TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אדאלום תציע פתרון אבטחה מקיף בענן לעסקים יחד עם HP


תיווך אבטחת הגישה לענן של אדאלום זמין עכשיו כחלק מתיק מוצרי אבטחת הענן של HP
כנס RSA - אדאלום, המובילה בתיווך אבטחת הגישה לענן, הודיעה שפלטפורמת אבטחת היישומים בענן שלה זמינה עכשיו כחלק מתיק מוצרי האבטחה הארגונית של HP ותיק השירותים הארגוניים של HP.

האימוץ של יישומים כמו Salesforce, Office 365 ו-Google Apps for Work ממשיך לגדול, ואחד האתגרים הכי גדולים של ארגוני מחשוב הוא איך לאבטח נתונים רגישים של החברה שנמצאים עכשיו בענן. פלטפורמת אבטחה ליישומי תוכנה כשירות צריכה לספק ממשל, ציות ואבטחה ולהיות מספיק גמישה כדי לתמוך במודל הענן "גישה מכל מכשיר" שנמצא בכל מקום.

פלטפורמת אבטחת יישומי הענן הייעודית של אדאלום תוכננה כדי לתת מענה לאתגרים האלה. הפלטפורמה מספקת חווייה חלקה, משתלבת עם יישומי הענן תוך דקות ולא מצריכה הגדרה של סוכני קצה. הארגונים יכולים לשלוט על השימוש ביישומים, לטפל בדרישות ציות, לאפשר הגנה על נתונים ולהגן על משתמשים מאיומים בזמן אמת.

"יישומי ענן הופכים לחלק יותר גדול וחיוני מהמחשוב הארגוני, וכתוצאה מכך יש גידול עצום בביקוש לאמצעי אבטחה כדי להגן על נכסים ארגוניים בענן", אמר אסף רפפורט, מייסד שותף ומנכ"ל, אדאלום. "הפלטפורמה שלנו כבר הותקנה -- והוכיחה את יעילותה -- שוב ושוב על ידי ארגונים חדשניים בכל העולם, ואנחנו מציעים עכשיו את הפלטפורמה שלנו יחד עם תיק האבטחה של HP כדי לאפשר באופן מאובטח יצרניות ועבודה משותפת בענן".

השותפות של אדאלום עם HP כוללת:

תיק מוצרי ושירותי האבטחה הארגונית של HP: הפלטפורמה של אדאלום, שנתמכת על ידי צוות המחקר המוביל של אבטחת תוכנה כשירות Adallom Labs, תהיה זמינה כחלק מתיק מוצרי האבטחה הארגונית של HP. בנוסף להספקת אמצעי מימשל ואבטחה ליבתיים, האינטגרציה של אדאלום עם מוצרי האבטחה של HP מרחיבה את אמצעי האבטחה של הלקוחות לסביבת הענן שלהם.

האינטגרציה בין אדאלום ו-HP Atalla IPC מאפשרת לארגונים לזהות, לתייג, לסווג ולהצפין מסמכים רגישים ביישומי תוכנה כשירות, ולהבטיח שהם מוגנים כשמשתפים ומורידים אותם מהענן.

האינטגרציה בין אדאלום ו-HP ArcSight משפרת את יכולות ניהול מידע ואירועי האבטחה (SIEM) של הארגון באמצעות מבט מקיף על הסיכונים והאיומים בכל הענן.

תיק השירותים הארגוניים של HP: השירותים הארגוניים יבצעו אינטגרציה של אדאלום עםOffice 365 ו-Google Apps. האינטגרציה משלבת את יכולות ויתרונות האבטחה של הפלטפורמה של אדאלום עם חבילות העבודה המשותפת בענן המובילות, באמצעות מומחיות ההספקה הגלובלית של השירותים הארגוניים של HP.
"כשעסקים עוברים לענן, הם חייבים לנקוט בגישה פרוקאטיבית כדי להגן על נתונים רגישים שעכשיו יוצאים מחוץ לרשתות הארגוניות", אמר אלברט ביקטי, סגן נשיא ומנהל כללי, HP Security, Atalla. "באמצעות השותפות עם אדאלום, הלקוחות של HP יכולים להפעיל אמצעי ראות, מימשל ואבטחה מקיפים על יישומי תוכנה כשירות בענן, ולהאיץ את אבטחת הגישה לענן כדי לנהל סיכונים ואיומים".

אדאלום תציג את הפלטפורמה שלה בביתן שלה (ביתן מספר 533 - אולם דרומי) ובשיתוף עם HP Atalla בביתן של HP (ביתן מספר 3403 - אקספו צפוני) בכנס RSA 2015 ב-Moscone Center בסן פרנסיסקו, 20-24 באפריל.

למידע נוסף על השותפות של אדאלום ו-HP, צפו בווידיאו כאן. עסקים גם מוזמנים להצטרף לוובינר קרוב על הפלטפורמה של אדאלום, הגישה הייחודית שלה לאבטחת יישומים בענן והאינטגרציה עם מוצרי האבטחה של HP ב-5 במאי בשעה 10:00 שעון החוף המערבי/ 13:00 שעון החוף המזרחי.

זמינות
אדאלום נמצאת עכשיו במחירון של HP עם מחיר לפי משתמש לפי יישום. מידע נוסף על השותפות של אדאלום ו-HP אפשר למצוא כאן www.adallom.com/partners/hp וכאן www.hp.com/go/CloudAccessSecurity.

אודות אדאלום
אדאלום, שהוקמה ב-2012 על ידי ותיקים בהגנת סייבר, ספקית מבטיחה (Cool Vendor) של גרטנר לשנת 2014, היא מתווכת אבטחת גישה לענן שמספקת נראות, ממשל והגנה ליישומי ענן. הפלטפורמה החדשנית שלה פשוטה להתקנה, שקופה למשתמשים וזמינה על בסיס תוכנה כשירות או כפתרון באתר. באמצעות אדאלום, שמונעת על ידי ההיוריסטיקה המתקדמת SmartEngine™ ומגובה על ידי צוות מובחר של חוקרי אבטחת סייבר, קל להגן על נתונים בענן. למידע נוסף בקרו באתר www.adallom.com או עקבו אחרינו בטוויטר @adallom.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il