו"

לרגל השקת השירות חושף מדד הנדל"ן של יד2 את איכות האוויר בחודש הראשון לשנה החדשה. על פי הנתונים שפורסמו בירושלים נמדדו 10 ימים חריגים בהם רמת חלקיקים נשימים עדינים (PM2.5) הייתה גבוהה ביותר. בחולון, חיפה ושדרות נרשמו 7 ימים חריגים, בקרית בנימין, קרית מלאכי, עפולה, בני ברק, רמת גן ותל אביב נרשמו 6 ימים חריגים ו- 5 ימים חריגים נרשמו בחדרה רעננה, אשדוד, גדרה ובאר שבע.

"משמעות הממצאים היא בכך שחשיפה נשימתית קצרת טווח לחלקיקים נשימים עדינים עלולה לגרום תוך מספר שעות עד ימים אחדים, לעלייה בתמותה על רקע מחלות לב וריאה ולהחמרה במחלות נשימתיות כגון אסתמה. החשיפה לזמן ארוך קטלנית אף יותר" מציין זיו לאוטמן, סמנכ"ל חברת בריזומיטר. "המטרה שלנו היא שאנשים יבדקו את איכות האוויר בסביבתם ממש כפי שהם בודקים את מזג האוויר. המודעות לזיהום האוויר בישראל היא נמוכה לאין שיעור לעומת מדינות מערביות אחרות. לצערי עדיין לא מצאנו את הדרך לצמצם את מידת זיהום האוויר בישראל, אבל היכולת של כל אדם לדעת מה איכות האוויר בזמן אמת יחד עם פתרונות פשוטים להתמודדות וצמצום החשיפה המזיקה בעת זיהום אוויר גבוה, הם צעד ראשון בדרך הנכונה".

באתר יד2 פועל מדד יד2 המהווה פלטפורמה נוחה ונגישה לבחון את מחירי העסקאות האחרונות שבוצעו באזור המבוקש על פי הדיווחים לרשות המיסים. בנוסף המדד מספק נתונים נוספים על האזור כמו מידע על השכנים ועוד. אתר יד2 ממליץ לבצע בדיקה במדד יד2 בטרם מכירה או השכרה של דירה על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

"מדד הנדל"ן של יד2 מחלץ את הנתונים מהרשויות – מרשויות המס והלמ"ס - ומנגיש אותם לציבור המשתמשים באופן בהיר, ברור וקריא על גבי מפות וטבלאות, כך שמי שמבקש לרכוש דירה, למכור, לשכור או להשכיר יכול לבצע בדיקה השוואתית של המחירים באותו אזור, של התשואות וכן להשיג מידע על השכנים כמו למשל – בני כמה הם, מצב משפחתי, רמת ההשכלה ועוד. בנוסף במדד ניתן למצוא גם נתוני רמת זיהום אויר הנלקחים מהבריזומטר", מציינת עופרים וממשיכה "וזה לא הכל. "מלבד נתונים על סביבת המגורים והשכנים מדד יד2 מרכז גם טיפים וחוות דעת על האזור שנכתבו על ידי אנשים המתגוררים במקום".

לינק למדד יד 2 : http://homeprices.yad2.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il